| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
考完萬歲!  |
分類: 未分類 |
今日考完lu
不過其實仲有星期一的
但係星期一考果d好無聊
所以正式黎講係考完左嫁!
考完得一個字
爽!!!!!
跟住去左m記
今次個位終於唔同左
因為之前次次都一樣
都係同judy坐
今日同kiki哇
仲要kary未坐過
得閒坐下先~
今日終於可以食茄醬啦
好開心a~!
之前我地又唔知做咩咁玩到12點幾
番左大元
去左搵k
係佢屋企玩
佢屈我屈佢lo
勁衰>3<
之後佢去左7仔買野食上我屋企食
好難得a ma比a~!
仲要左k一個大口仔tim a~
好得意a~!!!!!
上到黎
佢係到搞破壞
我換左條裙比佢睇
影相哇~
跟左係到睇華納動畫
得英文仲要冇字幕
不過聽得明
好感動a~!
跟住我地係到搶野
佢係衰人~!!!!!!!!!!
夜晚d飯唔好味><
跟住好想吹呠呠
點知都係冇吹到
因為我打左個長途比表弟
傾左好耐
好想番大陸~
佢話請我食野嫁~!(雖然係我逼既)
我呀娘番黎喇
佢頭先話番大陸之後比我去學吉他
yeah~!
番到香港就可以直接學電吉他喇
有木吉打底ma~
我地話夾band a~!
好正a~
我同k彈電吉
kiki打鼓
kary暑假去學琴
佢唔得仲有kat
仲有judy主唱耶~
我地星期一去唱k
聽下先~!
打完都0:50lu
咁掰掰喇~!
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 238 | »
|