|
今日 係番學ge日子 番到學校都算ok啦 原本放學都算ok開心啦 但因為佢
令到我好唔開心 佢一句說話 令到我好想喊 其實你駛唔駛咁對我啊 有禮貌少少唔駛死嫁
之後唯有抱住唔開心ge心情去上英文補習 上上下就訓左嚕 之後個啊sir叫左我起身
叫我考埋個test先訓 咁我就即刻考完再訓過 點知又訓唔著 之後冇耐就放學嚕
之後放學係學校買左d野食 就自己一個番左屋企嚕 之後番到屋企就玩電腦同打日記
之後玩完電腦就打電話比姊姊 之後傾左陣 就收左線嚕 之後我再玩電腦 玩到7點半
就食晚餐嚕 之後食到8點幾 就換衫同姊姊、我家姐一齊出去放QQ 之後放到9點到
姊姊就番左屋企嚕 之後我就同家姐去左東港城到行街 之後買左d野飲同雪條
之後行到10點到就番左屋企嚕 之後就打電話比姊姊 不過冇人聽 之後我就睇電視
睇到差唔多11點 姊姊就打電話黎 之後傾到11點幾 我就去左洗白白 之後一洗完
姊姊就打電話黎 之後傾左陣 就收左線嚕 之後打埋日記 就訓左嚕
|