|
2007-11-29
2007年11月29日 星期四
| 2007-11-29 |
今日要極速打blog-3-"時間非常之倉猝.
睇黎沉日d野我都唔記得哂架啦~唔打仲好..嘻`
今日仲凍呀!!!`沙田得果10度都冇,,,凍到我hihi咁,"
同平時一樣,,都係朝早沖涼,,最大不同的是極凍..
今日早左出門口;""早左1班車,,早左番到學校""早左上課室`
nO.1'"THANKYOU'"第1個上到去..可惜未開門
做小冊子,,原來係LOCKER -v- 沉日明明搵唔倒..有鬼!!
謝`梁棨揚!
maths test .."難到我hihi咁,, 都唔知果d英文係咩野,,唔識做""
今次應該冇左好多分啦!!80都唔知有冇,,,可憐的我`沒人憐憫
pe堂"又打排球,,考試(上手)*,,[白痴開波法](玩) `悶
小息`食左個腸麵"落左爆多辣椒油`辣到我hihi咁...
Is默書好在仲算識,,見倒好多唔應該見倒但係想見倒既野..''`嘻
英文堂悶到我hihi咁,,發生左咩事都唔知"~
呢排唔知點解好中2講''hihi''呢個字!?
Lunch去左大快活,,"`+豪 , 鋒
大家都吃了那個--日式東東饅魚西西飯--很偏心呢!
之後還去了冰站* _ 飲了1杯細珍珠奶茶.."好味呢 +豪都有飲."
愈來愈囍射珍珠了,,練成了"""百發百中射珍珠""""
把奶茶喝光了."]很多人都喝過,.共用飲管"
剩下極多""珍珠"'' 浪費了很多來射'目標'的下面,,全部命中要害
笑到我傻哇..kaka!!很多人都做了我的箭靶..'很可憐呢
上了課室看到通傳,,周姍麗給我的`命我lunch拎手冊去教員室給她"
中文圖書堂"拆天了,,嘈得很! 借了很多書-3-
放學閃人""]]熙熙咩住淇淇書包,,我又咩番熙熙書包,嘻"型`
快速回家_很凍呢! 冷冰冰 冰冷冷____
係屋企悶到我hihi咁...超down...勁down,,爆down
訓覺~then食飯~then msn~then訓覺
|
| 刊登時間:2007-11-29 11:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|