|
2007-11-19
2007年11月19日 星期一
| 2007-11-19 |
前兩日都唔係咁得閒所以冇打blog<,>
前日去左表姐度BBQ...又影左好多相相..
本身諗住下午出去搵錫錫篤波波,,點知..
{{去完七仔食野,,行到過去果度}}冇位俾人BOOK左
好唔開心,,,,冇人陪,,,,之後走人,,,,
等40X....等左好耐.....去城隧轉車...轉43X去荃灣
之後再搭小巴96入深井...好早入到去,,,
去左惠康買炭,汽水,零食......好重!!!
HEA左好耐...好悶!!
呀媽叫我打左一陣牌...輸左200幾蚊...好慘""嗚嗚
7點半開始燒野食...食左好多野...燒左好多野...好開心!!
11點走...12點番到屋企....
夜夜夜...睇死亡筆記...玩左陣MSN....3點先訓..
第二朝9點半起身做功課...!!
食麵做早餐...好好味~
下午出左MK同{屎忽豪}+翹去拎波衫..
白痴屎忽豪都唔識路..亂點....!!!運吉.,*
拎完去左M記...食左杯雪糕!!
條褲甩喇..甩喇...原來條BELL爛鬼左.."
多得屎忽豪條BELL..雖然好柒...但係頂住先啦
之後搭地鐵→火車→馬鐵番屋企
打錯電話...嘻....打左俾KIKO~本身打俾REX
成日打錯電話...哈
夜晚傾MSN..做功課...悶悶悶!!!
溫書溫到好夜..><""
今日6點4先起身...
超急超急早餐都冇食...好肚餓
搞搞搞,,7點出到門口,,,
同屎忽豪一齊番學....
番到學校趕功課!!!!超趕
中史堂...悶...
中文堂~~~悶!!!小//電話冇電
英文堂...都唔知個MISS CHRIS CHAN係度UP乜
小息..又要練歌...運吉!!!悶死人
英文堂....運吉多次...
LS堂...quiz...難到爆呀!!唔識!!慘
maths堂,,派卷,,好低分唔開心!!!
lunch同左郭子鋒去食...:::
reading堂...悶悶悶!!!!
IS堂x2...唔知點解勁眼睏!!!
扒左係度訓覺,,,又係度hea,,悶死
放學走人番屋企..電話冇電冇得打電話><"
番到屋企....msn...好悶好悶!!!!
聽日先再打...好攰...訓覺.....
|
| 刊登時間:2007-11-19 06:34 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|