lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-09-24
2007年09月24日  星期一


2007-09-24   

今早玩得[真]開心...
本來約左阿菇+小方一起搭馬鐵,,
可惜我忘了..跟鄧奶一起走了...
當我去到石門的時候,,,阿菇就打左黎..
問我係邊...叫我即落車番去恆安搵番佢..
我廢是死,,梗係即係石門落車番去啦,,,
回知佢同小方上左車走左,,唔等埋我- -""
真係fak哂呀,,,馬鐵一日遊呀!!
番到學校以為要大檢啦,,,點知乜都冇.,
搞到我咩都冇...整...曬哂呀!!
中史堂,,,,中史科長廢..數野都唔識數..害我地曬時間,,
IS堂..DICT又100分了點解咁易的/???
小息悶悶的...冇野好搞,,,""
跟住就係英文堂,,抽左4個讀書..冇我份,,yaya
中文堂去E班課室....冇野好做..悶死人!!等打鍾
PTH仲衰,,,個鄭xx老師講普通話仲衰過符老師,,!!悶爆,.,
LUNCH同鄧奶去左7仔食,,,見倒夫+衡+民+文佢地...
好狗呀佢地,,,狂針自由針..
見倒d f3既女仔係7仔...我成日行過佢地都係度指左我講..
最慘係唔知講咩野 - -""
跟住就BK咩野角色扮演,,,搞GAG,,,有朱古力食!!
(這一刻我先發覺我果粒係個袋到溶哂)
跟住就MATHS堂又是悶悶的!!!
放學了...跟鄧奶一起走..
回到家便打了一陣電腦..
跟住玩msn..很開心..
認識了一個3E的姐姐...kiko>.<"
死都唔肯講中文名.都幾好人既.""肯教我做中史..""!!!
晚上落街食飯..""
番黎再做功課..
做做下先發覺做錯左,,火到死!!""
今日都係打通宵機先喇,""

刊登時間:2007-09-24 11:30 PM         [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 13
累積人氣: 5894