|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 14
累積人氣: 12244
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 22 日  星期四



同表姐出街...

今日  早上12點幾就起身  之後就玩電腦  玩到1點到  姊姊就打電話黎

之後傾到1點半到  就收左線嚕  之後就去左地鐵接表姐  之後就同表姐去左新都城同東港城

之後行到6點幾就番左屋企嚕  之後冇耐姊姊就打電話黎  之後傾左陣到7點到

我就食晚餐嚕  之後食到8點到  姊姊打電話黎  之後傾左陣就收左線嚕

今日冇同到姊姊出去放QQ  因為屋企人唔比出  之後睇電視  睇到10點到  就洗白白

之後洗完又要等家姐用完電話  之後就打比姊姊  之後傾到12點幾到就收左線嚕

 

刊登時間︰2005-12-22 11:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 12 月 21 日  星期三



同姊姊出街...

今日  早上9點半到就起左身嚕  之後就玩電腦  玩到11點幾  姊姊就打電話黎

之後傾左陣就收左線嚕  之後我就食早餐  食到12點幾就同姊姊出左去嚕

之後就去地鐵站到搵姊夫  之後就去左連理街到睇野  之後再去南豐到買野食

之後就去左23a到坐  坐到3點幾到  姊姊就番左屋企嚕  之後我番到屋企

冇耐就同左啊媽出去嚕  之後行到5點幾到就番左屋企嚕  之後攰過頭訓左

訓到差唔多7點  就同左姊姊出去放QQ  放到7點半到  就番左屋企嚕

之後就食晚餐  食到8點幾到  就睇電視  睇到10點到  就洗白白

之後10點半到姊姊就打電話黎  之後傾到12點幾  就收左線嚕

 

刊登時間︰2005-12-21 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 12 月 20 日  星期二



同姊姊去行街...

今日  早上12點到就起左身嚕  之後冇耐姊姊就打電話黎  之後傾左陣就收左線嚕

之後我就再訓多陣  就起身食早餐  之後1點幾到就同姊姊傾電話  之後傾到3點半到

就同左姊姊出去行街  去左南豐同連理街  之後行到5點半  就番左屋企嚕

之後我就玩電腦  玩到7點幾就睇電視  睇到7點45分到  d  pizza就送左黎嚕

之後就食野  食到8點幾到  就同左姊姊出去放QQ  之後放到9點幾到  就番左屋企嚕

之後玩左陣電腦  就洗白白嚕  洗完之後就打日記  之後冇耐姊姊打電話黎  之後就一路打日記

一路同姊姊傾電話  之後傾到11點幾  就收左線嚕  之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-12-21 11:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]