|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 1
累積人氣: 12291
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 25 日  星期日



去左尖沙咀...

今日  早上11點幾就起身  之後就玩電腦  玩到12點就食早餐  之後食到1點幾到

姊姊就打電話黎  之後傾到2點幾到  我就同啊媽出去買今晚打邊爐ge野

之後買完行多陣街  就番左屋企嚕  之後就打電話比姊姊  傾左陣就收左線嚕

之後我就訓左左陣  訓到7點到  就起身打邊爐  有好多野食  好豐富啊  之後食到8點半到

就換衫準備d野出去玩  之後9點就約左啊萍係樓下等  之後就一齊搭地鐵去尖沙咀

之後去到就同啊萍周圍行  有個人走埋黎問我地買唔買玫瑰花  之後啊萍就買左  送左枝比我

之後行到差唔多10點半到  姊姊同姊夫、啊琛就黎搵我地  點知我地大家都搵唔到大家

大家搵到腳到攰埋  終於11點幾就搵到大家嚕  之後我地係星光大道到慢慢行

個感覺真係好舒服  成個人鬆曬  之後行到1點幾到  我地原本唸住搭船  點知因為太夜'

d船收曬  連地鐵都收埋  之後我地就行去旺角到搭的士去旺角火車站  之後再轉通宵巴走

之後3點幾就番到樓下  之後係樓下到坐左陣  就陪姊姊番屋企放野同放QQ

之後放到4點到就番左屋企嚕  之後我就洗白白  洗完之後就打日記  打完就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-12-26 04:50 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 12 月 24 日  星期六



去左旺角...

今日  係平安夜  好開心啊  早上12點幾起身  之後就食早餐  食到1點幾到

姊姊打電話黎  之後傾左陣  就同姊姊同姊姊個家姐去左旺角到行街  行到隻腳勁痛

之後行到5點幾就搭車去嚕  之後姊姊就番左屋企  而我就係樓下到等姊姊  等等下我番左屋企

之後差唔多9點  姊姊就落左黎  姊夫都係到  之後就去左姊夫屋企到坐  我就係到煮野食

之後坐到11點到就同姊姊搭地鐵番屋企嚕  之後我就玩左陣電腦就洗白白  洗完之後就打日記

之後就訓嚕

 

刊登時間︰2005-12-25 01:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 12 月 23 日  星期五



姊姊送聖誕禮物比我...

今日  早上12點幾就起身  之後玩左陣電腦  就食早餐  之後食到1點幾到

姊姊就打電話黎  之後傾到差唔多3點  就收左線嚕  之後換完衫  3點幾到就同家姐出左去

之後去左南豐同東港城到買野  之後係南豐租左隻碟  之後行多陣就番左屋企嚕

點知番到屋企  啊媽叫我攞野比啊(女麻)  之後比完野就即刻番屋企 之後冇耐姊姊打黎

之後傾到7點幾  就收左線嚕  之後我就食晚餐  食到8點幾到  就同左姊姊出去放QQ

今日姊姊送左份聖誕禮物比我  係一隻熊仔比我  隻熊仔好得意  仲軟綿綿  好舒服

之後我地去左德富樓下坐  之後姊姊唱歌比我聽  之後有隻史立沙係到吠QQ

之後姊姊就係到叫QQ咬佢  勁好笑  之後我地坐到差唔多10點  就番左屋企嚕

之後同姊姊傾左陣電話  我就去左洗白白嚕  之後洗完就打電話比姊姊  之後傾到11點半

就收左線嚕  之後就訓嚕

重要的人  永遠都會長存心裡

 

刊登時間︰2005-12-23 11:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]