| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 12 月 22 日 星期四

|
| 同表姐出街... |
|
今日 早上12點幾就起身 之後就玩電腦 玩到1點到 姊姊就打電話黎
之後傾到1點半到 就收左線嚕 之後就去左地鐵接表姐 之後就同表姐去左新都城同東港城
之後行到6點幾就番左屋企嚕 之後冇耐姊姊就打電話黎 之後傾左陣到7點到
我就食晚餐嚕 之後食到8點到 姊姊打電話黎 之後傾左陣就收左線嚕
今日冇同到姊姊出去放QQ 因為屋企人唔比出 之後睇電視 睇到10點到 就洗白白
之後洗完又要等家姐用完電話 之後就打比姊姊 之後傾到12點幾到就收左線嚕
|
| 刊登時間︰2005-12-22 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 12 月 21 日 星期三

|
| 同姊姊出街... |
|
今日 早上9點半到就起左身嚕 之後就玩電腦 玩到11點幾 姊姊就打電話黎
之後傾左陣就收左線嚕 之後我就食早餐 食到12點幾就同姊姊出左去嚕
之後就去地鐵站到搵姊夫 之後就去左連理街到睇野 之後再去南豐到買野食
之後就去左23a到坐 坐到3點幾到 姊姊就番左屋企嚕 之後我番到屋企
冇耐就同左啊媽出去嚕 之後行到5點幾到就番左屋企嚕 之後攰過頭訓左
訓到差唔多7點 就同左姊姊出去放QQ 放到7點半到 就番左屋企嚕
之後就食晚餐 食到8點幾到 就睇電視 睇到10點到 就洗白白
之後10點半到姊姊就打電話黎 之後傾到12點幾 就收左線嚕
|
| 刊登時間︰2005-12-21 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 12 月 20 日 星期二

|
| 同姊姊去行街... |
|
今日 早上12點到就起左身嚕 之後冇耐姊姊就打電話黎 之後傾左陣就收左線嚕
之後我就再訓多陣 就起身食早餐 之後1點幾到就同姊姊傾電話 之後傾到3點半到
就同左姊姊出去行街 去左南豐同連理街 之後行到5點半 就番左屋企嚕
之後我就玩電腦 玩到7點幾就睇電視 睇到7點45分到 d pizza就送左黎嚕
之後就食野 食到8點幾到 就同左姊姊出去放QQ 之後放到9點幾到 就番左屋企嚕
之後玩左陣電腦 就洗白白嚕 洗完之後就打日記 之後冇耐姊姊打電話黎 之後就一路打日記
一路同姊姊傾電話 之後傾到11點幾 就收左線嚕 之後就訓左嚕
|
| 刊登時間︰2005-12-21 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 157 | »
|