|
2007-11-30
2007年11月30日 星期五
| 2007-11-30 |
呢排真係冇哂心機打英文啦-3-'應該話唔夠時間打
就快考試啦`成日都要溫書做功課`我諗考完會打番啦!
maths堂仲以為佢會派maths卷添..]\可惜未..
兩堂media art."開心到爆炸..好好玩!!
小息,,可憐>.<"就快完果陣先俾人捉gel頭,,
你好野..我認住你!!又矮又肥既prefect丫嘛!!!`
請注意..`並沒有歧視`
LS堂,,對WB+做WB,,悶得很呢`被滅招讚我呢,`
中文測驗,,`其實都不是太難的說,,"只是老師遲了入來
跟+豪,ISSAC去了美好...不囍吃美好的食物但都去了`
飲完豆漿又去了冰站"..`又飲了珍珠奶茶.."
剛巧撞到陳思敏 ..俾她搶了一大啖!!!可惡,,
今次有很多''珍珠''呢!!`
又去了籃球場射人,,,"又俾好多人飲左...又很多人中招
打鍾先上去..."
ENG堂...悶q死我了..""又對wb
CL堂...好玩好玩,,!!!又冇功課..嘻
放學執書包,,玩玩玩,,有些不高興`
去了gel頭,,,謝wills"很好用的髮泥`
去了找周老師...真的很好人!!!""
之後落了CANTEEN..."]
吃了一份奶醬多+飲了一包朱奶.."
真的很好笑..""]諗住等埋wills,`
俾kIko用乒乓波掉個頭,,
本來諗住走..俾人叫停低!!真係好好笑呀!!!!
[[sohoyin坐係度叫kIko問我野 但係用電話 兩個好近]]
笑到我hihi咁..林曉羊又係度用幅畫當大聲公.."
咩野封信?咩野rex?咩野食煙"??咩野頸巾...發生乜事?
超低能!!個sohoyin,,,我係佢前面都要用電話同我講野..."Orz
等左wills咁耐...佢竟然話同我地唔同路..diu*
即走人...跟住佢又出左黎..行得仲快過我地
番屋企...訓著左..><"竟然傷風?變左聲 XD"
悶_____________________________________
|
| 刊登時間:2007-11-30 08:39 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|