lAM,'`|`♥情日記 =]`™
\"大家來了\"...;記得留個cM子俾禾丫=]

2007-12-14
2007年12月14日  星期五


2007-12-14   

3:15am起身溫書..`隻腳on8+1架??
好痛呀,,`痛得我要快要哭了...'謝cutcut叫我起身.]
用左15分鍾執野拎書溫,,痛到死呀!!
4點半叫zu2起身...點知佢極速又訓番- -`
謝淇淇昨晚的vocab解釋`溫得快了少少
溫到5點半訓著左...`都未溫哂...
之後急急腳起身著3沖涼整頭,,,`
打左俾余+豪..'-3-""叫左佢黎樓下陪我打的"
佢出門口我開始打機...打了一陣..''
佢黎到樓下叫我落去..= =`很快地沖下去...
但未換3.'所以換埋3先落,,嘻
行得超慢...`龜速走向的士站..'
個司機連我地偉大既{五旬節林漢光中學}都唔識?!嫩`
下車..看到錫...`點解佢咁早返既?平時好遲架播..
搭lift上課室...{吊哇}`
落HALL考PTH..`難到HIHI咁..."唔夠時間做!!
中間時間溫LS...`笑死我
謝天佑拎住個書包仔走佬`黃思明幫佢俾人圍嘔
陳兆生俾人圍嘔...訓左係地下...6-7個人整佢.."F`
雖然隻腳痛..都要行埋去整番佢幾野先...致命傷!!"
考Ls..本人認為絕對不易!"}係難先岩..激難
走人,,,搭馬鐵...慢慢冷去馬鐵站..`慢
1日1奶奶,,`身體都特別好`..飲完奶奶發覺完來我唔飲得`
返到屋企狂打機n小時..`
今天很開心的說`''呵__"
重拾歡喜,,,`'[
6點去了看鐵打...`
真是很痛呢!!狂捽狂捽...痛得我要死'`
回家msn...今晚冇得沖涼,,,可憐><:"`

刊登時間:2007-12-14 09:16 PM         [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lam52401314
暱稱: lAM`♥ =]`™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉用xg了
2008-01-21
2008-01-18
2008-01-14
2008-01-05
網站連結
鍾倩敏
關浩銘
關煒霖
簡倩文
丁嘉怡
何曉憧
吳藹盈
吳秀虹
李蔚朗
林曉瑩
胡雅燕
梁棨揚
康少娜
張嘉善
陳玉茹
陳思敏
陳穎淇
黃思明
黃嘉瑩
劉家然
鄭凱之
盧弘杰
盧穎衡
文章分類
全部 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 531
今日人氣: 12
累積人氣: 5893