|
2007-09-24
2007年09月24日 星期一
| 2007-09-24 |
今早玩得[真]開心...
本來約左阿菇+小方一起搭馬鐵,,
可惜我忘了..跟鄧奶一起走了...
當我去到石門的時候,,,阿菇就打左黎..
問我係邊...叫我即落車番去恆安搵番佢..
我廢是死,,梗係即係石門落車番去啦,,,
回知佢同小方上左車走左,,唔等埋我- -""
真係fak哂呀,,,馬鐵一日遊呀!!
番到學校以為要大檢啦,,,點知乜都冇.,
搞到我咩都冇...整...曬哂呀!!
中史堂,,,,中史科長廢..數野都唔識數..害我地曬時間,,
IS堂..DICT又100分了點解咁易的/???
小息悶悶的...冇野好搞,,,""
跟住就係英文堂,,抽左4個讀書..冇我份,,yaya
中文堂去E班課室....冇野好做..悶死人!!等打鍾
PTH仲衰,,,個鄭xx老師講普通話仲衰過符老師,,!!悶爆,.,
LUNCH同鄧奶去左7仔食,,,見倒夫+衡+民+文佢地...
好狗呀佢地,,,狂針自由針..
見倒d f3既女仔係7仔...我成日行過佢地都係度指左我講..
最慘係唔知講咩野 - -""
跟住就BK咩野角色扮演,,,搞GAG,,,有朱古力食!!
(這一刻我先發覺我果粒係個袋到溶哂)
跟住就MATHS堂又是悶悶的!!!
放學了...跟鄧奶一起走..
回到家便打了一陣電腦..
跟住玩msn..很開心..
認識了一個3E的姐姐...kiko>.<"
死都唔肯講中文名.都幾好人既.""肯教我做中史..""!!!
晚上落街食飯..""
番黎再做功課..
做做下先發覺做錯左,,火到死!!""
今日都係打通宵機先喇,""
|
| 刊登時間:2007-09-24 11:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|