lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-19
2007年11月19日  星期一


2007-11-19   

前兩日都唔係咁得閒所以冇打blog<,>
前日去左表姐度BBQ...又影左好多相相..
本身諗住下午出去搵錫錫篤波波,,點知..
{{去完七仔食野,,行到過去果度}}冇位俾人BOOK左
好唔開心,,,,冇人陪,,,,之後走人,,,,
等40X....等左好耐.....去城隧轉車...轉43X去荃灣
之後再搭小巴96入深井...好早入到去,,,
去左惠康買炭,汽水,零食......好重!!!
HEA左好耐...好悶!!
呀媽叫我打左一陣牌...輸左200幾蚊...好慘""嗚嗚
7點半開始燒野食...食左好多野...燒左好多野...好開心!!
11點走...12點番到屋企....
夜夜夜...睇死亡筆記...玩左陣MSN....3點先訓..
第二朝9點半起身做功課...!!
食麵做早餐...好好味~
下午出左MK同{屎忽豪}+翹去拎波衫..
白痴屎忽豪都唔識路..亂點....!!!運吉.,*
拎完去左M記...食左杯雪糕!!
條褲甩喇..甩喇...原來條BELL爛鬼左.."
多得屎忽豪條BELL..雖然好柒...但係頂住先啦
之後搭地鐵→火車→馬鐵番屋企
打錯電話...嘻....打左俾KIKO~本身打俾REX
成日打錯電話...哈
夜晚傾MSN..做功課...悶悶悶!!!
溫書溫到好夜..><""
今日6點4先起身...
超急超急早餐都冇食...好肚餓
搞搞搞,,7點出到門口,,,
同屎忽豪一齊番學....
番到學校趕功課!!!!超趕
  中史堂...悶...
  中文堂~~~悶!!!小//電話冇電
  英文堂...都唔知個MISS CHRIS CHAN係度UP乜
  小息..又要練歌...運吉!!!悶死人
  英文堂....運吉多次...
  LS堂...quiz...難到爆呀!!唔識!!慘
  maths堂,,派卷,,好低分唔開心!!!
  lunch同左郭子鋒去食...:::
  reading堂...悶悶悶!!!!
  IS堂x2...唔知點解勁眼睏!!!
  扒左係度訓覺,,,又係度hea,,悶死
  放學走人番屋企..電話冇電冇得打電話><"
番到屋企....msn...好悶好悶!!!!
聽日先再打...好攰...訓覺.....

刊登時間:2007-11-19 06:34 PM         [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 2
累積人氣: 5883