|
2007-11-23
2007年11月23日 星期五
| 2007-11-23 |
朝早7:15去到恆安...望住架車黎左跟住走左
死人屎忽奶奶豪...鬼死咁遲!!!
又見倒黃文典...之後一齊番....
番到去第一次咁HAPI..完全唔趕....因為冇野做
好快上中史堂....悶到死!!!冇野做...!~~
ISx2....係度做課後練習...做哂..嘻...^^
乜點解今次好似冇派dictation咁既???
小息...同黃紹熙飛咁快沖落去小食部買麵食..
雖然我地係好快...但係d f1仲快!!勁!!
排排下隊謝sir叫左我出去..搞gag..
食完番課室hea,,,
ENG堂...悶死我咩???
中文堂...過隔離上~~又係悶.冇野做!!!
PTH堂...謝天佑好得意架姐....
lunch....同黃紹熙郭子鋒陳兆生林世民出去冰站食野
飲左細珍珠奶茶+食左格仔餅..飽到pk
番學校...玩射珍珠...陳兆生做左眾矢之的..哈
真係好好玩..射到陳兆生kai下kai下咁..
之後返課室,,,好在冇遲到..我答正30分番到架!!!
練歌........不是太好吧~~!!本人認為姐...
MUSIC DAY ,,"2D要加油!!其他班都要加油!!十卜十卜
之後開LOCKER~~
BK堂...悶悶悶..."""
MATHS堂...又俾MS NG小...真係抵死!!!
落左canteen食奶醬多..都幾好味~~
玩'咬'中指::'咬'手瓜...好玩..."""
張xx+李xx+余xx+我一齊搭馬鐵...哈笑死
番到屋企...入game>..<""orz
之後訓著左....太攰了......不醒人事
醒左就食飯...msn...打blog...
慢慢咁打打左足足兩個鍾...嘻...!!
|
| 刊登時間:2007-11-23 09:58 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|