|
2007-09-14
2007年09月14日 星期五
| 主題永遠是無聊的 |
今日一早同鄧奶一齊番學,,=]
跳,,番到學校竟然冇俾prefect捉,,罕見
之後中史堂,,李老師有d gag gag地囉..
IS堂 Mr Fung 超串...
[IS DICT洗唔洗sign呀?]d人問
[今次咁易個個都100分啦..sgin吾sign刀得啦]回答道
小息..死綠P...小息完先捉我*gel頭*..
我+黃思明刀俾條友仔捉左..
剛剛收倒風..原來佢仲捉左好多人"
擺明就係搏升職啦...跟我收皮好嗎?damn U
要我地去洗頭..洗濕哂,,柒到死呀!!
出左課室,,,係2C窗口摘我名...
咁岩就係陳玉茹隔離,,俾佢見倒+笑我>.<"
英文堂有點兒乸過..都是免提的還好...
中文堂過了隔離班上,,2E房
笑爆咀..竟然有人俾人收左電話""SMS笑死我
第二個小息,,又俾個死綠P睥我..
跟住BK堂...太GAG了...不太願意打..
MATHS堂..有d真係好難呢!!但我都算識的,,
放學了,,不理翹了,,,他要打球
我跟錫自己去食lunCH"
一起先到吉野家家]春田]大家樂]大快活
運吉一輪到了銀城的[和毅]<-好像是這樣的..
都幾乎2點15-30分先食野了,,,
食完係銀城逛了30分鍾...
夠鍾""3點10分跟錫告別,,,
走去第一城巴士站搭43X..
一去到就走了車..等了足足15mins''
3點25分才上車...
其實今日搭43x係去tw賣game裝..
上了車打俾果個人...打了10次10次都通
但1次都沒有人聽...
3點45分就下車了,真快,,!!
估不到自己早到...他也早到
我去到..他剛好去到..
原來他沒有帶電話...差點兒被他嚇死
去了tw的蜜瓜傳裝給他...
HKD 210 袋袋平安...^___^
賺了剛剛一倍的價錢,,,爽死我
4點2就上番43X番屋企,,,
唔知點解,,,好眼訓好眼訓...
就係咁訓著左..架車好少人
我係|頌安|站落車,,,竟然搭到|耀安|站(總站)
就係咁..樣衰左...大家明白架啦,,,唔洗打咁明,,,
架車到左站一陣我先起身...'''
司機仲要問我:拎哂野未呀?
白白要由耀安走到家中,,,攰死了..
回到家便開電腦吧..沖涼
跟住整番個BLOG SKIN,,
希望愈整愈好吧,,不好的多多批評
跟同學Chat了一會,,,
又差不多12點了...
要zzzz了""掰,,睇完記得留CM子呀!!
|
| 刊登時間:2007-09-14 11:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|