|
2007-09-20
2007年09月20日 星期四
| 2007-09-20 |
今日著左PE衫番去,,,發覺自己有d柒,,
因為得我一個男仔著PE衫,,,其他都係女仔
有人同我講得嗚著囉,,,
之後無啦啦有人同我講唔著得和,,,差D嚇死我
第1堂"*MATH堂..XDXD,,""
俾班主任 吳秀虹叫我出去...
睇下我有冇GEL頭..褲有冇長,,頭髮剪左未,,,
當然有吧!!!開學都未夠一個月就1個缺點了,,
MATHS真是很難呢!!有好心人教教我嗎??
PE堂"*跑9分鍾+來回短跑x2呀!!
我跑步太廢了...來回短跑用左成9秒3幾,,
9分鍾同梁棨揚一組,,,
我跑先!!!唔知點解跑得好慢- -""跑到一半就冇哂氣...
兜左2個圈問左謝sir 2次仲有幾多分鍾佢都唔答我,,
去到得番3mins先講- -""狗呢!!!曬我氣..
哇...10..9..8..7...6..............3...2..1...咇 咇 -__-
差幾米就第25個圈了...跑完當堂冇氣
死咁濟...除左件衫涼左一陣...
跟住同第二輪d人跑...
數下數連個人都唔知去左邊,,
唯有睇下其他人跑左幾多個圈,,跟住減番佢啦..
我數到22個圈- -謝sir話佢得20個...
yaya,,,,我最多呀!!!
24.5個圈- -1960m....好開心..
跟住IS堂,,Dict,,易爆囉!!!
兩堂eng堂,,悶到嘟嘟咁....
lunch,,,同鄧奶出去食,,
一名冇品八婆+細路係大快活搶位..
我同鄧奶明明等緊位...
跟住有4個LKM既女學生...準備走,,
佢地無啦啦坐左落去...話岩岩果幾個人俾個位佢地
呢d係唔係叫賤??食左個吉列豬扒雞翼飯+紅豆冰..
飽死,,食唔哂d飯....!!
跟住番學校..成搭九lu,,
番到課室,,見倒carrie,,,
但係唔係話要xxxxxxxx架咩??
竟然hi左我和....我就好有禮貌咁同佢講番 你好
覺得自己真係好乖呀!!
跟住reading堂..悶!!訓覺,,
等中文堂,,個老師勁耐都未黎,,
逼我訓覺呀!!!
係度玩噴水超好玩,,,,!!!
俾人鬧..XDXD,,
放學lu,,,同余奶豪佢地一齊番屋企..!!
番到屋企狂chat...打左一陣機+做功課..
而家又要打機了...bye
|
| 刊登時間:2007-09-20 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|