|
2007-12-13
2007年12月13日 星期四
| 2007-12-13 |
今天都會打簡約少少的了..因為時間非常倉猝..`
今日忙到爆....考試ENG LISTENING + BK `沒溫不懂!'
放學跟wills`錫`翹到了天台鋤dee...靚牌哇!!柒牌哇!
之後何文`奶衡`世民`余家希都黎埋,,
玩左幾盤白痴21點..唔玩!!`玩捉了`
首先二捉六`我跟奶衡捉人..'何文真厲害,限於玩捉
之後到其他人捉...走了上天台的天台`都唔知自己講乜,,
應該話屋頂先岩...同翹走的秘秘密密..可惜聲音透露了我們的位置
很好玩...今次係第3次上天台`唔知天台有廁所
要去廁所了...俾人點左落去下面果個..行死我了`
之後番到黎先知..`可憐`
再玩...突然一群同班女生殺到上來..`陳小生都來了`有個不識的
玩了4捉5 玩了兵捉賊`好玩的說`!'
做了兵做了賊..嘻`d人很嫩的說`可惜............
我看不到前面有一級樓梯..`咬柴了...痛得要哭
謝`wills...幫了我!'
好多人玩daisylaw隻鞋..哈..笑死..`
慢慢走走上去滑梯頂..`坐低了..
起不到身...落唔番去..可惡`]
多謝wills扶我...好朋友`其他的?屎忽鬼?笑我
走路都被人歧視><""
去左m記食野..飽飽..`"
返屋企...下車時走了25MINS先返到..速度像隻巴西龜`
回家悶悶....腳痛痛><""><""
等到6點半終於去左睇鐵打了...
哇...叫到我飛起....狂叫的說...`
隻腳腫哂..有機會post相上黎睇....`
返屋企忙爆...`今晚可能訓床..`要訓sofa..慘
|
| 刊登時間:2007-12-13 09:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|