|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 10
累積人氣: 12254
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 1 月 17 日  星期二



考試第二日...

今日  早上同六蚊一齊番學  今日第二日考試  好多都唔識  真係慘啊  之後放學自己一個人番屋企

之後番到屋企就玩電腦  玩到12點幾  就食午餐  之後食到差唔多1點  姊姊就打電話黎

之後傾到差唔多2點  就收左線嚕  之後就溫書  點知溫溫下訓著左  一訓就訓到5點先起身

之後再溫過書  溫到6點幾  姊姊就打電話黎  之後傾左陣  就冇傾嚕  之後繼續溫書  溫到7點幾

就食晚餐嚕  之後食到8點到  就睇電視  睇到9點幾  姊姊就打電話黎  之後傾左陣就收左線嚕

之後就洗白白  洗完就睇電視  睇到10點幾  姊姊就打電話黎  之後一路傾  一路睇電視

之後傾傾下我屋企人又話要用電話  所以冇傾到  之後屋企人用完電話  打去姊姊屋企

點知姊姊又唔知去左邊  之後我就打日記  打完之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2006-01-18 11:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 1 月 16 日  星期一



考試第一天...

今日  早上同左六蚊一齊番學  今日係考試ge日子  需然好早放學  但番到屋企都要溫書

考試d內容好多都識  希望可以科科都考得好啦  之後番到屋企就打電話比姊姊  之後傾左陣

就收左線嚕  之後就開始執屋  之後就溫書  溫左陣書  啊媽就出左去  之後我就襯機打電話比姊姊

之後傾到差唔多2點  啊媽就番左黎嚕  之後就繼續溫書  溫到2點半到  就食午餐  之後食到3點幾

就換衫去九龍灣接家姐  點知又見唔到佢  之後就行左陣淘大  之後行到5點幾就番到屋企嚕

點知番到屋企就見到家姐  原來佢番左屋企  之後就幫啊媽做家務  一做就做到6點幾

之後就係屋企行黎行去  之後7點幾就食晚餐嚕  之後食到8點到  就同左家姐出去行街

去左東港城同百佳買野  之後行到9點半到  就番左屋企嚕  之後坐左陣  就去洗白白

之後洗完就打電話比姊姊  我地一路傾  一路睇電視  之後傾到差唔多11點  就收左線嚕

 

刊登時間︰2006-01-16 11:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 1 月 15 日  星期日



心情勁差...

今日  早上6點半到  就起左身嚕  之後就食豆腐花當早餐  食完之後就換衫搭地鐵去觀塘番工  番到去

就換衫  坐左陣就開始做野  點知一出去  個經理就叫我食野  食完之後就開始做野  今日都係做樓面

做到差唔多1點半  就食午餐  唔知點解食食下  心情無啦啦又勁差  好唔開心  不過好彩主係我身邊

主知道我唔開心  所以賜左好多人同我傾計  令到我都唸唔起唔開心ge野  主...我真係好開心

因為我今次真係實實在在感覺到主係我心入面  感覺到主賜比我ge快樂  我從未試過好似今日咁開心

真係好感謝主  我終於相信  主真係唔會離開我  真係係我個心入面  主...感謝您冇離開我  您一知道我唔開心

就會賜快樂比我  等我可以開開心心咁過依一日  主...願您何時何地也照顧我們  只給我們快樂  不給我們傷悲

做永遠管理我們生命的神  主...感謝您聽我的禱告  去幫助我  主...我相信您  您唔會再離開我  食到差唔多2點

又繼續做野  做到4點幾  就學記d野ge名同地方  學到5點到  就換衫放工嚕  之後就即刻搭地鐵番屋企

番到屋企第一時間洗魚缸  洗完就去攞書  去到新都城ge天利行  以為有勁多書  點知原來好少  不過就重到死

之後攞完就搭地鐵番坑口  番到屋企  就飲左碗湯同一碗米粉  一路食  一路係電腦到睇蠟筆小新  睇到8點到

就睇電視  睇美妙人生  睇到我喊  真係好感人  我知道依個世界上有依d咁ge人  願主您會看顧佢地

睇完電視之後就洗白白  洗完之後玩左陣電腦  就訓教嚕

我有一句話一直很想講
卻化成了眼睛內的眼淚

 

刊登時間︰2006-08-20 06:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]