今日終於測哂啦!今日係三月三十一日,[天晴好心情]
近排要測驗呀,所以唔想打= ="(白濫喔?關啥事?)
全部都可以話唔太擔心,可能係成日返到屋企笑片卦?(又耍了,十分白濫的說)
測驗成日唔溫,成日都係想聽朝6點起身溫,結果.......相信大家估到啦(死睡男@@?)
今日測完之後,上通識,出奇興奮!所以成日答呀SIR同MISS既問題
之後有餅拎,但係.....我D餅早就不見了-3-!?(靠!)
之後兩堂PE.....九分鐘........點解女仔唔洗???
...........呀燦既計劃嘻嘻
耍屌的MISS LEE入黎插我們,令男生十分靜
之後英文堂,我們一眾也給MISS TANG耍了
不過要讚勤勤夠醒目,如果唔係我們早已給
MISS KONG的太平洋艦隊,神盾級驅逐艦,U-75潛艇
零式戰機,大和號,小鷹戰機,虎形重裝甲反坦克坦克車
轟炸後再送回班房
之後就傾左成堂英文堂,難得MISS TANG講中文
之後英文卷68分,算係咁啦~中,西史唔好提了(這自大狂,還在耍白)
之後數學,呀SIR竟然!!!!!!!!!要搵出未拎本書仔既傻仔
唉.............原來真係我!之後落堂佢親自拎本書比我.口.
仲叫我擰下個頭,之後好出奇咁講:[又話會震既~車~]
之後我問佢咩會震?佢又話啦:[有位同學話你擰頭果時,塊面豬燈會震/旭]
................................無言了,連我自己都唔覺既一點= ="不過真係會的說..................望呀SIR唔好再搞我
(PS其實係邊個話我嫁??????好想知,咁都留意到)
之後地理堂,咁就完場啦GG~
...........................................................................................................................................................................我係可愛既分隔線........................................................................................................................................................................
好啦~咁多位期待已久既[數女仔]一陣就出嫁啦~不過係講既之前講下我對3E既睇法先
3E.........................由1E開始就好唔明,點解我會入呢班
我數學又唔好......但係一開波果時對住D唔識既人,又唔想同佢地熟喎
咁只好唔去識人,但係第一個同我講野既係柱哥,果時好岐視佢嫁
未見過成面都係[暗度陳倉]既人呀嗎,不過相處耐左之後發現佢好好人
開始對佢改觀,之後就冇再主動去識人,跟住唔知點解做左小張的細路
=口=?????之後係F2唔再理佢
之後就上左F2啦,呢個時候同PELE,肥強,呀洋,BEE,沖沖,燦,家華好熟
之後同家華仔一齊入左男籃,無奈呀燦怕辛苦,所以無入到
之後一齊打班際足球/籃球,好開心,係呢個時候係唔岩既場合,唔岩既人身上
發現自己中意左個唔應該中意既人,只好拿出早已幻滅的追女勇氣
硬著頭皮上,當中因此同沖沖好熟,好FD,之後發現對方都同自己好似,仲做埋好兄弟TIM~
唉........情可以堪,不過係呢個F2識左好多人唔知點解...........
之後成績有顯然下降(只限主科)
大家一齊去沙灘,一齊去玩好鬼死開心
之後到左依家F3..........我會7月先講,到時唔該多多睇
好啦~!!!!!!![數~女~仔]
第一個比我數既人:張灼恩
F1一度認為係男仔頭的她,F2同F3雖然唔同左好多
但呢點仍然冇變,台拳道黑帶(我都有啦皮帶咪黑囉,咪黑帶囉)
你都係一個好人,好女仔黎既,唔會搞事搞非
起碼你好專一~^^
不過要記住男仔係中意溫柔既女仔嫁(起碼我係咁諗)
張錦華:
你個名好似男仔,F1比你嚇親(個名)
同你唔係好熟不過從其他人口中知道你好天真
不過天真唔係唔好,要記住太天真就唔好嫁啦~
好既野咪就係夠天真囉~
之後....張寶儀....呢個飛啦下(點解呀???????幹~!我上你BLOG就想睇你點睇佢)
對唔住啦~
好似係馮穎詩:
同你好唔熟,不過音樂堂
成日聽你講我,又講唔到全部
不過如果可以高D會好好多
聽講你好好人,不過近排又覺得,.....好似係喎
好似係呵妹(冇打錯,惡搞來的)
你個大名,我一入學就因你而笑啦(請原諒一個乜都笑既人)
不過之後唔知點解同你好似幾熟咁,因為呀燦!一定係,不過依家
乜都清清楚楚LU~你把聲搞到我係你面前發唔到火
太過溫柔可是給人恰的~!大聲D,惡D如果唔係冇人會聽到你講野
可以唔好咁溫柔既話會係個女強人喔!
好似係呵清儀(又係惡搞)
係我眼中同呀BEE一樣,讀書靠努力的
不過你成日喊,我成世人最憎女仔喊,點解??
聰聰可能知(我經常講的)
不過努力係好事!唔洗在意人地點睇.有時有D野喊係好
但係唔可以喊比人睇囉,我覺得,
望呀BEE唔再係你心中第一
好似係..............國清下??
聽日先講啦
|