|
今日 早上10點幾就起左身嚕 之後就玩電腦 玩到12點幾 姊姊就打電話黎
之後傾到1點幾就食午餐 之後食完就換衫 之後就係樓下等姊姊 點知見到姊夫
之後就去左23a到等姊姊 之後冇耐姊姊就黎左嚕 之後坐到2點幾 就去左涼果天地到買糖
我買左4枝波板糖 都幾好味 之後去左黃色到坐 坐到3點幾就去番23a到坐
坐到4點半到 我地就番左屋企嚕 之後番到屋企冇耐 姊姊打電話黎
之後陪姊姊去左南豐到買飯 之後就番左屋企嚕 之後就同姊姊傾電話 傾到7點幾到
就食晚擢P 之後食到8點半到 就同左姊姊、家姐出去放QQ 之後等我家姐買完野
就周圍行 行左陣就係樓下到傾計 而我家姐就番左屋企放野 之後等我家姐落左黎
姊姊就番左屋企嚕 之後我就同家姐行街 又係去東港城同百佳到買野 之後買左枝大波板糖
之後行到11點到就番左屋企嚕 之後就打電話比姊姊 之後傾到11點半到就洗白白
之後洗完就打電話比姊姊 之後傾左陣就訓嚕
|