沉晚好夜先訓,,,同人msn,,睇TV..
今朝成9點半先起身,,,,
食左粥..食左好似冇食過咁...
玩MSN+入GAME隻抽 win~
嘻...:冇計啦..d人太廢
歡迎有玩彩虹既朋友來挑戰我吧!!

玩左陣就OFF LINE...玩MSN..
睇下d童真既卡通片....^^
11點半去沖涼,,,gel頭,,,換衫,,,
12點出街,,,!!!!出左葵芳買33..
搭巴士..頭暈...暈車浪,辛苦!!
行左一陣..買左一套衫..
1條牛仔褲,2件衫,1件外套,1條皮帶,,
買左成好似700幾蚊..貴貴!!!好在唔洗我俾
跟住去飲茶...食左好多野..
表哥亂點野!!!食死人....呀
之後行多一陣就番屋企了,,,,
突然想起聽日係day6,,,
收集意見後..都係決定去剪頭髮
去左恆安剪....
剪碎左...剪到柒左...樣衰埋^^
番屋企...msn...打左陣機,,
食飯,,,,><"""
又睇電視////又入game隻抽..
又係win了..^^玩到冇野好玩...
跟住玩左陣msn..
去左沖涼...沖左成半粒鍾哇..!!!!
msn見倒人張相...超得意搞笑過癮!!!
今日好好好好好開心呀!!!!
又買左新33,,,
又...總之開心啦!!!