|
2007-10-05
2007年10月05日 星期五
| 派卷 |
沉日悶""牙菇生日,,,,生日快樂!!
見倒牙菇朝早喊喊...
跟住中文堂派小測,,有30分^^yaya
冇溫書都有30算不錯了,,,
一早番到去勁講生日快樂,,xdxd
早會,,悶到死,,
學校唔開冷氣唔好收冷氣錢!!
跟住中文堂...又係勁眼訓,,,唔知咩事呀真係!!
daisy當我白痴...親break果陣我訓覺,,,
拎左我個筆袋..我咁醒梗係知架啦!!
跟住小息→eng→maths呀!!!
爆緊張囉,,,,派maths...
eric 100分真勁...
我超廢...得81- -對比起差19分...
lunch,,=)
唔小心撞到2B果個好串咀果個女仔...忘了咩名
跟住行去食lunch又見倒佢..又係度串我- -
同hinson+阿cuts+阿菇+李x悅+oli<<去左m記
夫夫排隊真慢...明明快過我都慢過我,,廢""
食野俾人sm....^^爆好笑...笑爆肚呀!!!
食完野,,,番學校,,,""
係學校見倒alan同佢條女...哈哈----拎左alan杯野飲
膠野一杯,,!!王家聲都有飲...哈
番到學校reading堂,,,繼續睇q版特工,,,
就快睇完了,,仲有幾十頁...hehe,,,
LS堂...呵呵呵呵.....
都唔知有咩野呵呀..
最愛idols?任達華得唔得??
好快落堂..
本身諗住留耐d..可以,,,,,
點知都係冇...
係2E等人..一齊走.+豪
去左CANTEEN買野飲..
之後番屋企了..
sms+打機+msn
呵呵..爽死了
跟住夜晚係度煩買波衫d野,,,,
跟住打俾謝sir...傾野- -
佢講野好gag....一路聽佢講野我一路笑...
呵..明天再打...88
|
| 刊登時間:2007-10-05 10:50 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|