考左成個禮拜試
考考下冇拉拉今日放假
有小小無謂
仲有2日就考完喇(唔計聆聽同音樂)
好快又過完呢段咁艱苦既日子lu
好想唔駛留班
好想快d放假
好想快d唔駛煩
好想快d番大陸
好想快d見到婆婆
好想快d同表弟影相(比d fd睇~嘻~)
好想快d同表姐去唱k
好想快d有得番番長笛
好想快d有得去學日文
好想可以同班fd同一班
好想快d有得去學電結他
好多好想好想好想
我聽日要ko英文
唔可以再衰多次嫁喇~
期待考試後的日子~yo~!
--------------------------------------------------------
我一定要學好日文
我要去日本搵yuto~
之前因為'你'話我唔信你
所以冇再講野
但係我地真係冇辦法信lo
如果'你'係真既
我真係會好開心
不過呢個係冇可能既事
所以
我都係自己學好日文佢巴拉
總有一日我一定會見到yuto嫁
我真係好愛好愛yuto嫁~!
p.s.假人快點收手吧~夠了~
|