今日專登遲d先番學校
因為想訓耐d 唔洗番學校感受呢種緊張既氣氛
諗起呢幾個星期2真係人都顛
日日sususususu! 又聽到好多唔岩聽既說話
esp 我地洗樓果陣 有人嗌"just! 食屎啦!"
勁down 成鬼日聽埋咁既野
心情大起大跌都幾得人驚
今日投票 全日都非常緊張!
一放學執好野就落左去
點ing票.. 氣氛好恐怖
搞到我唔敢睇 上番去等埋成班就再落去
已經點完
d到d人既表情真係好得人驚
好似好失望咁 但係又唔知佢地係唔係整估我地
但係我地一落黎就見到佢地咁既樣...
連劉子聰都好凝重
聽結果其實唔係一件咁恐怖既事
最恐怖就係係樓下等d f4週完會落黎
等左成9個字
真係好緊張 又見到佢地咁既樣 真係好驚
then wah話聽到有人話"凍過水"
..大獲..................
..之後見到劉子聰拉左ed出去
係度講野........講左一大輪 劉子同陳sir就走開左 ed就行左去第2度
..佢完全係坐係度沉思.. 我地唔敢過去 因為我諗起上次ed係toilet眼紅紅
我地係出面等ed冷靜d先同佢講野
但係過左一陣又發現佢行過黎
但係又比劉子截住左 ed又同劉子講左好耐野
睇到我同愛麗b呆晒 因為真係唔得...
..then見到劉子同ed拎左本手冊,揭左去最尾果幾頁睇
...已經知道死得... 應該係傾定幾時補選 我地再有幾多時間準備下一次
同愛麗b已經忍得好辛苦....
李志恆走過黎講"平常心啦".....其實佢唔講會仲好囉
ed走過黎同我地2個講..
搵定邊個做會長 ed唔會再做會長 不過點都唔會quit
之後ed就落左去cover-playground.. 坐左係度 好似上次咁
劉子豪佢地即刻安慰佢
跟住puipui走過黎 我地就問佢..如果佢做既話,,得唔得..
突然hofai落黎
...佢即刻比劉子鬧..鬧到傻
係佢鬧hofai果陣 勁想喊 好想喊 喊左
搞到愛麗b都眼紅
好經辛苦d f4都落晒黎
等齊人
就落左去 企左係正中間
之後就開mic宣佈
d人就走晒過黎睇
其實果時我同alice已經喊緊 唔想聽
"全校92.5%參與............選舉合法..........1百幾張 10點幾%.......贊成..."
嘩 我當時諗..1成.. 真係好醜
但係愛麗b捉住我跑出去playground
追住走緊佬既ed同劉子
下!? 我完全唔知做咩
原來我聽錯左
應該係
"全校92.5%參與............選舉合法.....(反對).....1百幾張 十幾%.......贊成...(xxx張 73.4%)"
哈 d pattern聽錯左
嘩
李志恆玩野呀>"<
完全比劉子聰fake左
...更加冇諗林漢文d戲咁好囉
..平時佢唔識做戲架嘛 ..一做戲佢就陰陰咀笑 所以我地今次先咁信佢係真
搞錯呀 原來呀! 佢地睇手冊係睇幾時開第一次例會囉
真係激鬼死!! 嘩真係冇諗過
真係好驚嚇!! 出世第一次咁驚嚇!!
呢次感覺畢生難忘
因為我地一直都認為我地既票會一半一半
d f4 f5好唔buy ..好危險
就算得 都可以係50幾個%
我地今次既票數仲係70幾.. 係跟得住echo934!
接住落黎真係要比心機
做好去
見到個個都唔洗擔心.. 真係太好
我地終於可以入到su房喇喇喇喇!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住係門口同劉子吹左好耐水
我地去慶功要!! |