|
今日 早上6點半到 就起左身嚕 之後就食豆腐花當早餐 食完之後就換衫搭地鐵去觀塘番工 番到去
就換衫 坐左陣就開始做野 點知一出去 個經理就叫我食野 食完之後就開始做野 今日都係做樓面
做到差唔多1點半 就食午餐 唔知點解食食下 心情無啦啦又勁差 好唔開心 不過好彩主係我身邊
主知道我唔開心 所以賜左好多人同我傾計 令到我都唸唔起唔開心ge野 主...我真係好開心
因為我今次真係實實在在感覺到主係我心入面 感覺到主賜比我ge快樂 我從未試過好似今日咁開心
真係好感謝主 我終於相信 主真係唔會離開我 真係係我個心入面 主...感謝您冇離開我 您一知道我唔開心
就會賜快樂比我 等我可以開開心心咁過依一日 主...願您何時何地也照顧我們 只給我們快樂 不給我們傷悲
做永遠管理我們生命的神 主...感謝您聽我的禱告 去幫助我 主...我相信您 您唔會再離開我 食到差唔多2點
又繼續做野 做到4點幾 就學記d野ge名同地方 學到5點到 就換衫放工嚕 之後就即刻搭地鐵番屋企
番到屋企第一時間洗魚缸 洗完就去攞書 去到新都城ge天利行 以為有勁多書 點知原來好少 不過就重到死
之後攞完就搭地鐵番坑口 番到屋企 就飲左碗湯同一碗米粉 一路食 一路係電腦到睇蠟筆小新 睇到8點到
就睇電視 睇美妙人生 睇到我喊 真係好感人 我知道依個世界上有依d咁ge人 願主您會看顧佢地
睇完電視之後就洗白白 洗完之後玩左陣電腦 就訓教嚕
我有一句話一直很想講
卻化成了眼睛內的眼淚
|