lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-12-01
2007年12月01日  星期六


2007-12-01   

今日爆開心..`雖然要返學校考PTH口試,,
本身鬧鍾較左七點半起身,,`鬧鍾都冇電,,八點半起身
整早餐,,,十點半出門口`約了+,Issac一齊返學-3-`
首先去了M,,,成功到達`
佔了一個好位置...然後去了買珍珠奶茶,,好味唷!!
又買了一包中薯條...磨了一小時,,`
開始鋤大dee.''厲害,,,連勝了9,,
11
10行番學校...d就遲到...岩岩好趕得切!!
好快考完...驚驚""]
落去搵人鋤dee..笑死我..好開心!!"
同左好多人玩呀!!!真係好好笑呀!!真係好開心呀!!
跟住又玩襟綿胎...激爆笑!!!
+豪好多牌,,個個都多牌..有次 錫 一次拎多過一半..`
跟住佢話走佬,,,去食野`Orz
係M記見倒李予福`李俊傑`tommy`黃子程
真係好開心呀!!一班成年冇見既FD子又見番..`
食野果陣有講有笑,,,笑爆左咀..""!!
食完野搭LIFT上天枱...繼續鋤DEE..好好笑!!
呢兩年...我都未試過同一班FD,`玩得咁開心喇`"!
之後返屋企了...再見吧朋友們.."` -3-`
同+豪,黃紹熙搭馬鐵返屋企...嘻""好多野傾
返到屋企.`訓覺...sms""
起身,,,玩電腦...很開心哇!!
跟我最囍的【希】玩彩虹"`'
很久沒跟他一起決鬥了...一起玩了1小時!"開心得很
之後沖涼...換衫...去了新港城吃晚飯!!`
被人玩呀!!!坐我對面偏左...佢地又食.""玩麼??
一路吃飯一路傾電話...但坐得超近...
我係我果邊都聽倒佢地係果邊講野..""有需要用電話麼?
一路吃飯一路笑得好變白痴仔...."
本來諗住去廁所....呀媽又話聽唔倒我講野..
以為我出去傾電話...我果杯檸茶呀!!!
...檸茶飛走左....""!!佢地埋左單...出左黎."><
行街途中跟媽說自己走先,,回家做功課."
結果去了找人..嘻""好開心!!!吃過番尋味~
趕著回家...5分鍾內快走回到家樓下.."!!
sms/msn/打blog/搞blog`
還要趕著做功課呢!!!!





刊登時間:2007-12-01 09:36 PM         [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 10
累積人氣: 5868