lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-09-14
2007年09月14日  星期五


主題永遠是無聊的   

今日一早同鄧奶一齊番學,,=]
跳,,番到學校竟然冇俾prefect捉,,罕見
之後中史堂,,李老師有d gag gag地囉..
IS堂 Mr Fung 超串...
[IS DICT洗唔洗sign呀?]d人問
[今次咁易個個都100分啦..sgin吾sign刀得啦]回答道
小息..死綠P...小息完先捉我*gel頭*..
我+黃思明刀俾條友仔捉左..
剛剛收倒風..原來佢仲捉左好多人"
擺明就係搏升職啦...跟我收皮好嗎?damn U
要我地去洗頭..洗濕哂,,柒到死呀!!
出左課室,,,係2C窗口摘我名...
咁岩就係陳玉茹隔離,,俾佢見倒+笑我>.<"
英文堂有點兒乸過..都是免提的還好...
中文堂過了隔離班上,,2E房
笑爆咀..竟然有人俾人收左電話""SMS笑死我
第二個小息,,又俾個死綠P睥我..
跟住BK堂...太GAG了...不太願意打..
MATHS堂..有d真係好難呢!!但我都算識的,,
放學了,,不理翹了,,,他要打球
我跟錫自己去食lunCH"
一起先到吉野家家]春田]大家樂]大快活
運吉一輪到了銀城的[和毅]<-好像是這樣的..
都幾乎2點15-30分先食野了,,,
食完係銀城逛了30分鍾...
夠鍾""3點10分跟錫告別,,,
走去第一城巴士站搭43X..
一去到就走了車..等了足足15mins''
3點25分才上車...
其實今日搭43x係去tw賣game裝..
上了車打俾果個人...打了10次10次都通
但1次都沒有人聽...
3點45分就下車了,真快,,!!
估不到自己早到...他也早到
我去到..他剛好去到..
原來他沒有帶電話...差點兒被他嚇死
去了tw的蜜瓜傳裝給他...
HKD 210 袋袋平安...^___^
賺了剛剛一倍的價錢,,,爽死我
4點2就上番43X番屋企,,,
唔知點解,,,好眼訓好眼訓...
就係咁訓著左..架車好少人
我係|頌安|站落車,,,竟然搭到|耀安|站(總站)
就係咁..樣衰左...大家明白架啦,,,唔洗打咁明,,,
架車到左站一陣我先起身...'''
司機仲要問我:拎哂野未呀?
白白要由耀安走到家中,,,攰死了..
回到家便開電腦吧..沖涼
跟住整番個BLOG SKIN,,
希望愈整愈好吧,,不好的多多批評
跟同學Chat了一會,,,
又差不多12點了...
要zzzz了""掰,,睇完記得留CM子呀!!

刊登時間:2007-09-14 11:37 PM         [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 4
累積人氣: 5899