lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-09
2007年11月09日  星期五


2007-11-09   

今日係便服日.....冇衫著...柒..
個頭唔知點解訓到咁...笑死我...柒
番到學校.....上課室....
o左囉..報仇報d咁既野- -?
中文堂...悶左一堂..冇野做
中史堂...芬芬教書有時都識到搞下gag既...
            今堂都算不俗
英文堂...又係渾渾噩噩咁...都唔知做左D咩
小息...悶*....]
英文堂..同上(冇一堂聽得閒佢UP乜)
LS堂....ms招去左開會...有個姓溫既呀sir黎左代課  
           好好好好!!!sms冇人知....
maths堂.....死火..chap4 d數全部唔識囉....
第2個小息....同樣是悶!!!*]好有趣
                  黃思明真慘!!!臨小息完先俾李柏琛捉!!
IS堂上左5樓...小...乜D枱穿LONE架....討厭

放學去左新港城買''定型噴霧''79蚊..算..有既係錢
番左屋企入GAME....因為冇人online~~得幾個
之後出番去玩MSN,,,玩了一陣
煮野食...... 一整完余奶豪就msn話出門口,,去我屋企
都未食完佢就黎到禁我門鍾,,,嚇死..乜真係黎?
我講下笑架炸播....佢好認真
條pk仔係我msn亂打野.......嬲
完來條友仔踩單車黎...跟住去踢波..
去左恆安遊樂場果個足球場,,,
同禧年小學d'令'仔(唔係靚)玩...
issac/陳晃業/黃紹熙/余家豪同我+1個人鬥佢地7個'令'仔
真失敗..入得果4球....仲要俾人入左1球添..
林漢光c grade 嬴 禧年小學  4:1    不值得高興!!
hea左一陣走佬...
豪+業+我 走佬.....業搶左豪架單車.,,
豪拎左我d野..要我幫佢追番架單車..
俾佢串...又話我跑得快..又追唔倒架單車..
大佬...跑得快都追唔倒單車架!!
番到屋企..沖涼...
冇得去打邊爐...呀媽唔俾..冇計,,,,
留係屋企,,悶鬼死!!
冇人陪我msn囉......d人個個出哂街囉,,,,
電話冇電..SMS又嘟...
跟住入GAME同人PK....唯一高興既事..
大獲全勝~~~11點半OFF彩虹....
跟住同人MSN...打BLOG,,,,
今日都算打得快LU..打左都唔夠半個鍾~~


刊登時間:2007-11-10 12:06 AM         [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 9
累積人氣: 5867