|
今日 早上11點幾就起身 之後就玩電腦 玩到12點就食早餐 之後食到1點幾到
姊姊就打電話黎 之後傾到2點幾到 我就同啊媽出去買今晚打邊爐ge野
之後買完行多陣街 就番左屋企嚕 之後就打電話比姊姊 傾左陣就收左線嚕
之後我就訓左左陣 訓到7點到 就起身打邊爐 有好多野食 好豐富啊 之後食到8點半到
就換衫準備d野出去玩 之後9點就約左啊萍係樓下等 之後就一齊搭地鐵去尖沙咀
之後去到就同啊萍周圍行 有個人走埋黎問我地買唔買玫瑰花 之後啊萍就買左 送左枝比我
之後行到差唔多10點半到 姊姊同姊夫、啊琛就黎搵我地 點知我地大家都搵唔到大家
大家搵到腳到攰埋 終於11點幾就搵到大家嚕 之後我地係星光大道到慢慢行
個感覺真係好舒服 成個人鬆曬 之後行到1點幾到 我地原本唸住搭船 點知因為太夜'
d船收曬 連地鐵都收埋 之後我地就行去旺角到搭的士去旺角火車站 之後再轉通宵巴走
之後3點幾就番到樓下 之後係樓下到坐左陣 就陪姊姊番屋企放野同放QQ
之後放到4點到就番左屋企嚕 之後我就洗白白 洗完之後就打日記 打完就訓左嚕
|