YO! MY BABY Come and See! =]
啦啦啦
lalahaha
暱稱: mei
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-09-05
知足常樂
2008-12-17
2007-10-16
2007-10-13
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 905
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 3 日  星期三   落雪


2007-10-03 分類: 未分類

 

今日係第一日接管su房!
今天是上莊日! 但竟然落雨 有冇搞錯
要搞到下星期1 先上台就職
但係下星期1 可以正式運作!
興奮
但係feel到好多野著手要做
e.g. 文具 康樂 佈置 board 印 當值 濕碎既活動等等
哈 要加油耶!

不過今日拎到條key了! 哈 開心呀! 估唔到自己可以擁有一條su房既key!

lunch就係入面食住飯過- -' 嘩 入面都幾亂
仲發現有小強隻腳!!!!
哈 不過放學經過alice同羊咩既努力
整齊左好多luu!!!
yeah!

今日做bio lab 都ok咁啦
同patsy非常之忙呀下 哈哈
走果陣天黑lu! 4條友仔一齊走!
同劉子聰一齊放學- -''
真係第一次

 



2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


2007-10-02 愉快 分類: 未分類

 

今天都係咁樣過
放左學去alice家整糯米滋
哈 比上次整的好像好味少少!

then回家功課
吃東西!

簡單的一天!
平淡而又令人舒服的一天!

呵呵 收到email了
抽到poly physiotherapy個workshop呀!
yo! 好開心 好緊張呀>"<

 



2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


2007-09-29 愉快 分類: 未分類

 

哈哈哈 超低能
尋晚臨訓果陣踩到個袋
發覺有d聲
之後打開睇睇
見到有一個月餅同埋一包維他奶呀唔該!
真係驚喜晒!
之前話比alice聽有人擺左d野食落佢個袋度
但係轉左個頭我又唔記得左
..原來自己都袋左d番屋企..=____-'

lalalala!
今日真relax 原來我有3個星期6未試過好relax朝早睇過電視
今日好好! 可以relax地做下功課
吹下水 睇下電視! yeahyeahyeah!



2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天


追追追月夜@6S 愉快 分類: 未分類

 

啦啦啦!

今日真係好hea好開心
哈 lesson1就已經係free lesson
之後lesson2,3 係phy 都係玩下玩下咁過
lesson 4,5 ue free左 因為ms wong冇番
lesson6,7,8 becoz of prefect camp then 同auhh玩遊戲

之後一放學就買野 沖個靚涼就等alice上黎整野食
哈整左好多野食呀!
都好似幾好味咁啵

之後番去set野 哈 整湯圓 正呀
但係竟然football話我痴孖筋囉
太可惡 我都唔係好低能唧 比patsy話我痴線我都慣左
但係football呢個斯文人........

之後玩左好多野 哈 整度件衫好多豬咕力
哈哈哈
今日成個氣氛都好好呀 第一次班會活動 玩得好開心!!!!!!
整湯圓 食野 打排球 玩排隊 玩開口中 玩踩波 玩數字水球 賞月 講鬼估 玩推理
真係好豐富好開心!!!!
哈!
最緊要既係加上just已經當選左 可以放下心頭大石呀可以話!
所以份外開心!!

 



2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


2007-09-27 分類: 未分類

 

今日專登遲d先番學校
因為想訓耐d 唔洗番學校感受呢種緊張既氣氛

諗起呢幾個星期2真係人都顛
日日sususususu!  又聽到好多唔岩聽既說話
esp 我地洗樓果陣 有人嗌"just! 食屎啦!"
勁down 成鬼日聽埋咁既野
心情大起大跌都幾得人驚

今日投票 全日都非常緊張!
一放學執好野就落左去
點ing票.. 氣氛好恐怖
搞到我唔敢睇 上番去等埋成班就再落去
已經點完
d到d人既表情真係好得人驚
好似好失望咁 但係又唔知佢地係唔係整估我地
但係我地一落黎就見到佢地咁既樣...

連劉子聰都好凝重
聽結果其實唔係一件咁恐怖既事
最恐怖就係係樓下等d f4週完會落黎
等左成9個字
真係好緊張 又見到佢地咁既樣 真係好驚
then wah話聽到有人話"凍過水"
..大獲..................
..之後見到劉子聰拉左ed出去
係度講野........講左一大輪 劉子同陳sir就走開左 ed就行左去第2度
..佢完全係坐係度沉思.. 我地唔敢過去 因為我諗起上次ed係toilet眼紅紅
我地係出面等ed冷靜d先同佢講野
但係過左一陣又發現佢行過黎
但係又比劉子截住左 ed又同劉子講左好耐野
睇到我同愛麗b呆晒 因為真係唔得...
..then見到劉子同ed拎左本手冊,揭左去最尾果幾頁睇
...已經知道死得...   應該係傾定幾時補選 我地再有幾多時間準備下一次
同愛麗b已經忍得好辛苦....
李志恆走過黎講"平常心啦".....其實佢唔講會仲好囉

ed走過黎同我地2個講..
搵定邊個做會長 ed唔會再做會長 不過點都唔會quit
之後ed就落左去cover-playground.. 坐左係度 好似上次咁
劉子豪佢地即刻安慰佢
跟住puipui走過黎 我地就問佢..如果佢做既話,,得唔得.. 
突然hofai落黎
...佢即刻比劉子鬧..鬧到傻
係佢鬧hofai果陣 勁想喊 好想喊 喊左
搞到愛麗b都眼紅
好經辛苦d f4都落晒黎
等齊人
就落左去 企左係正中間
之後就開mic宣佈
d人就走晒過黎睇
其實果時我同alice已經喊緊 唔想聽
"全校92.5%參與............選舉合法..........1百幾張 10點幾%.......贊成..."
嘩 我當時諗..1成.. 真係好醜
但係愛麗b捉住我跑出去playground
追住走緊佬既ed同劉子
下!? 我完全唔知做咩
原來我聽錯左
應該係
"全校92.5%參與............選舉合法.....(反對).....1百幾張 十幾%.......贊成...(xxx張 73.4%)"
哈 d pattern聽錯左

李志恆玩野呀>"<
完全比劉子聰fake左
...更加冇諗林漢文d戲咁好囉
..平時佢唔識做戲架嘛 ..一做戲佢就陰陰咀笑 所以我地今次先咁信佢係真
搞錯呀    原來呀! 佢地睇手冊係睇幾時開第一次例會囉
真係激鬼死!! 嘩真係冇諗過
真係好驚嚇!! 出世第一次咁驚嚇!!
呢次感覺畢生難忘
因為我地一直都認為我地既票會一半一半
d f4 f5好唔buy ..好危險
就算得 都可以係50幾個%
我地今次既票數仲係70幾.. 係跟得住echo934!
接住落黎真係要比心機
做好去
見到個個都唔洗擔心.. 真係太好

 

 

我地終於可以入到su房喇喇喇喇!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

跟住係門口同劉子吹左好耐水
我地去慶功要!!