lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-10-25
2007年10月25日  星期四


好開心呀!!!   

補打星期一!!!!
10點半俾吳志遠叫左落去..佢本身約左d女仔跑步.,.
點知馬鞍山運動場冇開,,嘻嘻....冇得跑先搵我
無啦啦捉我去ZOEY口中稱的''馬鞍山遊樂場''(恆安果個..佩服佢)
俾條友仔捉到我成11點5先至走,,,煩!!!
跟住直接搭87K去大學,,約左翹,ISSAC跟住一齊去上水
去左Wills家打牌!!!THX我我拍AD
早出晚龜,,,,wills屋企好正呀!!!
嬴左20,翹嬴15,WILLS輸7,ISSAC輸28

星期二,,完全忘了,,"

星期三,,派PTH,,,好開心!!!
有41.5!!!second high marks,,
 
今早派成績果條野...爆開心!!!有冇睇錯??
本身諗住自己咁既成績會考成10幾,,,
點知第4...XDXD,,,開心死我...
如果上年我係呢個成績...係A班都仲係30幾名,,,
跟住冇左assembly,,上左堂PATH..
鄭太君課堂表現最好???自言自語is very good..!!
兩堂中文..作文...150-200字不計標點剛剛好199字...kaka
中文堂過得特別快~~~
小息,,周街逛,,,悶,,,!!
英文dict..唔識!!!實炒,,,唔炒切謝xx條J
MATHS堂,,,爆快過,!!爽
LUNCH,,同HEI,生去左紫米...貴貴.!!
之後一齊去左第一城廁所托
番到學校去左搵MISS NG,去左簽名!!
MISS NG!!!我好想要你果D筆呀!!!
READING堂,,,睇梁棨揚借我的Q版特工!! [[特別鳴謝]]
兩堂LS...LS又係過得勁快!!!嘻,,,爽死
放學跟錫,翹走去馬鐵站,,,
我們三人之間又多一個秘密!!!有錢洗..呵
之後番屋企!!!HEHE,,,過左咁多日終於得閒打BLOG了!!

刊登時間:2007-10-25 05:17 PM         [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 1
累積人氣: 5913