|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 10
累積人氣: 12286
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 4 日  星期日



同表姐去左中環...

今日  早上9點幾就起左身嚕  之後就玩電腦  玩到10點幾就食早?lt;/font>

之後食到11點幾  又再玩電腦  玩到差唔多12點到  姊姊就打電話黎

之後傾到1點到  就同左屋企人出去  出到2點幾到  就同左表姐去上環到行街

行左古董街、砵甸乍街同蘭桂坊  睇到千色聖誕樹  好靓靓啊  之後由上環行到中環

之後又由中環行去香港  到隻腳痛到死  之後行到5點幾  就搭地鐵番屋企嚕

之後番到屋企就玩電腦  玩到7點幾到  就打邊爐  打到8點20分到  就同姊姊左去放QQ

之後放到9點幾到番左屋企嚕  之後就睇電視  睇到10點半到  就同姊姊傾電話

傾到11點到  就洗白白  洗完之後就打比姊姊  傾左陣就收左線嚕

 

刊登時間︰2005-12-04 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 12 月 3 日  星期六



接姊姊放學... 愉快

今日  早上差唔多10點  就起左身嚕  之後就同玩電腦  玩到10點半到

就洗頭  之後就換衫  換完之後就同姊夫去左接姊姊放學  之後姊姊放學

姊姊同姊夫就係樓梯坐  而我同啊萍就係到傾計  之後冇耐我地就係淘大到行左個圈

之後就走左嚕  之後我同啊萍就去左南豐食野  而姊姊同姊夫就去左樓梯到坐

之後我同啊萍食完野  行左陣就去搵番姊姊同姊夫  之後我地去左黃色到坐  坐到4點半到

就去左15a到坐  坐到5點幾  姊夫就走左嚕  而且我同姊姊、啊萍就番屋企

之後番到屋企  就一路玩電腦  一路同姊姊傾電話  之後傾到6點幾到  我就攰過頭訓左嚕

之後訓到7點半  屋企人就叫醒我起身食晚餐  食到8點半到  就換衫  之後打電話比姊姊

之後就係樓下等姊姊  唔知點解近排好鍾意夜晚自己一個人  個感覺好舒服啊

之後係樓下見到六蚊  之後陪六蚊周圍行  行到9點幾  姊姊就落左黎  同姊姊去放QQ

之後就同姊姊去左德富樓下到坐  冇耐姊夫就黎左嚕  之後坐左陣  就去左羽毛球場到坐

唔知點解今日勁想影相  用姊夫個手提影左幾張  之後坐到11點20分到

姊夫就番屋企嚕  而我就同姊姊都番屋企  番到屋企第一時間洗白白

完之後就打電話比姊姊  之後傾左陣就收左線嚕  之後等家姐用完電腦就打日記

打完之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-12-04 12:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 12 月 2 日  星期五



整年榚...

今日  早上自己一個人番  之後差唔多到鄭裕彤  見到啊貓  之後就一齊學

之後番到學校冇耐就打鐘  今日上課外活動整年榚  好好食嫁  之後整到4點到

就走左嚕  之後同六蚊一齊放學  之後係樓下傾左陣  就番左屋企嚕  之後番到屋企

玩左陣電腦  之後攰過頭就訓左陣教  之後訓到7點半到  就比屋企人嘈醒左

之後冇耐就食晚?amp;nbsp; 食完冇耐就同左啊媽出去行街買野  之後行到9點20分到

就番左屋企嚕  之後就打電話比姊姊  之後傾左陣電話  就同姊姊出去放QQ

係樓下自己一個人等姊姊  好開心啊  因為唸起好多野  有開心  有唔開心

之後冇耐姊姊落左黎  就周圍行  行到10點半到  就番左屋企  之後就同姊姊一路傾電話

一路打日記  之後傾到12點到  就洗白白嚕  之後洗完就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-12-02 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]