lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-16
2007年11月16日  星期五


2007-11-16   

今朝assembly好gag囉..
head p唱校歌...非常動聽!!笑傻左我
跟住有個GAG佬魔術師係度玩魔術
有果d道具我都識啦....><
今次呢個位唔係太好呀!!!!!!!
又係度玩咩野抉智...玩起身先好玩..
中文x2...派左卷//唔開心///好低分!!
             真係好中意同黃文典搞gag!!
小息...上四樓搵馮YC...交DICT CORR
         跟住番課室練歌,,,悶悶悶!!
         課室門外有很多人哇!!!好多FDz
         MiSS fU雖然好惡!!但係都幾好人
         MiSS Ng都黎埋打氣...yaya
         見倒好多FD係出面...好想出去..
         又kiko又奶豪又錫乜都有!!
ENGx2....一入黎就即test..好難!!
              都唔知空左幾多呀!!難到傻左
              狂轉英文書哇!!!!轉到high左
              俾人鬧,,唔轉得><嗚嗚,,轉書都唔俾?!
maths堂...miss ng終於發火鬧Jacky了..
                可惜雖然收左佢手冊,..但都冇有怕
                落堂嘟嘟嘟.....走佬
lunch...同郭子鋒+余家豪去左吉野家..
           見倒kiko..嘻...係對面海^^
           落左好多辣呀!!!雖然我唔怕...但係太辣唔好味,,!!
           食完番學校,,番到學校搵謝sir...
           搵左幾廿次都搵唔倒..火!!!
     睇人打排球..好勁!!
reading lesson...有史以來咁悶...
                          個莊sir成日走黎走去..
                          搞到冇心機睇中文書...
                          要係度避黎避去,,,!!
LSx2..悶..狂係度轉書..^^
         遲放..!!等左好耐呀!!
         出面有人係度等家ma!!
放學去左買西柚汁,,,嘻.,好味!!}
同李x榮+余奶豪走佬..><""
想留係學校都唔得...><""
番到屋企,,,等msn^^
msn+msn+msn+食野+食野
7點半食飯.....
跟住8點半同人傾電話~~
傾左一陣呀媽就番~~嗚嗚...唔開心
跟住繼續msn,......打blog
發覺自己未沖涼...嘻...!

刊登時間:2007-11-16 10:56 PM         [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 8
累積人氣: 5889