|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 6
累積人氣: 12262
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 28 日  星期三



同姊姊出街...

今日  成1點幾先起身  之後就玩左陣電腦  我就打電話比姊姊  之後傾到2點幾

就食午?amp;nbsp; 之後2點半到  就同左姊姊、啊琛一齊出去行街  去左南豐到買野食

之後行到5點幾就番左屋企嚕  之後就同姊姊傾電話  傾到7點半到  就食晚擢P

之後食到8點半到  就同左姊姊出去放QQ  之後去左7仔到買雜誌   之後去左銀行出面到坐

之後放到10點到就番左屋企嚕  之後就洗白白  洗完之後就打比姊姊

後傾到差唔多1點就收左線嚕  之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-12-29 12:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 12 月 27 日  星期二



買波板糖...

今日  早上10點幾就起左身嚕  之後就玩電腦  玩到12點幾  姊姊就打電話黎

之後傾到1點幾就食午餐  之後食完就換衫  之後就係樓下等姊姊  點知見到姊夫

之後就去左23a到等姊姊  之後冇耐姊姊就黎左嚕  之後坐到2點幾  就去左涼果天地到買糖

我買左4枝波板糖  都幾好味  之後去左黃色到坐  坐到3點幾就去番23a到坐

坐到4點半到  我地就番左屋企嚕  之後番到屋企冇耐  姊姊打電話黎

之後陪姊姊去左南豐到買飯  之後就番左屋企嚕  之後就同姊姊傾電話  傾到7點幾到

就食晚擢P  之後食到8點半到  就同左姊姊、家姐出去放QQ  之後等我家姐買完野

就周圍行  行左陣就係樓下到傾計  而我家姐就番左屋企放野  之後等我家姐落左黎

姊姊就番左屋企嚕  之後我就同家姐行街  又係去東港城同百佳到買野  之後買左枝大波板糖

之後行到11點到就番左屋企嚕  之後就打電話比姊姊  之後傾到11點半到就洗白白

之後洗完就打電話比姊姊  之後傾左陣就訓嚕

 

刊登時間︰2005-12-28 01:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 12 月 26 日  星期一



行街...

今日  早上9點幾就起左身嚕  昨日成5點幾先訓  估唔到今日咁早就起左身

之後就玩電腦  玩到11點幾就食早餐  食到12點幾姊姊就打電話黎

之後傾到2點幾就收左線嚕  之後我就換衫  之後同家姐出去行街  去左東港城  買左好多野

之後行到6點半到就番左屋企嚕  之後7點到姊姊就打電話黎  之後傾左陣就收左線嚕

之後就食晚餐嚕  今日晚餐打邊爐  食到8點半到  就同左姊姊、家姐一齊出去放QQ

之後放到9點半到  我就同家姐一齊去左東港城  又係買左勁多野

之後行到11點幾就番左屋企嚕  之後就打電話比姊姊  之後傾到11點40分就洗白白嚕

之後洗完就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-12-26 11:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]