|
2007-10-30
2007年10月30日 星期二
| 2007-10-30 |
星期日去左BBQ">><<
一開始超肚餓...馬上開始透爐!!
勁快透左~~ya...
即刻狂燒燒燒燒燒~~~食哂!!!超飽!!
沉日無聊+唔記得,,so唔打!!!
今日PE堂..打排球..勁白痴!!!隻手好痛呀!!
小息悶....
IS堂...過得勁快~~~
英文堂..作COMPO..
仆街陳紹豬,,,同我收皮啦!!
人地個個問去圖書館搵資料就得,,,
我問你??一個no??
ON99...同我死撚開啦...
你做老師?做謝天佑隻狗都不如呀!!!
搞到我乜Q都唔識做..係度老作,,,今次實好低分啦!!仆街
LUNCH,,去左銀城7仔....今日勁多人!!
跟住去左文具鋪...終於搵倒MISS NG果種筆喇...
但係要一pack一pack買,,
細既70蚊10枝 大既140蚊20枝...狗!!冇得散買
番到學校..去搵謝sir,,,,咁岩見倒miss ng,,,
問佢D筆究竟係邊度買,,,佢唔答我
話下次我CHAPTER TEST有100分就送俾我- -""
明玩野??明知我冇可能......
中文堂,,過得幾快下~~
放學踢波...竟然落雨!!
但踢左陣先落都算好了...
番屋企~~入GAME升野,,,
余家豪...你同我食屎,,,
你搞到我輸左一次,,,叫你俾番野我
仲要話我ON9???
星四唔同你出MK呀!!
|
| 刊登時間:2007-10-30 10:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 79 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|