lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-11-23
2007年11月23日  星期五


2007-11-23   

朝早7:15去到恆安...望住架車黎左跟住走左
死人屎忽奶奶豪...鬼死咁遲!!!
又見倒黃文典...之後一齊番....
番到去第一次咁HAPI..完全唔趕....因為冇野做
好快上中史堂....悶到死!!!冇野做...!~~
ISx2....係度做課後練習...做哂..嘻...^^
           乜點解今次好似冇派dictation咁既???
小息...同黃紹熙飛咁快沖落去小食部買麵食..
         雖然我地係好快...但係d f1仲快!!勁!!
         排排下隊謝sir叫左我出去..搞gag..
         食完番課室hea,,,
ENG堂...悶死我咩???
中文堂...過隔離上~~又係悶.冇野做!!!
PTH堂...謝天佑好得意架姐....
lunch....同黃紹熙郭子鋒陳兆生林世民出去冰站食野
            飲左細珍珠奶茶+食左格仔餅..飽到pk
            番學校...玩射珍珠...陳兆生做左眾矢之的..哈
            真係好好玩..射到陳兆生kai下kai下咁..
            之後返課室,,,好在冇遲到..我答正30分番到架!!!
    練歌........不是太好吧~~!!本人認為姐...
            MUSIC DAY ,,"2D要加油!!其他班都要加油!!十卜十卜
            之後開LOCKER~~
BK堂...悶悶悶..."""
MATHS堂...又俾MS NG小...真係抵死!!!
落左canteen食奶醬多..都幾好味~~
玩'咬'中指::'咬'手瓜...好玩..."""
張xx+李xx+余xx+我一齊搭馬鐵...哈笑死
番到屋企...入game>..<""orz
之後訓著左....太攰了......不醒人事
醒左就食飯...msn...打blog...
慢慢咁打打左足足兩個鍾...嘻...!!

刊登時間:2007-11-23 09:58 PM         [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 13
累積人氣: 5871