|
2007-11-22
2007年11月22日 星期四
| 2007-11-22 |
今日遲左一班車....
番到去岩岩上課室...嗚嗚,,遲左1min
俾人捉左髮長,.,,,早番1min一定冇事..><
今次真係好失策..!!!!
番到去做功課~~~整下個死人頭..
maths堂...chap6 d數真係好易!! 嘻
media art x2..笑到我死咁濟.....哈
小息又去左食麵..."">><<飽飽飽
LS堂,...派卷...得37分,,,,
中文堂...悶~
lunch...同錫wills郭子鋒issac去左7仔,,,
又食..真係飽飽飽飽飽死我!!
之後番學校..上課室.....
笑死我喇!!!成日都笑爆咀
Eng堂...悶死人!!!做maths功課...嘻
CL堂....又同黃思明笑爆咀,,,嘻
放學番屋企...本身想睇師生藍球.....都係冇睇
好快番到屋企hea>..<"
之後上人blog...留cm....
玩電腦,,,訓覺.....食飯
|
| 刊登時間:2007-11-22 10:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|