|
2007-11-15
2007年11月15日 星期四
| 2007-11-15 |
今朝落馬鐵見倒hinson...
一齊傾..慢慢行番學校~~
等左陣就上左課室了.....
中史堂,,俾人話唔好轉書!!!
小..上年轉筆又嘈..今年轉書又嘈..煩
IS堂x2,,派dict..可惡,,唔派俾我見倒人地做左
好多改正,,,都未派,,,竟然唔合格!!!鬼
叫果日黃紹熙叫左我落canteen><"
唔記得左溫DICT..得果40分...錯果d
又要抄30次!!係30次!!!加加埋埋180
次呀!!仲要抄埋summary...傻左喇!
小息,,諗住先去廁所整整個柒頭...跟住番課室,,
見倒好多人係度....嘻..
英文堂,,無聊!!!
中文堂,,同黃文典係度搞gag...笑親我,,!!
PTH堂,,個鄭美莉教書好鬼悶囉!!!
LUNCH,,,同wills,錫,奶豪,issac去左7仔
你個wills丫...叫我幫你買埋..
我一個人點拎到一個撈面,
1兜燒賣,1兜魚蛋,1隻細杯丫??
仲要熱到死下死下咁...好在我勁,,
隻手紅哂...都係wills知我心意,,
知我飲咩野..幫我針埋....算佢la~
食完野,,,去左隔離冰站....玩野!!
買左一串勁辣魚蛋+黃介辣+海鮮XO醬
+辣招醬....猜輸果個要食左佢!!!
廢ISSAC輸左4次.....我輸左2次...奶豪輸左1次
都唔辣既...死人冰站呃鬼我...
見issac咁辛苦,,真慘
食完番學校....見倒kiko...
佢上樓梯...我同錫佢地去左掉杯
佢又無啦啦落番黎,,,一轉彎
咁岩見倒佢....哈...
佢竟然話''哇 嚇死人咩''超好笑!!!
跟住我上到2樓又見佢上番黎,,,哈
俾佢cake親..好在重心好冇pk>.<"
番到課室見倒miss ng....嘻,,,
陳xxprfect一入到黎見倒miss ng
即彈番出去...好樣衰!!!
reading堂,,爭分奪秒//驚險萬分!! 好刺激
BK堂,,睇日本聖經卡通,,,好有多啦A夢feel
MATHS堂,,全日最後一堂了...終於開始明白chap.4
落堂...完來miss ng呃我地!!
放學去左canteen,,,hea左一陣..買左西柚汁飲!!好飲!!
同人咬左陣手瓜,,,,d人太屈機,,,嬴得一兩個廢物...
跟住睇下出面d人打排球- -''''之後走了...
番到屋企悶悶!!MSN,打機,做功課
好快7點幾,,食飯,,,MSN...
8點半自動自覺入左放溫習....!!勁乖囉我覺得
9點半出番黎,,sms,跟住10點沖涼,,,沖左勁耐
出到黎搶番電腦..同人MSN,
|
| 刊登時間:2007-11-15 11:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|