YO! MY BABY Come and See! =]
啦啦啦
lalahaha
暱稱: mei
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-09-05
知足常樂
2008-12-17
2007-10-16
2007-10-13
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 907
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


2007-09-08 分類: 未分類

那年一起靜坐抗議 那年一起玩物喪志
那年一起暗戀然後失戀了默默扶持
那年班長競選才學會政治
當走進大社會 奉獻少 罵戰多
相識接著拆夥 朋友仔沒有幾個 幾個
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多
當初唱字母歌 學會的 未算多
終於領悟再多 人跌倒又上一課 一課
校門即使逐一給光陰上鎖 都謹記當初
(夕陽之歌剩低這一首輓歌 想起我當初)
某人新婚席上再見 笑容顯得特別靦腆
那年一起嗌交無奈今天已靜默無言
我們交出那款循例性笑臉
當走進大社會 是與非 右與左
當中價值太多 朋友仔沒有幾個 幾個
聚頭不多 推搪有工作多 多親切都變疏
不想唱勵志歌 勵志歌 勵志麼
彼此背負太多 隨每天習慣經過 經過
為誰奔波獲得比當初再多 比不上當初



2007 年 9 月 7 日  星期五   陰天


2007-09-07 不安 分類: 未分類

 


今日全日都係眼訓日
eng list直情眼訓到傻左
phy都係傻左
放學su開會
??????????????????????????????
?????????????????????????????
????????????????????????????
????????????????????????????
????????????????????????????
????????????????????????????????
??????????????????????????????????
??????????????????????????????????
?????????????????????????????????????
??????????????????????????????
????????????????????????????????????
?????????????????????????????????
?????????????????????????????????????
之後番到屋企食完飯
眼訓到出左廳訓
點知比個傻仔晴趕左我入房訓
訓到10點幾= =''
仲好眼訓..

 



2007-09-07 不安 分類: 未分類

亂亂亂亂

好多書要買..
好多野要講..
好多野要做..
好多路要走..

好累好累好累好累好累!!
有時真係好唔開心既時候 真係唔知點算
都唔知可以同邊個講 好亂
不過笑多幾笑 又冇事喇啵 哈哈哈
所以笑多d係好既!

..而家仲未正式開始上堂
又有d迷茫! 因為冇方向

今日呀晴第1日番幼稚園..
佢學左唱歌 佢仲唱歌比我聽.. 嘻 心情可以話係好左少少..既..
哈 之後呀媽話我以前第一日番幼稚園.. 喊左成個星期
仲要番到屋企縮埋係個床頭個角落度..同埋縮埋係sofa既一邊!
呀媽話差d想帶我去睇醫生-______-'

心情一言難盡



2007 年 9 月 6 日  星期四   雨天


2007-09-06 不安 分類: 未分類

今日精神好左少少
但係今朝都係唔知醒 要爸爸叫我

今日最開心就係pe堂
好好玩既排球
但係總係差d野 笑就笑得出
但係都係...

之後搞完少少su d 野 番到屋企原來已經1730
本身仲約左wah1730係田景等tim
搞到佢等左我半個大鐘- -

9人與keanu farewell
..有朋友要走了 又可以做到d咩呢?
過多幾個月 呀fu呀容接住呀關就要走了
我好習慣咁多人一齊走
請不要離開我身邊!

本來我諗住聽日先打
因為太眼訓 而家沖完涼,功課都未做
但係我係xg睇到一d野
我望住個mon 呆左 之後笑左 之後喊左



2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


2007-09-05 分類: 未分類

今日同呀晴一齊食雪糕
見住佢食得咁開心
我真係覺得好開心
小朋友真的好易滿足
知足常樂
如果世界上冇比較既話
呢個世界一定更加好
不過 有善既地方總會有惡
有好就一定有唔好
只要自己識得去放開一點就可以!
 

做小朋友真好 享受簡單 快快樂樂
不過點解小朋友既呢段時間既記憶係最模糊架呢?
可能係咩野都唔會係完美啦
而且呢個世界係公平既
當你有極好既某一方面 但總會有一方面係會令你覺得遺憾..

知足常樂