|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 6
累積人氣: 12282
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 1 月 4 日  星期三



無奈...

今日  係番學ge日子  番到學校都算ok啦  原本放學都算ok開心啦  但因為佢

令到我好唔開心  佢一句說話  令到我好想喊  其實你駛唔駛咁對我啊  有禮貌少少唔駛死嫁

之後唯有抱住唔開心ge心情去上英文補習  上上下就訓左嚕  之後個啊sir叫左我起身

叫我考埋個test先訓  咁我就即刻考完再訓過  點知又訓唔著  之後冇耐就放學嚕

之後放學係學校買左d野食  就自己一個番左屋企嚕  之後番到屋企就玩電腦同打日記

之後玩完電腦就打電話比姊姊  之後傾左陣  就收左線嚕  之後我再玩電腦  玩到7點半

就食晚餐嚕  之後食到8點幾  就換衫同姊姊、我家姐一齊出去放QQ  之後放到9點到

姊姊就番左屋企嚕  之後我就同家姐去左東港城到行街  之後買左d野飲同雪條

之後行到10點到就番左屋企嚕  之後就打電話比姊姊  不過冇人聽  之後我就睇電視

睇到差唔多11點  姊姊就打電話黎  之後傾到11點幾  我就去左洗白白  之後一洗完

姊姊就打電話黎  之後傾左陣  就收左線嚕  之後打埋日記  就訓左嚕

 

刊登時間︰2006-01-03 11:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 1 月 2 日  星期一



同啊爸出街...

今日  早上差唔多10就起左身嚕  之後就玩電腦  玩到12點幾  就食早餐

之後食完玩多陣電腦  就同啊爸出左街  之後去左南豐同東港城  之後行到2點幾就番左屋企

之後就打電話比姊姊  之後傾到3點幾到  我攰過頭就訓左嚕  之後訓到6點幾到

姊姊就打電話黎  之後同姊姊傾左陣  就收左線嚕  之後我再訓多陣  之後7點半到就食晚餐

之後食到8點幾  就同姊姊出去放QQ  之後放到9點幾就番左屋企嚕  之後就睇電視

一路睇  一路同姊姊傾電話  之後傾到10幾就收左線嚕  之後一路睇電視  一路打日記

之後睇完電視就洗白白嚕  之後洗完就訓左嚕  聽日就要番學  真係慘  不過為左見佢  冇所謂啦

 

刊登時間︰2006-01-02 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 1 月 1 日  星期日



同家姐出去...

今日  又係成1點幾先起身  之後就玩電腦  玩到2點幾到  姊姊就打電話黎  之後一路傾

一路食午餐  之後傾到差唔多4點到  就換衫同家姐出去  之後去左東港城到行

點知有條仆街踩到我家姐隻鞋  攪到又要同家姐番屋企換鞋  之後再出過去

之後搭地鐵去新都城  之後去左買野  買完野就行去寶林  之後買左d野食  就去左慧安園

之後行左陣同買左d野食  之後就行番屋企嚕  之後番到屋企就打電話比姊姊  之後傾左陣

就同左姊姊出去放QQ  之後周圍行左陣就去左天橋  之後傾左陣計就番左屋企嚕

之後我就食晚餐  食完之後就玩左陣電腦  之後就洗白白嚕  之後洗完就打電話比姊姊

之後傾到差唔多12點幾就收左線嚕

 

刊登時間︰2006-01-02 11:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]