|
2007-11-12
2007年11月12日 星期一
| 2007-11-12 |
今日DAy6,,,正常黎講都有早會家ma..
約左翹一齊番....搭9番到學校.....
無啦啦學校門口有人彈埋黎,,
[[[[耶穌愛您]]]]
仲以為有早會..搞到我咁遲番..
好在冇功課做..都唔係咁趕..
悶..................................
無啦啦落去禮堂.....
有d人係度唱歌..有個咩咩鬼girl..有個gag佬
開頭果4個女仔唱歌...跳舞..笑死我,,
之後都冇咩點笑啦..>
個gag佬話猜包剪泵,,,笑屎我喇!
個女人唱歌都幾好聽既!!!
music堂.....miss fu 冇番...hea左一堂!!
maths堂x2...發覺全部唔識囉!!!!都唔知可以點
出去問miss ng...佢叫我放學留低做數!!
算..我願意!!!
小息做數!!!好乖仔!!
中文堂....ok啦過得都幾快!!
DTx2.....吾明up乜!!!!!難.可惡
lunch...去左美好,,,,,食左d面...飽飽飽
原來2c成班都點唱俾余家豪!!!佢就有福啦^^嘻
reading堂繼續煲書..!!!
英文堂x2....嘈到拆天呀!!!
放學!!!搵miss ng...佢叫我去canteen做數...
做哂唔識就搵佢...^^但呢個都唔係最主要留校既原因
做到成5點幾..做左好耐哇!!!1-28題...做左勁耐
飲左包朱奶..]]
跟住去問miss ng ^^ THX miss ng...我愛你呀!!!
跟住去左SAC....同wills,高佬榮一齊走....
去左廁所gel一gel頭先....^^一路上有講有笑..
好開心~~~~~~~~~~~~~~~~~~
搭馬鐵番屋企....^^,,,係度吹水
番到屋企玩左一陣電腦...
就溫了一陣書......玩了玩msn
就吃飯了....再傾msn....
點解我成日講錯野....??? 我係唔係白痴
沖涼....再溫書....^^
明天續寫,,*
|
| 刊登時間:2007-11-12 09:02 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|