|
2007-11-09
2007年11月09日 星期五
| 2007-11-09 |
今日係便服日.....冇衫著...柒..
個頭唔知點解訓到咁...笑死我...柒
番到學校.....上課室....
o左囉..報仇報d咁既野- -?
中文堂...悶左一堂..冇野做
中史堂...芬芬教書有時都識到搞下gag既...
今堂都算不俗
英文堂...又係渾渾噩噩咁...都唔知做左D咩
小息...悶*....]
英文堂..同上(冇一堂聽得閒佢UP乜)
LS堂....ms招去左開會...有個姓溫既呀sir黎左代課
好好好好!!!sms冇人知....
maths堂.....死火..chap4 d數全部唔識囉....
第2個小息....同樣是悶!!!*]好有趣
黃思明真慘!!!臨小息完先俾李柏琛捉!!
IS堂上左5樓...小...乜D枱穿LONE架....討厭
放學去左新港城買''定型噴霧''79蚊..算..有既係錢
番左屋企入GAME....因為冇人online~~得幾個
之後出番去玩MSN,,,玩了一陣
煮野食...... 一整完余奶豪就msn話出門口,,去我屋企
都未食完佢就黎到禁我門鍾,,,嚇死..乜真係黎?
我講下笑架炸播....佢好認真
條pk仔係我msn亂打野.......嬲
完來條友仔踩單車黎...跟住去踢波..
去左恆安遊樂場果個足球場,,,
同禧年小學d'令'仔(唔係靚)玩...
issac/陳晃業/黃紹熙/余家豪同我+1個人鬥佢地7個'令'仔
真失敗..入得果4球....仲要俾人入左1球添..
林漢光c grade 嬴 禧年小學 4:1 不值得高興!!
hea左一陣走佬...
豪+業+我 走佬.....業搶左豪架單車.,,
豪拎左我d野..要我幫佢追番架單車..
俾佢串...又話我跑得快..又追唔倒架單車..
大佬...跑得快都追唔倒單車架!!
番到屋企..沖涼...
冇得去打邊爐...呀媽唔俾..冇計,,,,
留係屋企,,悶鬼死!!
冇人陪我msn囉......d人個個出哂街囉,,,,
電話冇電..SMS又嘟...
跟住入GAME同人PK....唯一高興既事..
大獲全勝~~~11點半OFF彩虹....
跟住同人MSN...打BLOG,,,,
今日都算打得快LU..打左都唔夠半個鍾~~
|
| 刊登時間:2007-11-10 12:06 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|