|
2007-12-23
2007年12月23日 星期日
| 2007-12-23 |
今日九點未夠俾人sms震醒左`..都唔知邊個
唔洗一分鍾訓番著左`.' Orz~ !
唔知幾點先醒番`.睡了真久-) 睡王子有嗎?*
吃了面面當早餐`.好味耶!']'
重睇影碟`.悶!"-看了兩隻
玩電腦`sms`- -"
在彩虹時真是很有滿足感!`.-)
升職做了副會長`.;'嘻 ! 我愛輕舞耶`=
下午都在悶`'悶著地過!"/
看無線足球` 東方vs傑志
傑志龍門很嫩耶`.但都不是全部他的錯!`'
媽媽買了M記回家吃`.' -.-? 飽
很快看完了`傑志輸波 1-2 可憐耶 銀牌沒了!
看一看都眼濕濕了`..;守門員貼著門柱坐著`
滿面都是眼淚`.可憐' 看得我都哭了`!
突然又收到一個短訊`'?-)可惡`原來是大整蠱><.'
害得我在廁所哭了足足半小時`.;一路沖涼一路哭
坐在地板上><'被花曬到頭淋`感覺真是不好受喔`
眼睛又變得又紅又腫了`-(`.]'
晚上吃飯`..累得很!`'.
都在玩扭計骰`.;可惡!" 很難耶!'
就快成功了^.^]'我真強唷!`
晚上msn`.'跟媽媽搶電視看耶`"!]
悶得很!`.]
明天要去燒野食`;不能去睇戲了`;對不起唷!'嘻
|
| 刊登時間:2007-12-23 11:06 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|