|
2007-12-11
2007年12月11日 星期二
| 2007-12-11 |
又成足足3日冇打blog喇..."呢排懶左..`
7號開始左考試,,,難難難"`我又曳左喇..
考左英文`中史`中文`難哇..."ffkk
都沒有溫書吧..很難`'其實不是沒有的
只是溫得較少,,今次全班頭5名都難入了"!!9成入不到
上星期六很開心哇!!!有人來了我家玩..溫書..`嘻!!
星期日留在家中溫習中史..悶到我死下死下咁.F:`
星期一返到屋企就溫中文了..~~~!!
今天考中文..都不懂了`..怪自己昨晚發悔氣:"沒有溫書
放學真的對不起na`到了7仔吃了手卷!!不是吃撈麵哇`
被人{騙}走了20大元`嘻
【剛剛記起鄭太君的靚仔頭,不能不提`太可愛了`笑!】
到了M記..看見關浩銘+eric..`之後又見他們去飲茶,`蠻吊!
他們一大班人飲茶 zu2+rebecca+關浩銘+eric一大班人不能盡數
之後四處走...跟李鑫榮+issac又回到M記教cutcut maths..一齊教好快
俾人強搶了50大元....issac吃薯條=on8+1..吃薯條不要找他
教了很久..進度很慢!!
謝景倫來了///呵呵..笑到我傻下傻下咁..
無啦啦又見倒關思偉..呵呵''真係覺得佢好似林思朗..
四點三走人..慢慢行..五點先返到屋企!!"
返到屋企沖涼食野....打機打機打打機!!呵..`唔溫書 放棄maths
跟住玩msn了...
|
| 刊登時間:2007-12-11 09:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|