|
2007-11-06
2007年11月06日 星期二
| 2007-11-06 |
SPOrT dAy 完 滿 結 束
入到運動場同kiko say 個 hi 先..(首次跟KIKO說話)
一開始睇200FiNal..d人真屈速..相比起我就
之後換衫衫,,,去sTanD tWo集合!!400米
行去果陣著住釘鞋,,,跣親...成個膝頭撞落d石度...
超痛..成個膝頭腫左,,紅埋..
知道自己冇牌架喇...好唔開心....
.......點知..係我果組就第一...
出到去就第5...><""係我組冇勁人...爆唔快..
失哂水準....><""
多謝zO2既10蚊雞!!!THX
孝文黎搵我跑社際4x400...THX...
休息左一陣...就跑社際4x400...少少攰
多謝kiko幫我加油!!!
加油秋秋,,加油熙熙,,加油文文,,,嬴左第2
我想跑埋4x100....THX你地俾我跑
LUNCH....食左隻雞脾,,,飲左綠力...
hea左好耐.,...!!悶死!!
跑社際4x100..謝景倫好慢!!!如果唔係一定有第2...而家第3
久違了的頒獎...開心的說!!!終於有我份了..出了去3次,,
總結:嬴得800米季軍,社際4x100季軍,社際4x400亞軍,班際4x100亞軍
其實都尚算開心的..只是在400和3000米飲恨 冇獎攞!!
沒所謂,下次再加油!!
放左同rex去篤波,,,,
發覺自己篤波都好神!!!只是不太習慣,,第3次打!!!
篤到6點...行左去禾輋搭車...
行左好遠,,,見85k咁多人...等810囉
810連續7架都冇位....有病?
見倒有架40x有位..即跑去搭.放棄810了!!
成6點11先番到屋企...
番到去msN,,,,,沖涼..食飯..YA
在此感激所有幫我打過氣既人:JOYCEE,丁丁,kiko,菇,錫,朱朱,婷,等等既FD們...謝!
|
| 刊登時間:2007-11-06 08:22 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|