今個禮拜真係好唔得閒呀!!所以冇打好多日!!!
吾好嬲呀!!!多謝你地咁多人黎睇!!
而家補打番啦!!!
MONDAY*]]
考LS,,,,都算識既,,,
我有填果d都識做!!!*
跟住去禮堂assembly,,,
錢sir超gag...但吾好笑!!!
中文堂,,又係好悶咁渡過..堂堂都係好想訓既!!
英文忘了做甚麼!!!...
LS,,又係我做哂d野..搞錯呀???
唔鬼俾分你班契弟呀!!
TUESDAY-*;
考PTH,,完全不用溫!!!
好在記得自己個名+校名姐,,,
粵普應該全岩!!
前日既野已經全意吾記得哂la,,,,
晚上9點訓左覺,,3:30起身溫書,,,,
溫完又訓過,,,!!嘻
WEDNDAY>]]ES"
昨天考IS....不過不失,,,合格就可吧!!
跟住MUSIC堂,,又唱SONG OF FAREWELL
聽都聽到我厭喇!!!
MATHS堂又俾人鬧,,,,(經常性)
中文堂..跳啦,,次次都係咁架啦
DT,,,上色,,,悶悶悶!!!時間過得勁快,,,
LUNCH 霖+翹+錫+我 4個人終於一齊再去食lunch喇!!
ENg堂,,,我愛黃思明!!!串老師!!超正...
俾ms chris chan呢條友罰企走廊,,,好慘!!
因為真係火家ma!!!串你吾得咩???
晚上又係9點訓覺,,又係3點幾起身!!
THURSDAY-TODAY,#"
最後一日考中史了,,,又係不過不失啦!!!
1開始MATHS堂,,,悶到P呀]]]
跟住PE堂!!!爽死,,,又可以出去跑了..
今次最後一次機會,,一定要搏命d呀!!!
上次我跑4:13...所以今次要跑快d,,,
謝sir話4分鍾內跑完有5分拎,,,
所以我好努力...^^kakaka
2e馮子軒帶頭,.,,倉鼠第二,,,我去到第4
都未夠1個圈,,,我就追到去第2,,,今次黃思明連影都見唔倒
要跑2個圈,,跑到個半圈追到去第1,,,
跟住,,,條友好似冇力咁.><
我搏命跑呀跑,,,,衝呀衝,,[快搶攻,,,射呀射,,射他吧,,]唔關事的一句
衝線,,,真係過左4:00呀!!!今次3:59呀.,,都算過左姐.
冇哂力...隻腳痛痛!!!
IS堂派IS卷,,,38分..唉..好慘
ENG堂...HEA下HEA下咁..
LUNCH又去左紫米,,
番到學校...KPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKP
不知咩事者別嘈,,,知都唔好話知
中文堂又係好悶,.,,!!
放學...去踢波~!!
番到屋企死下死下咁,,,
沖完涼.食埋飯...打埋BLOG,,,KO哂!!!
|