今日精神好左少少
但係今朝都係唔知醒 要爸爸叫我
今日最開心就係pe堂
好好玩既排球
但係總係差d野 笑就笑得出
但係都係...
之後搞完少少su d 野 番到屋企原來已經1730
本身仲約左wah1730係田景等tim
搞到佢等左我半個大鐘- -
9人與keanu farewell
..有朋友要走了 又可以做到d咩呢?
過多幾個月 呀fu呀容接住呀關就要走了
我好習慣咁多人一齊走
請不要離開我身邊!
本來我諗住聽日先打
因為太眼訓 而家沖完涼,功課都未做
但係我係xg睇到一d野
我望住個mon 呆左 之後笑左 之後喊左
 |