lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-09-20
2007年09月20日  星期四


2007-09-20   

今日著左PE衫番去,,,發覺自己有d柒,,
因為得我一個男仔著PE衫,,,其他都係女仔
有人同我講得嗚著囉,,,
之後無啦啦有人同我講唔著得和,,,差D嚇死我
第1堂"*MATH堂..XDXD,,""
俾班主任 吳秀虹叫我出去...
睇下我有冇GEL頭..褲有冇長,,頭髮剪左未,,,
當然有吧!!!開學都未夠一個月就1個缺點了,,
MATHS真是很難呢!!有好心人教教我嗎??
PE堂"*跑9分鍾+來回短跑x2呀!!
我跑步太廢了...來回短跑用左成9秒3幾,,
9分鍾同梁棨揚一組,,,
我跑先!!!唔知點解跑得好慢- -""跑到一半就冇哂氣...
兜左2個圈問左謝sir 2次仲有幾多分鍾佢都唔答我,,
去到得番3mins先講- -""狗呢!!!曬我氣..
哇...10..9..8..7...6..............3...2..1...咇 咇 -__-
差幾米就第25個圈了...跑完當堂冇氣
死咁濟...除左件衫涼左一陣...
跟住同第二輪d人跑...
數下數連個人都唔知去左邊,,
唯有睇下其他人跑左幾多個圈,,跟住減番佢啦..
我數到22個圈- -謝sir話佢得20個...
yaya,,,,我最多呀!!!
24.5個圈- -1960m....好開心..
跟住IS堂,,Dict,,易爆囉!!!
兩堂eng堂,,悶到嘟嘟咁....
lunch,,,同鄧奶出去食,,
一名冇品八婆+細路係大快活搶位..
我同鄧奶明明等緊位...
跟住有4個LKM既女學生...準備走,,
佢地無啦啦坐左落去...話岩岩果幾個人俾個位佢地
呢d係唔係叫賤??食左個吉列豬扒雞翼飯+紅豆冰..
飽死,,食唔哂d飯....!!
跟住番學校..成搭九lu,,
番到課室,,見倒carrie,,,
但係唔係話要xxxxxxxx架咩??
竟然hi左我和....我就好有禮貌咁同佢講番  你好
覺得自己真係好乖呀!!
跟住reading堂..悶!!訓覺,,
等中文堂,,個老師勁耐都未黎,,
逼我訓覺呀!!!
係度玩噴水超好玩,,,,!!!
俾人鬧..XDXD,,
放學lu,,,同余奶豪佢地一齊番屋企..!!
番到屋企狂chat...打左一陣機+做功課..
而家又要打機了...bye

刊登時間:2007-09-20 10:19 PM         [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 8
累積人氣: 5866