心情好好好好好低落
好好好好好好好好好好氣餒
比心機做出黎既野真係唔一定個個都會比面你
雖然好多野係未知之數
但係..
其實我相信個個人既壓力都好大
更何況係ed?!
以前既佢唔會起哄
唔會上堂同埋其他人一齊顛 唔會係度嗌
自從今年開學就唔同左
應該係話自從做左候選會長之後就係咁
呢幾日係耳邊成日都聽到好多好多野
好令人氣餒既說話
但係咁又點喎 唔通發脾氣唔做呀!?
14個人整全校既野 你估好易架?
其實我知做得唔係咁好
但係..
學劉子話齋 做呢d宣傳其實只係一場show
冇人知道內裡既工作能力
我地真係好比心機落去
我咩都唔想做
淨係想諗下點樣可以令到多d人支持
我唔想再見到係廁所走出黎已經眼紅紅既ed!
我地都要忍住 唔好氣餒!!!!!!
希望大家唔好將我係度打既野講比任何人知
esp 羊咩
呢個blog只有4個人知
希望唔好講有關既內容出去
|