|
2007-12-01
2007年12月01日 星期六
| 2007-12-01 |
今日爆開心..`雖然要返學校考PTH口試,,
本身鬧鍾較左七點半起身,,`鬧鍾都冇電,,八點半起身
整早餐,,,十點半出門口`約了+豪,Issac一齊返學-3-`
首先去了M記,,,成功到達`
佔了一個好位置...然後去了買珍珠奶茶,,好味唷!!
又買了一包中薯條...磨了一小時,,`
開始鋤大dee.''厲害,,,連勝了9盤,,
11點10行番學校...差d就遲到...岩岩好趕得切!!
好快考完...驚驚""]
落去搵人鋤dee..笑死我..好開心!!"
同左好多人玩呀!!!真係好好笑呀!!真係好開心呀!!
跟住又玩襟綿胎...激爆笑!!!
+豪好多牌,,個個都多牌..有次 錫 一次拎多過一半..`
跟住佢話走佬,,,去食野`Orz
係M記見倒李予福`李俊傑`tommy`黃子程
真係好開心呀!!一班成年冇見既FD子又見番..`
食野果陣有講有笑,,,笑爆左咀..""!!
食完野搭LIFT上天枱...繼續鋤DEE..好好笑!!
呢兩年...我都未試過同一班FD,`玩得咁開心喇`"!
之後返屋企了...再見吧朋友們.."` -3-`
同+豪,黃紹熙搭馬鐵返屋企...嘻""好多野傾
返到屋企.`訓覺...sms""
起身,,,玩電腦...很開心哇!!
跟我最囍的【希】玩彩虹"`'
很久沒跟他一起決鬥了...一起玩了1小時!"開心得很
之後沖涼...換衫...去了新港城吃晚飯!!`
被人玩呀!!!坐我對面偏左...佢地又食.""玩麼??
一路吃飯一路傾電話...但坐得超近...
我係我果邊都聽倒佢地係果邊講野..""有需要用電話麼?
一路吃飯一路笑得好變白痴仔...."
本來諗住去廁所....呀媽又話聽唔倒我講野..
以為我出去傾電話...我果杯檸茶呀!!!
...檸茶飛走左....""!!佢地埋左單...出左黎."><
行街途中跟媽說自己走先,,回家做功課."
結果去了找人..嘻""好開心!!!吃過番尋味~
趕著回家...5分鍾內快走回到家樓下.."!!
sms/msn/打blog/搞blog`
還要趕著做功課呢!!!!
|
| 刊登時間:2007-12-01 09:36 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|