lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-12
2007年11月12日  星期一


2007-11-12   

今日DAy6,,,正常黎講都有早會家ma..
約左翹一齊番....搭9番到學校.....
無啦啦學校門口有人彈埋黎,,
[[[[耶穌愛您]]]]
仲以為有早會..搞到我咁遲番..
好在冇功課做..都唔係咁趕..
悶..................................
無啦啦落去禮堂.....
有d人係度唱歌..有個咩咩鬼girl..有個gag佬
開頭果4個女仔唱歌...跳舞..笑死我,,
之後都冇咩點笑啦..>
個gag佬話猜包剪泵,,,笑屎我喇!
個女人唱歌都幾好聽既!!!
music堂.....miss fu 冇番...hea左一堂!!
maths堂x2...發覺全部唔識囉!!!!都唔知可以點
                出去問miss ng...佢叫我放學留低做數!!
                算..我願意!!!
小息做數!!!好乖仔!!
中文堂....ok啦過得都幾快!!
DTx2.....吾明up乜!!!!!難.可惡
lunch...去左美好,,,,,食左d面...飽飽飽
原來2c成班都點唱俾余家豪!!!佢就有福啦^^嘻
reading堂繼續煲書..!!!
英文堂x2....嘈到拆天呀!!!
放學!!!搵miss ng...佢叫我去canteen做數...
做哂唔識就搵佢...^^但呢個都唔係最主要留校既原因
做到成5點幾..做左好耐哇!!!1-28題...做左勁耐
飲左包朱奶..]]
跟住去問miss ng ^^ THX miss ng...我愛你呀!!!
跟住去左SAC....同wills,高佬榮一齊走....
去左廁所gel一gel頭先....^^一路上有講有笑..
好開心~~~~~~~~~~~~~~~~~~
搭馬鐵番屋企....^^,,,係度吹水
番到屋企玩左一陣電腦...
就溫了一陣書......玩了玩msn
就吃飯了....再傾msn....
點解我成日講錯野....??? 我係唔係白痴
沖涼....再溫書....^^
明天續寫,,*

刊登時間:2007-11-12 09:02 PM         [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 1
累積人氣: 5896