|
2007-11-08
2007年11月08日 星期四
| 2007-11-08 |
今日真係好開心呀!!!!但又不可以話全開心!!
一番到學校就趕功課,,,急死我
中史2樣未做,MATHS B 差2題,仲有英文.....等等既野
總之就好鬼死多功課la..
kiko無啦啦係隔離彈左出黎,,,問我黃siu照個位係邊...嚇親..
今朝上PATH,,,笑到我死.................職業笑爆,,,
跟住中文堂..冇得腥添...係單行位...好開心
作文有成60分咁'高'....唔洗成篇改哂,,都幾開心
小息....黃siu熙想死??插我??俾我sm埋場....
陳siu生插手....想死????又俾我sm埋場...kaka
跟住見倒kiko姐黎左2樓~~3樓冇廁所咩?
跟住英文堂...硬膠膠咁都唔知係度做咩..哈哈,,,,
跟住maths堂,,悶悶地..都唔知係度做乜....
好在有人陪我腥..先冇咁悶
小息...悶死........~~~
LS堂...見倒kiko d字好過癮....
大楷同細楷差唔多..勁得意囉!(真心話)
放學係廁所,,,,gag.....用水拍落黃siu熙...........哈,,,
鬼叫佢fing我先,,呵
俾佢追,,,唔夠佢跑,,,好慢~~呵
放學諗住即番屋企....啦..
都係去左新洗城睇下直髮夾先...
哇..嘟你丫...最平都要150蚊???
算..急急腳番屋企....on msn
你又叫我on msn,,,,又去左同人食飯><哼
跟住想打機,,冇得打..狂msn...><"
電話沉日冇叉電..一日sd到冇哂電..
終於講了..THX,,,,,
MSN CHAT到6點10...
入左game,,,,跟住食飯...
8點幾出左去msn...
班友仔係度傾聽日去打邊爐,,,
傾左勁耐..廢up係度!!!廢up左勁耐!!!
跟住都未決定..睇下d點啦....
打blog打左勁耐哇!!!呵呵//忙碌
|
| 刊登時間:2007-11-08 10:14 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|