2009 年 4 月 22 日 星期三  |
今日打返啦!  |
分類: 未分類 |
今日四月廿二日,(夕陽無限好)
今日返學,巧妙的,碰上柱子
可惡佢竟然發現唔到我
好彩我走上前拍左佢一下姐,如果唔係有排都唔覺我喝住佢
之後返到學排隊,排排下肚痛= ="
冇去廁所,忍到小息先去,
第一堂數學,幾好呀,呀SIR叫乜我地做乜
之後兩堂生物堂,呀SIR今日......搵左燦同狗仔黎制旗(真係慘)
呀燦個樣超唔鋸,狗仔睇落好DOWN
之後玩''槍'',又比呀SIR發現左= ="
佢問我冇彈啦?....唔知點答好 =="事關我支槍無限彈的說^口^"
之後呀BEE同我玩,睇呀SIR今次遲幾多落堂
佢買8-12分鐘,我買3-7分鐘,結果我贏左YEAH!
跟住係小息走左去開大- -"(不用那麼直接!!!!)
之後就兩堂中文係到嘆,同KAYA姐串下咀
自己玩下[槍]咁啦
之後LUNCH,習慣地去左打波
之後返上黎,電腦堂
睇相,擇相放落CD(唔知用意何在?)
睇返童軍合照,原來都幾好睇影得,影到我瘦左哈哈!
之後地理堂啦,PELE好狗呀!好想講搞GAG嫁嗎!
之後音樂堂聽歌唱歌!
放學LU!跟手去左3B搵黃大哥
搞掂之後本想跟聰一起搭車回家的.
可是又擋不住籃球的吸引,又去減肥
之後係咁打係咁打,小達佢地問我地班出邊個
我話我唔會落場,佢地竟然話:[下!?冇得打嫁喎!]
我地打其他班就真係冇得打,唉,我成日打我知佢地實力!
今次我地班做硬肥料- -"之後坐在係到等NEXT(姐跟左隊排緊)
呀妹同CHERRY搵我@@(傻眼了)?
找我何事?班會現立你為班代表隊長,星期六5點左右訓練!
幹............................................................
比3C串的說= =",不過係一日要呀BEE,狗仔變強,不可能!
打定輸數背水一戰或許還不用輸得太難看!
唉~3E......加油啦!
好啦[數女仔]又返黎啦!
數羅嘉敏:
係我心目中,你係最明白事理的一人
所以我好中意同你傾計,係你口中
好容易知道,原來自己有咩唔好
而且我覺得你有料得黎唔會串人(抵讚~!)
不過唔知幾時同你開始熟........
某些事開始吧!(不便開口說,關於我感情事,不要胡想或盲扯)
如果可以多D同我地班D人玩,你會好受歡迎!
(雖然依家都好受歡迎)
祝事業成功(女仔岩用嗎?)
魏劍維(小學同學= ="沒多人知吧!)
5,6年級也跟你一班,想不到上了中學
還能見到你,不過你的事我還不太了解
事關你在小學已經是沈默的,跟你哥十分相似(不過我也有和你哥溝通的方法)
由於不太熟絡,只能祝你學業進步了!
蘇孝羚(三劍俠主力@@?)
同你唔太熟,唯一興趣
係同你一樣中意畫畫- -"
不過......算啦
祝前途光明
講完,由聽日到永遠一定日日打!THZ你地既支持!!!!!
|
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
下雨天  |
分類: 未分類 |
今日四月六日[冷雨夜]
上個星期果啖火
可以話落左,但係希望呀BEE係真心悔改
我就行返我既義
今日返學,落到樓下,喔!落雨
即刻上樓拎姐,之後舉姐返學
好耐冇試過LU,感覺總好似好舒服
街上冇一人,可能因為已8:05吧!
之後返到學校,放低書包又係去吹下水
之後又係咁收功課,收回條
第一堂,數學睇卷啦興奮死!
79分= ="又係差一分唉.............
不過都好,幾滿意的說
之後就生物,又睇,43分,本身以為很低分的!
不過十分LUCKY!之後呀SIR如常遲放
之後就兩堂中文!
MISS太好了!兩堂比我地作文,又同我地傾
用咩隊名,口號!唉.......如果MISS TANG知道既話
會唔會同我地咁做呢?希望會啦下~
之後好多好好笑既名彈出黎~
之後LUNCH,MISS NEE入黎講音樂堂D野
之後電腦分組拍AV
呀!唔係,係短片!
之後地理,估唔到會睇卷= ="
之後比佢點名讚,好開心呀~
柱哥=3=又係輸你一個馬位
不過算啦!算唔錯LU~
之後就音樂堂,作下野咁過埋,
去左食吉野家
大家吹下水咁,之後肥強同權叔
嘈:YUI同澤尻,係咪同一人
以我知識唔係同一人的,可是權叔力爭
不過好似肥強WON
好啦[數女仔]
今日要講邊個呢??
唔該咁多位SCAN張聯絡班D人既名單比我!
我唔見左!講唔到人呀SORRY!!!
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
好唔開心既一日  |
分類: 未分類 |
今日四月三日,星期五(晴天心情不好)
今日如常返學,又係咁行返學
好灰,返到去咪係咁
上堂 ,落堂,做下野,好唔明做咩我會生存係到,
點解唔可以一早死左去,
如果可以既話話唔定係件好事,
第一堂中文,對下卷
英文堂,講下東講下西咁
但係MISS TANG唔信有人幼稚園講粗口
點解唔信?我黑人憎?
唔知,之後小息,又係咁
之後兩堂中文,又係對卷,對完之後好輕鬆
講左大半堂笑(當時的確好開心)
之後就食飯
食飯有細佬好開心
之後就落街,買飲的
之後去左打波,打完返到黎吹下水
之後一堂數學變地理
比人屌,抵嫁.我地班抵屌嫁
點解?仲唔明,仲唔想去改既人,自己消失啦
之後普通話,MISS返,D人痴左咁
笑既笑到碌地,傾既傾到跳起
班不似班,豪不似上堂
之後MISS KONG入黎態度360度咁轉變
之後有人比MISS KONG插,因乜唔知
之後中史,又係咁上,之後放學
去左物理同肥強,柱哥,PELE,細佬一組
做好左嫁啦,不過要改良改良
之後就去左咸接,唔知做乜全部係為細佬喚呼
之後坐左係柱子隔離,又係咁過
之後放左去心理衛生會到買童軍杉
只買到褲,買唔到杉- -"唉
之後放左屋企換杉
去左補習,補到8點零放
呢到搞到我到依家仲係好HURT好灰好DOWN
打比呀BEE問佢地打成點,佢地話岩岩開始
我就問我去埋得唔得,佢就問人
李偉聰:[有快子,用手指啦]
可能有D人覺得冇乜野,但係我聽左之後好反感
唔係佢有冇去既問題,而係佢有冇當我係兄弟
兄弟想去同你玩,你就拎兄弟黎玩,,,.....娛樂係咁制做嫁?!
你有尊重過我嗎?有在乎過我感受?
如果你覺得冇乜野既,你可以唔再理我.....
之後好灰咁一個人含恕回家,食飯
呀才仔打過黎問我打未?
我就打比呀BEE(9點9到)
問佢打得未,佢話佢地依家打緊波,講左要同3D打嫁
早就講左,唔係我大唔大方既問題,而係一個人有冇口齒
有冇在乎個義字既問題,你要求我既,我就要一定做到
我要求你既你就可以放埋一,二邊,做左你最想做既
完全唔理人既感受,如果你覺得自己冇問題
我冇野講,以後唔會再煩你,我再冇呢合所謂朋友
一講到女,就冇兄弟既兄弟,哈
我受唔起,你自己收返啦
唉,.......心內既一切曾經被朋友創傷既傷口
慢慢變得更大啦,對朋友
義字冇哂心情去守,好憎呢兩樣野
好想離開呢個不知所謂,人利用人
義字做黎襯托既,守義既人
就最後好似我咁傷既係自己
D人自己有自己小宇宙,你冇可能改變佢地
可能我真係咁黑人憎啦...........
.........................對唔住呀
想睇[數女仔]既
今日心情極低落,寫既話寫出黎住部都會係灰色面的!
心情好轉即打
PLZ!CM留好D,打D有意義既野唔該! |
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
| 好心別免費宣傳 |
分類: 未分類 |
今日四月二日,[晴天,平淡]
今日咩宧同平時咁冇分別
番學都係咁姐,番到去又唔會咩好期待
今日要集會,ON居居咁聽佢講咩足球呀
同呀SIR踢呀,起初好想玩,但係後尾一D心情都冇
都唔知點解........可能諗到一級一隊,無可能有我份囉~
毛端端,心情勁DOWN.(依家都係)
之後就中文堂
睇卷,唔錯呀,不過好唔開心,比人周圍講,冇D慚愧既心
邊個就唔講啦,自己知自己事,成日自以為事,唔理人既感受
我好高分咩?唔覺,本身幾開心嫁聽到MISS講,之後聽埋
其他班有D8字,9字頭,唉!我地3E又輸多樣,成績比人啦!下次一定要加油
當係為自己又好,為班又好,一定要努力,咁樣教我地既好既老師先至會
以我地為傲,唔會後悔教我地,成日周圍講人地D野果個,我唔係針對你
係想你知你咁樣好黑人憎,做人最忌傲慢,同串柒柒咁,高分不代表一切
成績好,無品格,唔識同人相處,令人討厭再高分都冇用!自心檢討吧!謝啦!
之後物理堂,好無奈,好多人都知左
不過上堂,又係睇卷,唔錯呀88,幾中意呢個數字(迷信男?)
之後小息,又係行行企企,玩下咁
之後就化學兩堂,呀SIR上堂其實真係好悶咩?
唔係好覺,真係唔明點解會訓得著= ="某人訓得比我早,還經常上堂
偷訓,呢點都要檢討的吧~!
之後就LUNCH,唔想留係一個,我咩都玩唔到既班內(唔識玩UNO,捉棋等)
又係落左去打波,發現今年既我地班係無可能
從體育中拎獎,沒法子,有的人說想班有獎拎,卻不做什麼
去強分自己體育的項目............唉~
之後就數學,呀SIR講下呢樣
講下果樣就過左
之後兩堂英文堂
肥蟹,比MISS TANG狂插,不過突然發覺MISS TANG
真係好衰..............唉~3E呀!MISS LEE呀!
真想MISS LEE回來,失去才懂珍惜,就是這個吧
好啦講左出黎心好左好多LU~
數女仔~
林婉兒
F1本是我們班的一人,後卻走了
現在再回來,好陌生,冇咩好講~
同波蘿一樣啦下(牙呀~)
梁斯祺:F2插入黎既你
一開始同你一D都唔熟,好陌生,
但由F2下學期,卻好像熟了許多一樣
應該係林海怡的關係
不過你好好人,一個爽朗既,好堅強,大方既女仔,感覺上你個樣冇話咩
要改改,汁汁,最後祝你早日嫁得一個如意郎君啦~
李諾妍:
同你完全未接觸過= 口="
可能係我太黑人憎吧~
都祝你早日嫁得一個如意郎君啦~
林海欣:
我覺得呢個人好似係迷之少女
唔會主動去同我地班D女仔玩
佢地三劍俠有佢地世界咁
不過佢畫畫超令的說~
劉詩雅:女神喔~
係我地班同本人心目中
係神級的,美麗的,女友最佳之選的女仔
太神了,F2入黎無幾耐聰聰跟便將佢例入
女神係,不過講真呢個女仔真係好好好的
不只懂得大體,大膽,溫柔,唔會有太黑人憎既一面
不過呢個女仔有一個缺點
太友善了,遇上好便好,遇上衰人(如我)
那她就自己就煩了
祝你早日嫁得一個如意郎君啦~
聽日再講(女仔們別插我THZ!)
|
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
| 今日有開心,都有唔開心~ |
分類: 未分類 |
今日四月一日,[晴天-周杰倫]
今日一切如常,不過唔知點解起身
明明起早左,訓早左,都仲有黑眼圈=3="
之後食早餐,食完呀媽拎左件長袖冷杉比我
話今日冬喎,唔講都唔覺,不過點都好媽媽是最好的
有一股衝動想聽住歌返學,但後尾都係冇咁做
之後返到學校,如常咁過,不過一返到黎都仲係見唔到細佬
................有點擔心,不過云云講左佢好轉,心都好過D
之後上電腦,好興奮,第一次CUT片,一定會做到好好嫁!(起碼我自己係咁諗)
一邊上堂一邊諗野,原來上堂會好快過,跟住好快落堂,唔知點解覺得過得好快
之後就數學,呀SIR講野如常並冇異樣,GAG照搞,書照教
好平常,不過肚皮忽然沖起一股痛楚
果時知大支野,好想快D落堂,咁呀SIR佢有佢講,我有我鎮痛(不回應佢,讓身體自制嗎啡)
之後小息,即刻問柱子拎面子(TEMPO)
事後還返比佢= ="唔衛生!?我係拎左三張出黎再入廁格的,放心!
之後兩堂英文,係到對份改正既答案
我係冇做嫁,而佢又發現唔到我做緊,以為我係到發夢= ="好彩
之後食飯,又比個籃球吸引左,走左去打波
原來打波係咁快樂的,同家華一齊屈人機,正~!!!!!!!!!!
之後就兩堂ART,女仔有女仔做,我有我同柱子畫野
之後比MISS CHAN叫我畫,佢影~
我嚇親,因為我係係到畫其他野,唔係堂上野=口=,原來ART堂
真係任畫唔嬲= ="之後比人屈左KEEP野,比支針插手=口="
嬲死,果一刻,之後唔記得邊個做D唔知咩,笑左- -
之後上周會,講玩毒
個人話[跌左個杯,就去介手]= ="
我諗咁我點呀@@?我成日跌野,筆呀果D
咁我咪死梗!?之後聰聰講左少少野.......個ON DOG陳X(3 CAT果個)
插我同聰囉,好似好係野咁,夠彊就話下自己班先啦
之後就放學,去左食CHEESE CAKE,今次食綠茶味,唔錯呀~
之後比肥強昆左= ="不過都好既好有收穫
去左偉利買左趙雲正~型仔~
之後就番屋企係到砌呀砌,砌好左先發現呀洋打左比我3次- -"
之後就打AOC
好啦數返女仔
應該係國清下啦~
同佢唔算熟,又唔算陌生
F1開始時佢坐我前面,佢同何清怡好似好FD
我O咀,何清怡交際超強的說!
之後就發現你好姣= ="我好唔中意女仔太姣
不過,F3就唔太覺你有問題囉
如果可以既話唔好再咁姣!同開放!謝啦~
之後到你啦乖孫,林海怡(惡搞也)
一入學就已經覺得你係好開心既人
但係無奈F1成日比你玩= ="
不過算,F2開始同你好熟,聰聰的關係吧
不過識左你真係幾開心既成日講你講搞笑野
又成日講秘密講D唔講D,如果你留長髮
同帶冇框眼鏡,會好睇好多,你短髮好男仔
仲有可以既話大方D,你知啦我地班好多人成日講
野唔係咁好,大方D去面對再反擊,會好好多!
之後到我底褲(弟婦):林嘉慧
你有時好好人,有時奸又唔夠奸
感覺上你好傻,好愚蠢成日比人玩
不過可能咁樣,先至有咁多男仔
唔會太唔中意你,我自己本身就冇唔中意你
因為你太好人啦,成日話我知有咩功課
不過呢,如果你D頭髮留厚D會好睇好多
仲有呀~你個眼鏡同你好唔配合,用方框
會好睇得多~
聽日再數過~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|