|
2007-11-05
2007年11月05日 星期一
| 2007-11-05 |
今朝同奶豪搭車,,86s去運動場
悶悶悶悶悶.....去hea...""
100米跑完..d人勁快lor..
跑800...痛痛痛. 上星期六練跑到而家仲痛..冇釘鞋.!!勁慢
一開始帶...跟住開始痛...痛..痛
冇乜力.....俾人追到得番第3""><可憐呀!!
之後好攰,,去左更衣室.鎖埋自己訓覺,,
之後跑3000..都未夠1個鍾!!攰
跑左半個圈....
見倒個牌仲有7個圈!!!
1個..2個..3個..4個..5個..6個..
見倒個牌寫仲有1個圈囉!!!!個miss又同我講仲有1個圈囉
我咪係果度既最後100米爆囉...
不知幾型..過完一個又一個...
見住d人一個個咁俾我突如其來既速度過過...
有d自豪囉~~~點知跑完佢話我仲有1個圈!!
有冇病呀你??踎左係度囉!!!o左咀囉...
透陣先啦..慢慢跑..行左一陣...
留番最後爆....得番個死人第11!!膠??
呢d叫咩??白痴???
數圈都唔識數果個係??
之後同miss張講 【好慘呀!!】
佢答我【你俾人偷左野牙?】
我話【唔係呀!!頭先跑3000佢要我地跑多左1個圈呀!!】
佢答番【得你同吳志遠?】
我地話【唔係呀,,有好多人都係呀!!】
隔離有人搭爹..【個head p 都呻話跑多左個圈!!】
miss張話【你地寫低班名同學號先!!】
之後叫我地寫低果陣既號馬布係乜,,,
跟住又話miss招會跟進,,,
點知都係冇左lo~.....
如果唔係實有頭10名囉...
好唔gur+好火囉!!
咁我可以點??無奈囉..><
之後lunch留係運動場..
同marco,rex,issac一齊食杯面..
食左好多冰!!!!菠蘿冰,哈密瓜冰,蜜桃冰...yummy
極力反對大家食哈蜜瓜冰!!!難食
跟住跑班際..好緊張!!好大壓力...
都唔知拎第幾喇!!!^^聽日頒獎
第一次拎牌!!!唔係好似小學拎過!!yaya
又係接力的....
影左相相走人!!
放學回家...888!!
明天續寫!!
|
| 刊登時間:2007-11-05 08:00 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|