lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-12-03
2007年12月03日  星期一


2007-12-03   

今日終於冇咁凍啦...-3-"
剪到d頭髮咁短...prefect..你係唔係{on8+1}架?
咁樣你都仲話唔收貨?你想捉我幾撚多次呀???
一個禮拜3次,,岩岩1個缺點,今日又1次..你想點??
上到課室..做功課...謝梁棨揚!!`
做週記!!enjoy..發洩的一種渠道."`謝MS跟我一起分擔
上堂...就唔開心了..."F`K>>}U
沒有心機....心情很差...不太願意說話.`
為何不相信我"?難道我會騙你嗎`?!
中史非常開心....本身預料自己只有6分..
豈知有8分!!!滿分是20分!!8/20都差不多啦..好難!`
IS堂過得很快,,,自己一個過..."F`K
小息被罰,,,留低做中史,,李老師也來了!`'
有些人遲到要在第2個小息罰企.."=
其他堂悶,..!!'
BK...幸好沒有抽到我背金句,!`;;因為未背過..嘻
MATHS,.ms ng ,辛苦您了!!別太操勞吧!!
我們害得你嗓子都變差了..!!
放學,,,拿了黃思明的銀包....很害怕..
走呀走..嘻...又走到4樓.又走到5樓...
算吧..給回他吧....走到3樓看見他...很兇哇!"怕
又走回4樓.....謝馮家峰幫我擋住黃思明...
不謝黃家亮`擋著我!豈有此理..沒得玩了
回到課室...黃思明又把銀包放在桌子上...
見過鬼還不怕死嗎??"/
又一次輕鬆地拿了...算吧..見他楚楚可憐的樣子..還他的.笑了笑
到3樓廁所gel頭...c忽鬼..放學唔信你會捉倒我..!!
落CANTEEN...買了一個奶油多..
回家..""不開心..悶悶悶!!!不囍今天,2007年12月3日

電腦要拎去整!
幾天內不上線.
找我打手提`
62278577
唔聽冇電話號碼



刊登時間:2007-12-03 05:23 PM         [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 2
累積人氣: 5908