lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-08
2007年11月08日  星期四


2007-11-08   

今日真係好開心呀!!!!但又不可以話全開心!!
一番到學校就趕功課,,,急死我
中史2樣未做,MATHS B 差2題,仲有英文.....等等既野
總之就好鬼死多功課la..
kiko無啦啦係隔離彈左出黎,,,問我黃siu照個位係邊...嚇親..
今朝上PATH,,,笑到我死.................職業笑爆,,,
跟住中文堂..冇得腥添...係單行位...好開心
作文有成60分咁'高'....唔洗成篇改哂,,都幾開心
小息....黃siu熙想死??插我??俾我sm埋場....
陳siu生插手....想死????又俾我sm埋場...kaka
跟住見倒kiko姐黎左2樓~~3樓冇廁所咩?
跟住英文堂...硬膠膠咁都唔知係度做咩..哈哈,,,,
跟住maths堂,,悶悶地..都唔知係度做乜....
好在有人陪我腥..先冇咁悶
小息...悶死........~~~
LS堂...見倒kiko d字好過癮....
大楷同細楷差唔多..勁得意囉!(真心話)
放學係廁所,,,,gag.....用水拍落黃siu熙...........哈,,,
鬼叫佢fing我先,,呵
俾佢追,,,唔夠佢跑,,,好慢~~呵
放學諗住即番屋企....啦..
都係去左新洗城睇下直髮夾先...
哇..嘟你丫...最平都要150蚊???
算..急急腳番屋企....on msn
你又叫我on msn,,,,又去左同人食飯><哼
跟住想打機,,冇得打..狂msn...><"
電話沉日冇叉電..一日sd到冇哂電..
終於講了..THX,,,,,
MSN CHAT到6點10...
入左game,,,,跟住食飯...
8點幾出左去msn...
班友仔係度傾聽日去打邊爐,,,
傾左勁耐..廢up係度!!!廢up左勁耐!!!
跟住都未決定..睇下d點啦....
打blog打左勁耐哇!!!呵呵//忙碌

刊登時間:2007-11-08 10:14 PM         [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 0
累積人氣: 5917