lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-06
2007年11月06日  星期二


2007-11-06   

SPOrT dAy 完 滿 結 束
入到運動場同kiko say 個 hi 先..(首次跟KIKO說話)
一開始睇200FiNal..d人真屈速..相比起我就
之後換衫衫,,,去sTanD tWo集合!!400米
行去果陣著住釘鞋,,,跣親...成個膝頭撞落d石度...
超痛..成個膝頭腫左,,紅埋..
知道自己冇牌架喇...好唔開心....
.......點知..係我果組就第一...
出到去就第5...><""係我組冇勁人...爆唔快..
失哂水準....><""
多謝zO2既10蚊雞!!!THX
孝文黎搵我跑社際4x400...THX...
休息左一陣...就跑社際4x400...少少攰
多謝kiko幫我加油!!!
加油秋秋,,加油熙熙,,加油文文,,,嬴左第2
我想跑埋4x100....THX你地俾我跑
LUNCH....食左隻雞脾,,,飲左綠力...
hea左好耐.,...!!悶死!!
跑社際4x100..謝景倫好慢!!!如果唔係一定有第2...而家第3
久違了的頒獎...開心的說!!!終於有我份了..出了去3次,,
總結:嬴得800米季軍,社際4x100季軍,社際4x400亞軍,班際4x100亞軍
其實都尚算開心的..只是在400和3000米飲恨 冇獎攞!!
沒所謂,下次再加油!!
放左同rex去篤波,,,,
發覺自己篤波都好神!!!只是不太習慣,,第3次打!!!
篤到6點...行左去禾輋搭車...
行左好遠,,,見85k咁多人...等810囉
810連續7架都冇位....有病?
見倒有架40x有位..即跑去搭.放棄810了!!
成6點11先番到屋企...
番到去msN,,,,,沖涼..食飯..YA

在此感激所有幫我打過氣既人:JOYCEE,丁丁,kiko,菇,錫,朱朱,婷,等等既FD們...謝!

刊登時間:2007-11-06 08:22 PM         [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 22
累積人氣: 5880