MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

臣又貝 之 學人打BLOG
我寫我想寫既~唔中2唔好理~唔該~
2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


考完試可以正常過日子啦~ 分類: 未分類

今日終於測哂啦!今日係三月三十一日,[天晴好心情]

 

近排要測驗呀,所以唔想打= ="(白濫喔?關啥事?)

全部都可以話唔太擔心,可能係成日返到屋企笑片卦?(又耍了,十分白濫的說)

測驗成日唔溫,成日都係想聽朝6點起身溫,結果.......相信大家估到啦(死睡男@@?)

今日測完之後,上通識,出奇興奮!所以成日答呀SIR同MISS既問題

之後有餅拎,但係.....我D餅早就不見了-3-!?(靠!)

之後兩堂PE.....九分鐘........點解女仔唔洗???

...........呀燦既計劃嘻嘻

耍屌的MISS LEE入黎插我們,令男生十分靜

之後英文堂,我們一眾也給MISS TANG耍了

不過要讚勤勤夠醒目,如果唔係我們早已給

MISS KONG的太平洋艦隊,神盾級驅逐艦,U-75潛艇

零式戰機,大和號,小鷹戰機,虎形重裝甲反坦克坦克車

轟炸後再送回班房

之後就傾左成堂英文堂,難得MISS TANG講中文

之後英文卷68分,算係咁啦~中,西史唔好提了(這自大狂,還在耍白)

之後數學,呀SIR竟然!!!!!!!!!要搵出未拎本書仔既傻仔

唉.............原來真係我!之後落堂佢親自拎本書比我.口.

仲叫我擰下個頭,之後好出奇咁講:[又話會震既~車~]

之後我問佢咩會震?佢又話啦:[有位同學話你擰頭果時,塊面豬燈會震/旭]

 

................................無言了,連我自己都唔覺既一點= ="不過真係會的說..................望呀SIR唔好再搞我

(PS其實係邊個話我嫁??????好想知,咁都留意到)

之後地理堂,咁就完場啦GG~

 

...........................................................................................................................................................................我係可愛既分隔線........................................................................................................................................................................

好啦~咁多位期待已久既[數女仔]一陣就出嫁啦~不過係講既之前講下我對3E既睇法先

3E.........................由1E開始就好唔明,點解我會入呢班

我數學又唔好......但係一開波果時對住D唔識既人,又唔想同佢地熟喎

咁只好唔去識人,但係第一個同我講野既係柱哥,果時好岐視佢嫁

未見過成面都係[暗度陳倉]既人呀嗎,不過相處耐左之後發現佢好好人

開始對佢改觀,之後就冇再主動去識人,跟住唔知點解做左小張的細路

=口=?????之後係F2唔再理佢

 

之後就上左F2啦,呢個時候同PELE,肥強,呀洋,BEE,沖沖,燦,家華好熟

之後同家華仔一齊入左男籃,無奈呀燦怕辛苦,所以無入到

之後一齊打班際足球/籃球,好開心,係呢個時候係唔岩既場合,唔岩既人身上

發現自己中意左個唔應該中意既人,只好拿出早已幻滅的追女勇氣

硬著頭皮上,當中因此同沖沖好熟,好FD,之後發現對方都同自己好似,仲做埋好兄弟TIM~

唉........情可以堪,不過係呢個F2識左好多人唔知點解...........

之後成績有顯然下降(只限主科)

大家一齊去沙灘,一齊去玩好鬼死開心

 

之後到左依家F3..........我會7月先講,到時唔該多多睇

 

 

好啦~!!!!!!![數~女~仔]

 

第一個比我數既人:張灼恩

F1一度認為係男仔頭的她,F2同F3雖然唔同左好多

但呢點仍然冇變,台拳道黑帶(我都有啦皮帶咪黑囉,咪黑帶囉)

你都係一個好人,好女仔黎既,唔會搞事搞非

起碼你好專一~^^

不過要記住男仔係中意溫柔既女仔嫁(起碼我係咁諗)

 

 

張錦華:

你個名好似男仔,F1比你嚇親(個名)

同你唔係好熟不過從其他人口中知道你好天真

不過天真唔係唔好,要記住太天真就唔好嫁啦~

好既野咪就係夠天真囉~

 

 

之後....張寶儀....呢個飛啦下(點解呀???????幹~!我上你BLOG就想睇你點睇佢)

對唔住啦~

 

 

好似係馮穎詩:

同你好唔熟,不過音樂堂

成日聽你講我,又講唔到全部

不過如果可以高D會好好多

聽講你好好人,不過近排又覺得,.....好似係喎

 

 

好似係呵妹(冇打錯,惡搞來的)

你個大名,我一入學就因你而笑啦(請原諒一個乜都笑既人)

不過之後唔知點解同你好似幾熟咁,因為呀燦!一定係,不過依家

乜都清清楚楚LU~你把聲搞到我係你面前發唔到火

太過溫柔可是給人恰的~!大聲D,惡D如果唔係冇人會聽到你講野

可以唔好咁溫柔既話會係個女強人喔!

 

 

好似係呵清儀(又係惡搞)

係我眼中同呀BEE一樣,讀書靠努力的

不過你成日喊,我成世人最憎女仔喊,點解??

聰聰可能知(我經常講的)

不過努力係好事!唔洗在意人地點睇.有時有D野喊係好

但係唔可以喊比人睇囉,我覺得,

望呀BEE唔再係你心中第一

 

 

好似係..............國清下??

聽日先講啦

 

 



2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


ut啦!!!!! 不安 分類: 未分類

星期二,三月廿四日

今日一起身,以為要返學= ="7點幾出左廳

比呀媽發現叫我溫書= =~咁我咪溫英文囉~

之後就食飯~

食完飯打比呀bee問佢打唔打機

條友係到cut緊頭髮= ="??(1點53分)

咁我咪去埋cut~

之後cut完返黎

同柱哥仔,呀bee一齊打機打到4點零鍾

呀bee話要補習唔玩,唉

之後就溫緊中史啦依家~

希望大家可以ut成功!加油~

 

 

 

 

上星期已經講完男仔

聽日應該會講埋女仔嫁啦~

 



2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


星期日,幾開心既~ 滿足 分類: 未分類

今日三月二十二日

距離UT好近啦,有少少緊張既~

今日照常返補習社,一點到返屋企,返到屋企第一件事

就緊係食野啦,午餐可是幾緊要嫁嗎

之後打比呀BEE問佢玩唔玩信長,之後搵埋柱哥玩,但係呀BEE老豆

要整野,SO佢全屋電源熄哂,電腦唔洗講都知啦~!

之後2點零再搵佢,玩到囉~

之後三條友好開心咁玩左幾場,玩到5點零冇玩LU

之後我就睇返涼宮春日,之後好無聊上左TOM365到

睇返[[我們曾是戰士]]胡SIR成日話好睇果套

之後睇完就餵龜,餵守宮

中文作文好快就做完LU~

 

今日就係咁多咋~!

 

 

好兄弟名單:

今日要講既人

黃文傑哥仔:佢條友

話白痴又唔係,話佢叻又唔係

成日係到講埋D冷GAG(同爛GAG一定唔同嫁)

但係有左佢食飯好HAPPY加埋東城同細路,TAIK SHOW咁樣~

對佢既認識唔係好多SO冇入榜,不過有事我一定會幫你既~

 

東城(影帝OSCAR)

佢呀???成日扮豬食老虎,成日扮野= ="

想打佢,佢就未打先叫= ="?(口甘都有??)

最強既就係,原來佢.........好中意睇''美國電影""<---男仔多數都明(唔明就張佢轉做超單純英文)

唉~人不可貌相正是此意

你係我既好兄弟名單中都係冇排嫁~T^T同你真係唔太熟!

都係啦,有事一定幫~!!!!

 

 

 

最後:烏咀文(MISS KONG呀!!!!!可唔可以唔好咁衰呀!)

你份人好怪,同你鬥親, 你都會好認真

即使果樣野我一D都唔在意,但係唔知點解,硬係覺得你同小張既性格好似~

不過算啦~你係我既好兄弟名單中都係冇排~

不過總之係3E既事我都會盡力去幫嫁~!!!

 

係咁多男仔好似講哂囉~



2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


近排心情.唔錯! 滿足 分類: 未分類

今日三月十九日

之前好耐冇打!(有幾耐得果兩日!= =")所以今日打返~

前果兩日好多野做,私事好公事好,都好多野做!

今日都係平時咁返學,好平靜!

之前有諗過其他方法返學EG:搭車呀,但依家反而好中意日日

優優閒閒咁行返黎,都幾爽嫁~!

返到黎,又係好似平時吹下水就返位LU~

第一堂數學,一邊聽呀SIR講,一邊諗其他野

其實呀SIR講D野早已學了~所以可以好輕鬆咁跟上

之後中史,本身驚到振,但之後小鏡話唔洗檢

好彩~!!

之後就中文堂,講短講之後聽埋MISS講D野咁

幾優閒,全程無發過火

之後小息食左D野包括:撈麵,水,炸蟹鉗,雞翼(你都幾勁喎!@@咁都叫少!?)

之後地理一邊上堂一邊玩老虎牌原子筆

之後數學,好開心咁渡過

之後LUNCH,好想訓教= ="呀BEE條友

駁插= ="睇我個樣就知我唔想出去啦= =!

之後就兩堂超好玩的英文!一路傾計一路上~!!!!!正~

之後就我的最愛:西史YAYAYA!

今日呀SIR明顯唔係咁開心,都唔知點解~

之後出奇好早放~

我同PELE燦肥強(可叫做好得意的公仔<--抄某人的說)

去左........................................食CHEESE CAKE,好懷念以前呀媽整果時~

之後去行NIKE廠,一路上呀燦保持沉默!

之後同肥強行返屋企,(正確的說係我行返屋企佢行去搭車)

之後就返到屋企LU

 

今日既係咁多~

 

 

 

又到好兄弟名單!(那不是沒有女生@@!)

錯!女仔係另說的~遲下有時間整哂全班~!!!!!YAYAYA!!!!

 

今日要講既人係~!

 

肥蟹~

點解要叫肥蟹?詳情問PELE~

本身同佢係不和的說,但近來卻發現

佢都唔係咁難相處姐~

如果你可以唔太扮野,合群D相信會係唔錯既玩伴~!

不過今年7月30日就見你唔到LU!!可惜T^T

 

 

小張(張頌騰)<---(個名係咪好萌呢~?>3<)

佢係中一到中二都係我既金錢支柱

但此從,經濟改革,本人經濟起飛後,就脫離左對你既依賴!

(點解經濟會起飛????全靠匯控!詳情不便透露)

其實一直都好想,同你講對唔住嫁~成日昆你

不過如果得既話,我好想你改下你既性格同行為

咁樣相信你既人緣會比依家好好多~!!!!!

 

 

 

 

小關~!(幹~!你盲搞喔?肌肉男~用這名子未免太機車,太扯吧~!!!!)

佢係我心目中

.............................係一個名孚其實

既.....................................................

打仔格~!

可謂打仔格????自己查吧~

基本這人沒有太大的缺點!不作挑剔了!

 

 

 

 

好啦~好多男仔都打左LU~~



2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


平平凡凡就是好 開心 分類: 未分類

今日,星期一,三月十六日

今日幾開心嫁~!

今朝起身,循例賴下床,之後起身,唔知點解特別精神!

可能,前果排陰陰下咁個天,搞到心情冇咁好,好SAD!

今日,都係平時咁行返學,好開心咁~

之後就返到學啦~又係到早會啦~

之後冇功課收啦~得通識好似

之後中文啦~佢一入黎就罵!

不過我覺得如果佢做我地班主任就好啦!因為起碼佢唔會亂咁罵!又會關心我地~!

之後兩堂物理,小測,真係要溫下物理~唔係好記得啦~

之後小息,冇食野~YA!淨飲水

之後就化學啦~OK幾好呀!上得還算愉快!

之後數學,好開心既一堂,呀SIR係咁比人玩^^!

之後英文!好奇怪.由朝早到晏晝,都好似冇講過/聽過英文!

原來MISS TANG冇返呀!爽死啦!

跟住係到同細佬,肥強,斌斌計傾

發現星期日果日原來某人有個大陰謀嫁>.<,好彩我同CHERRY姐遲到咋~!

跟住TSA啦~,之後呢就去左打波~!

好慘呀!今日打波除左隻錶,放左係籃球架下面,唔記得拎呀!望就望聽日搵得返啦~!

今日打住咁多先~!

 

又到好兄弟名單榜了~!

肥強同小羊:

你地兩個一出現,我就一定會笑,點解~!?

笑呀羊潮,笑肥強爛GAG比我的還要爛

不過如果係正經時正經,同唔好咁介意同女仔玩

肥強,你就一定唔再只係一隻''好得意既公仔''啦

你地兩個係我既名單內係排第6嫁~!

 

狗仔熊:

一個行為,動作,性格都好自我中心既人

不過好玩得~!不失係一個好仔(有時)仲有

我好中意打你~點解>?我都唔知呀~!

你係我好兄弟名單係排第6既一樣~!

 

 

勤勤(我唔會加老公上去嫁- -):

你係我既好好好助手,不過有時就煩左D

如果你可以獨行獨斷D你一定可以佔據我地班D女仔既心嫁!

我都唔知點解我次打交你同波蘿都一定係左近= ="

你係我好兄弟名單中排第5^^

 

 

云(好型呀個名不過可惜人不如其名<--講笑):

你係一個好怪既人,係我心目中

你好中意搵張頌騰笨

仲有你好膠<----呢D就係我對你既印象!

不過玩果時你係到好玩好多!

你係我名單中排第6既!

 

 

好啦今日數住咁多先啦下!



lamCY1005
暱稱: 賢.臣又貝
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
真的還有嗎?
好凍的一日
感動了的一個早上
如果...呢個世界少左我...
重拾.可以嗎?
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 219
今日人氣: 0
累積人氣: 3562
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed