|
2007-11-21
2007年11月21日 星期三
| 2007-11-21 |
沉日好忙!!唔得閒....
但係見倒有咁多cm都好安慰...^^
DAY6...冇俾人捉~~好開心呀!!
放學校隊練波,,番到屋企都7點幾...
攰到死咁...唔得閒打blog,,,,
今日DAY1,,,去到恆安馬鐵站見到黃文典...
一齊係度吹水..超好笑...>"""
今日遲左一班車!!!遲左出門口!!!
番到去有prefect係到...好在佢地傾緊計..
上到去做功課~~~急急急!!
MATHS堂專心上堂!!
PEx2..又係打排球,,,,發覺自己打得好屎
隻手又打到好痛..好紅..
小息,,,食左個腸麵+飲左個可樂....~幾好味既都
IS...默書如無意外應該岩哂....
死火啦...IS d野全部都唔明呀!!
有人傳紙仔俾全班..話英文堂一開始唱歌
Engx2..一開始真係唱歌...好低能!!囧rz..
悶足兩堂呀!!!!
lunch....我既第一次冇左喇!!
第一次落D呀!!!!!
之後落CANTEEN坐左一陣......冇咩心機
番上課室..豈有此理丫...竟然話我遲左2mins???
跟住唱歌..悶死!!!d人仲遲啦~~
reading堂..本來要睇英文..轉左睇中文..嘻
黃思明好狗!!竟然係度叉電??
中文堂...hea足兩堂!!!狂傾計囉..!
放學食左個奶油多~~~都幾好味
番到屋企msn..
開始做CL..做左我勁耐!!!!
做到夜晚~~忽K
之後仲要做埋其他功課...
跟住11點半食宵夜~~~
12點岩岩好訓覺,,,
|
| 刊登時間:2007-11-22 12:00 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|