|
2007-10-25
2007年10月25日 星期四
| 好開心呀!!! |
補打星期一!!!!
10點半俾吳志遠叫左落去..佢本身約左d女仔跑步.,.
點知馬鞍山運動場冇開,,嘻嘻....冇得跑先搵我
無啦啦捉我去ZOEY口中稱的''馬鞍山遊樂場''(恆安果個..佩服佢)
俾條友仔捉到我成11點5先至走,,,煩!!!
跟住直接搭87K去大學,,約左翹,ISSAC跟住一齊去上水
去左Wills家打牌!!!THX我我拍AD
早出晚龜,,,,wills屋企好正呀!!!
嬴左20,翹嬴15,WILLS輸7,ISSAC輸28
星期二,,完全忘了,,"
星期三,,派PTH,,,好開心!!!
有41.5!!!second high marks,,
今早派成績果條野...爆開心!!!有冇睇錯??
本身諗住自己咁既成績會考成10幾,,,
點知第4...XDXD,,,開心死我...
如果上年我係呢個成績...係A班都仲係30幾名,,,
跟住冇左assembly,,上左堂PATH..
鄭太君課堂表現最好???自言自語is very good..!!
兩堂中文..作文...150-200字不計標點剛剛好199字...kaka
中文堂過得特別快~~~
小息,,周街逛,,,悶,,,!!
英文dict..唔識!!!實炒,,,唔炒切謝xx條J
MATHS堂,,,爆快過,!!爽
LUNCH,,同HEI,生去左紫米...貴貴.!!
之後一齊去左第一城廁所托
番到學校去左搵MISS NG,去左簽名!!
MISS NG!!!我好想要你果D筆呀!!!
READING堂,,,睇梁棨揚借我的Q版特工!! [[特別鳴謝]]
兩堂LS...LS又係過得勁快!!!嘻,,,爽死
放學跟錫,翹走去馬鐵站,,,
我們三人之間又多一個秘密!!!有錢洗..呵
之後番屋企!!!HEHE,,,過左咁多日終於得閒打BLOG了!!
|
| 刊登時間:2007-10-25 05:17 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|