lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-10-05
2007年10月05日  星期五


派卷   

沉日悶""牙菇生日,,,,生日快樂!!
見倒牙菇朝早喊喊...
跟住中文堂派小測,,有30分^^yaya
冇溫書都有30算不錯了,,,
一早番到去勁講生日快樂,,xdxd
早會,,悶到死,,
學校唔開冷氣唔好收冷氣錢!!
跟住中文堂...又係勁眼訓,,,唔知咩事呀真係!!
daisy當我白痴...親break果陣我訓覺,,,
拎左我個筆袋..我咁醒梗係知架啦!!
跟住小息→eng→maths呀!!!
爆緊張囉,,,,派maths...
eric 100分真勁...
我超廢...得81- -對比起差19分...
lunch,,=)
唔小心撞到2B果個好串咀果個女仔...忘了咩名
跟住行去食lunch又見倒佢..又係度串我- -
同hinson+阿cuts+阿菇+李x悅+oli<<去左m記
夫夫排隊真慢...明明快過我都慢過我,,廢""
食野俾人sm....^^爆好笑...笑爆肚呀!!!
食完野,,,番學校,,,""
係學校見倒alan同佢條女...哈哈----拎左alan杯野飲
膠野一杯,,!!王家聲都有飲...哈
番到學校reading堂,,,繼續睇q版特工,,,
就快睇完了,,仲有幾十頁...hehe,,,
LS堂...呵呵呵呵.....
都唔知有咩野呵呀..
最愛idols?任達華得唔得??
好快落堂..
本身諗住留耐d..可以,,,,,
點知都係冇...
係2E等人..一齊走.+豪
去左CANTEEN買野飲..
之後番屋企了..
sms+打機+msn
呵呵..爽死了
跟住夜晚係度煩買波衫d野,,,,
跟住打俾謝sir...傾野- -
佢講野好gag....一路聽佢講野我一路笑...
呵..明天再打...88

刊登時間:2007-10-05 10:50 PM         [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 0
累積人氣: 5906