lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-10-18
2007年10月18日  星期四


補打呢個星期!!!!   

今個禮拜真係好唔得閒呀!!所以冇打好多日!!!
吾好嬲呀!!!多謝你地咁多人黎睇!!
而家補打番啦!!!


MONDAY*]]
考LS,,,,都算識既,,,
我有填果d都識做!!!*
跟住去禮堂assembly,,,
錢sir超gag...但吾好笑!!!
中文堂,,又係好悶咁渡過..堂堂都係好想訓既!!
英文忘了做甚麼!!!...
LS,,又係我做哂d野..搞錯呀???
唔鬼俾分你班契弟呀!!

TUESDAY-*;
考PTH,,完全不用溫!!!
好在記得自己個名+校名姐,,,
粵普應該全岩!!
前日既野已經全意吾記得哂la,,,,
晚上9點訓左覺,,3:30起身溫書,,,,
溫完又訓過,,,!!嘻

WEDNDAY>]]ES"
昨天考IS....不過不失,,,合格就可吧!!
跟住MUSIC堂,,又唱SONG OF FAREWELL
聽都聽到我厭喇!!!
MATHS堂又俾人鬧,,,,(經常性)
中文堂..跳啦,,次次都係咁架啦
DT,,,上色,,,悶悶悶!!!時間過得勁快,,,
LUNCH  霖+翹+錫+我 4個人終於一齊再去食lunch喇!!
ENg堂,,,我愛黃思明!!!串老師!!超正...
俾ms chris chan呢條友罰企走廊,,,好慘!!
因為真係火家ma!!!串你吾得咩???
晚上又係9點訓覺,,又係3點幾起身!!

THURSDAY-TODAY,#"
最後一日考中史了,,,又係不過不失啦!!!
1開始MATHS堂,,,悶到P呀]]]
跟住PE堂!!!爽死,,,又可以出去跑了..
今次最後一次機會,,一定要搏命d呀!!!
上次我跑4:13...所以今次要跑快d,,,
謝sir話4分鍾內跑完有5分拎,,,
所以我好努力...^^kakaka
2e馮子軒帶頭,.,,倉鼠第二,,,我去到第4
都未夠1個圈,,,我就追到去第2,,,今次黃思明連影都見唔倒
要跑2個圈,,跑到個半圈追到去第1,,,
跟住,,,條友好似冇力咁.><
我搏命跑呀跑,,,,衝呀衝,,[快搶攻,,,射呀射,,射他吧,,]唔關事的一句
衝線,,,真係過左4:00呀!!!今次3:59呀.,,都算過左姐.
冇哂力...隻腳痛痛!!!
IS堂派IS卷,,,38分..唉..好慘
ENG堂...HEA下HEA下咁..
LUNCH又去左紫米,,
番到學校...KPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKP
不知咩事者別嘈,,,知都唔好話知
中文堂又係好悶,.,,!!
放學...去踢波~!!
番到屋企死下死下咁,,,
沖完涼.食埋飯...打埋BLOG,,,KO哂!!!

刊登時間:2007-10-18 08:50 PM         [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 5
累積人氣: 5863