|
今日 早上差唔多10點 就起左身嚕 之後就同玩電腦 玩到10點半到
就洗頭 之後就換衫 換完之後就同姊夫去左接姊姊放學 之後姊姊放學
姊姊同姊夫就係樓梯坐 而我同啊萍就係到傾計 之後冇耐我地就係淘大到行左個圈
之後就走左嚕 之後我同啊萍就去左南豐食野 而姊姊同姊夫就去左樓梯到坐
之後我同啊萍食完野 行左陣就去搵番姊姊同姊夫 之後我地去左黃色到坐 坐到4點半到
就去左15a到坐 坐到5點幾 姊夫就走左嚕 而且我同姊姊、啊萍就番屋企
之後番到屋企 就一路玩電腦 一路同姊姊傾電話 之後傾到6點幾到 我就攰過頭訓左嚕
之後訓到7點半 屋企人就叫醒我起身食晚餐 食到8點半到 就換衫 之後打電話比姊姊
之後就係樓下等姊姊 唔知點解近排好鍾意夜晚自己一個人 個感覺好舒服啊
之後係樓下見到六蚊 之後陪六蚊周圍行 行到9點幾 姊姊就落左黎 同姊姊去放QQ
之後就同姊姊去左德富樓下到坐 冇耐姊夫就黎左嚕 之後坐左陣 就去左羽毛球場到坐
唔知點解今日勁想影相 用姊夫個手提影左幾張 之後坐到11點20分到
姊夫就番屋企嚕 而我就同姊姊都番屋企 番到屋企第一時間洗白白
洗完之後就打電話比姊姊 之後傾左陣就收左線嚕 之後等家姐用完電腦就打日記
打完之後就訓左嚕
|