|
2007-12-18
2007年12月18日 星期二
| 2007-12-18 |
今日考中文口試`;
同+豪`ISSAC返學`.'
中文口試很易..'`-3- 很快考完 芬芬考我地
見倒謝sir著西裝 一生人第二次' 靚仔!!"
落CANTEEN`; 跟翹`錫`霖`我們四個實在很開心`
研究了一會兒`;上天台鋤dee`'- v -
十點九走人`'去左冰站買珍珠奶茶飲`'
一起搭車去篤波`霖(我)+翹=勁`嘻
篤了足足兩小時呢"!跟隊果陣玩1p1鋤dee 實在好玩!'
一點走人`'錫回家吃飯`'
跟翹`霖到了沙田廣場@M記食野`'
談得很暢快快快快!"`極開心
吃完東西`]翹便回家了`'
跟霖到了廁所`之後join了衡`
到了廁所gel頭`'三個MK佬.;玩野
去了買生日禮物給之之 嘻
冒險樂園撞到一班PK`-.
四處遊盪`'到了外面坐樓梯- -"ORZ 悶
看到林曉羊跟一名不知明f3女生在餵雀仔"]
之後到了{snoopy land}
又四處走`;去了`許留山.]吃東西/'可口
之後到了中史公園]]`四處玩..`很開心耶"!
被人玩電話`'可惡' 我都只在玩你
跟霖一起走`衡跟娜已經被選忘了`'
他搭火車`.'我搭巴士;'
原來85k的站在哪時轉了?'`可惡耶
上了車開了車才發覺不對路;;`去了城隧那邊
問問人才知搭了263'`豈有此理
馬上在城隧下車`;搭40X去找媽媽
悶..`電話又沒電`銀包又沒錢`八達通又負錢`逼於無奈
之後等媽媽放工 回家`
回家都七點幾了`
都在回覆三十多個訊息`''換電話粒電
一看到一些PK說的東西便不囍了`
以下對話:
- <3.. BaBIi GaBiI * .. [] =]] 說:
有個女仔想借佢d hwk尼cop...
佢話得... 但係你要幫我含... 個女仔話好...
之後去左toilet... 除左褲鍊...
佢同個女仔講...
你自己尼la...
個女仔走左wo...
TO:何靖筠
想請問咩野事?你要說的我由你又點?
如果有的請你跟我說那個女生是誰!
又係幾時的事?給我一個交代`
如果沒有野好說的話便跟我收皮`
TO:黃嘉瑩
既然你話我做過d乜野衰野我自己知`
但我唔知`你叫我問2D人
任何一個都會知`好
但我不會問.`要問的你自己問
既然我是衰人便做足這一年吧`!
沒有所謂的耶
TO:李惠朗
謝你的支持
TO:余家豪
請不要串我搭錯車好嗎?"
我搭錯車已經很可憐了`
|
| 刊登時間:2007-12-18 08:27 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|