|
2007-12-14
2007年12月14日 星期五
| 2007-12-14 |
3:15am起身溫書..`隻腳on8+1架??
好痛呀,,`痛得我要快要哭了...'謝cutcut叫我起身.]
用左15分鍾執野拎書溫,,痛到死呀!!
4點半叫zu2起身...點知佢極速又訓番- -`
謝淇淇昨晚的vocab解釋`溫得快了少少
溫到5點半訓著左...`都未溫哂...
之後急急腳起身著3沖涼整頭,,,`
打左俾余+豪..'-3-""叫左佢黎樓下陪我打的"
佢出門口我開始打機...打了一陣..''
佢黎到樓下叫我落去..= =`很快地沖下去...
但未換3.'所以換埋3先落,,嘻
行得超慢...`龜速走向的士站..'
個司機連我地偉大既{五旬節林漢光中學}都唔識?!嫩`
下車..看到錫...`點解佢咁早返既?平時好遲架播..
搭lift上課室...{吊哇}`
落HALL考PTH..`難到HIHI咁..."唔夠時間做!!
中間時間溫LS...`笑死我
謝天佑拎住個書包仔走佬`黃思明幫佢俾人圍嘔
陳兆生俾人圍嘔...訓左係地下...6-7個人整佢.."F`
雖然隻腳痛..都要行埋去整番佢幾野先...致命傷!!"
考Ls..本人認為絕對不易!"}係難先岩..激難
走人,,,搭馬鐵...慢慢冷去馬鐵站..`慢
1日1奶奶,,`身體都特別好`..飲完奶奶發覺完來我唔飲得`
返到屋企狂打機n小時..`
今天很開心的說`''呵__"
重拾歡喜,,,`'[
6點去了看鐵打...`
真是很痛呢!!狂捽狂捽...痛得我要死'`
回家msn...今晚冇得沖涼,,,可憐><:"`
|
| 刊登時間:2007-12-14 09:16 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|