今日係星期日,三月十五日
今日8點9起左身,刷牙,洗頭,食早餐,跟住去左補習
其實點解我今日成日講[我要打十個]呢?除左睇得多葉問之外
仲有既就係我補習老師(英文果個)今日成日講我要打十個
我覺得唔錯幾好用,所以咪成日講囉~嘻嘻!
之後,12點49打比CHERRY姐問佢出門口未,我係A出口等佢
之後就去左買野食(PS:食左四個酥],一點鬆D佢出現啦
之後就一齊去搭74X入大埔,我同佢傾左好多野=0=估唔到原來佢好中意傾計
佢好搞笑,以為大埔好遠,到大埔之後坐小巴入黎,之後一落車
比佢發現左有雪糕居,佢就去左買,由於當時小弟並冇散子係身
所以佢請左我食= ="差唔多行到去果時,呀BEE果D上水壩踩,佢地講既野我同cherry預左
所以並不鑑介,之後去到見到佢地lu,佢地係到燒,我就係到搵車踩,之後單身踩上水壩搵佢地
比我見到kaya同張寶儀之後就有bee呀果d(太多不能盡錄)
我又發現原來張寶儀踩單車好''強大''@@
之後就去左租車,同呀bee踩同一款,點知比翔仔同家華子偷車
@@!?咩話單車都偷,我即刻搵部爛車上水壩抄佢地家
點知搵到佢地果時,又見到kaya,張寶儀,勤勤,張寶儀手車太強了
本人就只有跟在她尾,好讓她能安全地踩yayaya~
之後去左踩公路,唔知點解好中意同cherry姐一邊踩一邊傾計,感覺好爽歪歪的~
之後柱哥= ="(見親佢都好似冇乜好野@@?!)
佢部車甩鏈,本人有少許單車知識,只好幫他手搞搞佢,
好快就搞掂,但不夠一分鐘第二次甩鏈= ="又好快搞好
佢又踩,不夠一分鐘第三次甩鏈今次我搞左好耐,搞好之後叫柱哥唔好
搞左波箱,果然如我所料,佢部車波棍有=冇= =??
之後就交車啦~
家華仔同d單車場場員踢毽,係到show call lee= ="唔識串
之後就搭車返歸lu
返到官塘食千和,食完同cherry姐,洋,肥強,pele一齊行返屋企
行到去和樂村果邊到啦= ="巧遇柱哥= 口=條友冇錢搭車= 口口口=行路返屋企= ="<---點解咁多= ="呢d嫁?因為真係真係好無奈
之後返到屋企,大支野=口="呀媽買左新電腦椅
佢好聰明知道佢一定唔識砌所以成合野比我砌
唔洗半個鐘砌好=口=好似好慢呵~
之後就做功課= ="跟本唔知有咩功課做so做中史
之後打blog打完訓~lu
to聰:你係我一生人到依家遇到既人中最同我夾最fd果個
我傷心你會聽我講,我開心講爛gag你會笑
希望永遠同你都係好兄弟!<-----癈話根本就係
to bee: 你好衰(有時),你好仆街(有時),你好撚乞我憎(有時)
你哄我好開心(經常),其實好多人會覺得你好衰
成日爆人野,但係你都有好既一面既,不過好比衰少= ="
不過你依然係我好兄弟名單內的,不過排名冇聰聰咁前(佢係我好兄弟名單中是第一的)
too波蘿:你條友好幫得手(有時)你好煩(有時)
你會搞我(有時)你會搞興我(少之有少)
大家唔好比佢個樣啞到,其實佢內心比好多人要善良
之不過不懂運用已而!你係我好兄弟名單中排第三的,呀bee排二= 口="咁前!?
to柱子:你份人好直(冇錯)你份人好鬼壞(當然)
你好幫得人手(一定係你啦)
如果你可以大方d唔好咁介懷某d野人氣一定比我還好(幹!你還叫好@@?起碼我係咁覺得)
不過柱哥份人同我一樣義字行頭你係我好兄弟名單中排第四的!
to:細佬(邊個係你細佬呀!?)
賢,一個同我用同一字的小朋友,你大過我的歲數
不過係我心目中你係我細佬點解?我自己都唔知啦= 3=
不過如果你係應該認真時,認真會好好好多
你係我好兄弟名單中同呀bee一樣的!!!!
to 比利燦@@誰呀???
比利同呀燦係我心目中出外玩不可少的人物
因為經常同你地接觸,所以人生好開心,點解???
佢地d野好好好笑,eg:呀燦口音,pele傻仔野
你地係我好兄弟名單中排第五的!!!!
今日講住咁多要訓囉
|