|
2007-12-02
2007年12月02日 星期日
| 2007-12-02 |
呢兩個星期都好忙!
可能回唔倒大家cm同留cm俾你地!
今日7點半就起左身,,`起身沖涼!!"
沖左耐耐涼::`食左少少野..!]
9點出門口..嗯!!!慢慢行去恆安剪頭髮"">!
咁早起身既原因都係為左咁!!""
去到又洗多次頭,,嘻`!等左靚仔哥哥一陣就剪了!
佢真係好趕呢!!!我都想做髮型師哇!!
剪完,+""-...覺得唔係太好囉!!!
其實點剪我都唔會覺得好睇!!
行番屋企途中,,係天橋...
俾人捉住我講耶穌,,激到我死下死下咁!!
我又唔想say佢no播..`陪佢嗲左一陣
咁就浪費了我人生寶貴的5分鍾!!可惡呀!!
急急腳返屋企...狂爆速做功課!!
可惜太多了....做了很久很久,,,"!!!都未做完
下午吃了港式意大利粉,,;還好吃的呢!!
吃完繼續做功課,,"]]...真係太多了!!反映下吧
5點同呀媽講出去新港城拎野俾同學好快返!!
then..係屋企樓下玩搵人遊戲..好在搵到你姐
之後沿住單車徑行去馬鞍山公園....
有條路真係好恐怖呀!!!嚇到我地驚驚`
兜左好多個花園,,又玩了迷官,,!!
之後走了上新港城..:`兜了一小個圈又走回,
馬鞍山公園,,又慢兜了一會兒,,,"!
白痴地治單車徑走到海典灣...!:-
乜原來{尻}{狗}{夠}{舊}{9}真係咁可怕咩?
呀媽狂吹!!!煩到我嘔奶,,,話要係5mins內返到屋企,,
去到海典灣巴士站,,"之後閃人!!
爆速跑返屋企...3分鍾就跑到屋企樓下了,,嘻"!!
雖然俾呀媽鬧左一兩句,,但係都無損雅興!!
返到屋企諗住沖涼點知唔俾...要我去食飯先
唯有好快食完飯走去沖涼啦,,,
沖完涼就去了溫習,,,溫到10點半!!傻了....`
10點半即出黎同人msn""打blog!!今日打得好快呀我!!
因為實在好趕時間,,,!!
還有...今日仲同cutuct傾左電話呀!!哈哈`
今日出左果2個鍾街都幾開心!!""`嘻
|
| 刊登時間:2007-12-02 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|