|
2007-11-16
2007年11月16日 星期五
| 2007-11-16 |
今朝assembly好gag囉..
head p唱校歌...非常動聽!!笑傻左我
跟住有個GAG佬魔術師係度玩魔術
有果d道具我都識啦....><
今次呢個位唔係太好呀!!!!!!!
又係度玩咩野抉智...玩起身先好玩..
中文x2...派左卷//唔開心///好低分!!
真係好中意同黃文典搞gag!!
小息...上四樓搵馮YC...交DICT CORR
跟住番課室練歌,,,悶悶悶!!
課室門外有很多人哇!!!好多FDz
MiSS fU雖然好惡!!但係都幾好人
MiSS Ng都黎埋打氣...yaya
見倒好多FD係出面...好想出去..
又kiko又奶豪又錫乜都有!!
ENGx2....一入黎就即test..好難!!
都唔知空左幾多呀!!難到傻左
狂轉英文書哇!!!!轉到high左
俾人鬧,,唔轉得><嗚嗚,,轉書都唔俾?!
maths堂...miss ng終於發火鬧Jacky了..
可惜雖然收左佢手冊,..但都冇有怕
落堂嘟嘟嘟.....走佬
lunch...同郭子鋒+余家豪去左吉野家..
見倒kiko..嘻...係對面海^^
落左好多辣呀!!!雖然我唔怕...但係太辣唔好味,,!!
食完番學校,,番到學校搵謝sir...
搵左幾廿次都搵唔倒..火!!!
睇人打排球..好勁!!
reading lesson...有史以來咁悶...
個莊sir成日走黎走去..
搞到冇心機睇中文書...
要係度避黎避去,,,!!
LSx2..悶..狂係度轉書..^^
遲放..!!等左好耐呀!!
出面有人係度等家ma!!
放學去左買西柚汁,,,嘻.,好味!!}
同李x榮+余奶豪走佬..><""
想留係學校都唔得...><""
番到屋企,,,等msn^^
msn+msn+msn+食野+食野
7點半食飯.....
跟住8點半同人傾電話~~
傾左一陣呀媽就番~~嗚嗚...唔開心
跟住繼續msn,......打blog
發覺自己未沖涼...嘻...!
|
| 刊登時間:2007-11-16 10:56 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|