lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-05
2007年11月05日  星期一


2007-11-05   

 今朝同奶豪搭車,,86s去運動場
悶悶悶悶悶.....去hea...""
100米跑完..d人勁快lor..
跑800...痛痛痛. 上星期六練跑到而家仲痛..冇釘鞋.!!勁慢
一開始帶...跟住開始痛...痛..痛
冇乜力.....俾人追到得番第3""><可憐呀!!
之後好攰,,去左更衣室.鎖埋自己訓覺,,
之後跑3000..都未夠1個鍾!!攰
跑左半個圈....
見倒個牌仲有7個圈!!!
1個..2個..3個..4個..5個..6個..
見倒個牌寫仲有1個圈囉!!!!個miss又同我講仲有1個圈囉
我咪係果度既最後100米爆囉...
不知幾型..過完一個又一個...
見住d人一個個咁俾我突如其來既速度過過...
有d自豪囉~~~點知跑完佢話我仲有1個圈!!
有冇病呀你??踎左係度囉!!!o左咀囉...
透陣先啦..慢慢跑..行左一陣...
留番最後爆....得番個死人第11!!膠??
呢d叫咩??白痴???
數圈都唔識數果個係??
之後同miss張講 【好慘呀!!】
佢答我【你俾人偷左野牙?】
我話【唔係呀!!頭先跑3000佢要我地跑多左1個圈呀!!】
佢答番【得你同吳志遠?】
我地話【唔係呀,,有好多人都係呀!!】
隔離有人搭爹..【個head p 都呻話跑多左個圈!!】
miss張話【你地寫低班名同學號先!!】
之後叫我地寫低果陣既號馬布係乜,,,
跟住又話miss招會跟進,,,
點知都係冇左lo~.....
如果唔係實有頭10名囉...
好唔gur+好火囉!!
咁我可以點??無奈囉..><
之後lunch留係運動場..
同marco,rex,issac一齊食杯面..
食左好多冰!!!!菠蘿冰,哈密瓜冰,蜜桃冰...yummy
極力反對大家食哈蜜瓜冰!!!難食
跟住跑班際..好緊張!!好大壓力...
都唔知拎第幾喇!!!^^聽日頒獎
第一次拎牌!!!唔係好似小學拎過!!yaya
又係接力的....
影左相相走人!!
放學回家...888!!
明天續寫!!



刊登時間:2007-11-05 08:00 PM         [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 10
累積人氣: 5905