lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-04
2007年11月04日  星期日


2007-11-04   

沉日朝,,8點半起身...
一起身就打機~~好激呢!!
9點幾去左M記買早餐>.<:"
跟住買番屋企食...
食左N年呀!!!食得超慢..成隻龜咁,,
約左翹去[沙運]跑步,,,2:15係學校等
sO打機打到1點9,,,,勁快執野,,成答10個半字先出門口
行到飛起!!!!(知唔知點解?)
2點先行到去馬鐵站...
咁岩又走左架死人車,,,,望住佢走!><><
等左5MINS,,答1上車,,答差唔多3落車...
還掂都係遲到...去左馬鐵站廁所整頭,,,好唔掂!!
番到學校見倒翹,錫,issac,仲有好多人,,,
打電話玩陳小生,,kaka..差d fak倒佢架啦
hea左一陣4個傻瓜行去沙運,,
睇睇下又唔知點播..又唔跑...
去左篤波~~~yup,,,原來我都唔係咁廢姐
4點-6點...攰!!!番屋企..個天都開始黑了,,,
搭85K..在車上傾了37秒電話,,之後就等下車了
番屋企食飯...之後仲飲左兩碗糖水添..
9點去左跑步,,約埋奶豪
跑得超慢!!!400米成1分幾鍾,,800米要2分尾,,
見倒秋秋..!!!不其然地叫了一聲(秋秋)佢跑得超快!!
800米最多2:30!!!勁野!!
我都要加油喇,,,跑到勁攰,,,番屋企沖涼
跟住當然是打機啦!!!12點好乘地熜了電腦,,
入左房睇死亡筆記....好睇呀!!
1點半訓覺...

PS   成日都見唔倒你上線,,好唔開心.......

刊登時間:2007-11-04 09:27 AM         [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 0
累積人氣: 5895