MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

臣又貝 之 學人打BLOG
我寫我想寫既~唔中2唔好理~唔該~
2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


星期日爽歪歪 開心 分類: 未分類

今日係星期日,三月十五日

今日8點9起左身,刷牙,洗頭,食早餐,跟住去左補習

其實點解我今日成日講[我要打十個]呢?除左睇得多葉問之外

仲有既就係我補習老師(英文果個)今日成日講我要打十個

我覺得唔錯幾好用,所以咪成日講囉~嘻嘻!

之後,12點49打比CHERRY姐問佢出門口未,我係A出口等佢

之後就去左買野食(PS:食左四個酥],一點鬆D佢出現啦

之後就一齊去搭74X入大埔,我同佢傾左好多野=0=估唔到原來佢好中意傾計

佢好搞笑,以為大埔好遠,到大埔之後坐小巴入黎,之後一落車

比佢發現左有雪糕居,佢就去左買,由於當時小弟並冇散子係身

所以佢請左我食= ="差唔多行到去果時,呀BEE果D上水壩踩,佢地講既野我同cherry預左

所以並不鑑介,之後去到見到佢地lu,佢地係到燒,我就係到搵車踩,之後單身踩上水壩搵佢地

比我見到kaya同張寶儀之後就有bee呀果d(太多不能盡錄)

我又發現原來張寶儀踩單車好''強大''@@

之後就去左租車,同呀bee踩同一款,點知比翔仔同家華子偷車

@@!?咩話單車都偷,我即刻搵部爛車上水壩抄佢地家

點知搵到佢地果時,又見到kaya,張寶儀,勤勤,張寶儀手車太強了

本人就只有跟在她尾,好讓她能安全地踩yayaya~

之後去左踩公路,唔知點解好中意同cherry姐一邊踩一邊傾計,感覺好爽歪歪的~

之後柱哥= ="(見親佢都好似冇乜好野@@?!)

佢部車甩鏈,本人有少許單車知識,只好幫他手搞搞佢,

好快就搞掂,但不夠一分鐘第二次甩鏈= ="又好快搞好

佢又踩,不夠一分鐘第三次甩鏈今次我搞左好耐,搞好之後叫柱哥唔好

搞左波箱,果然如我所料,佢部車波棍有=冇= =??

之後就交車啦~

家華仔同d單車場場員踢毽,係到show call lee= ="唔識串

之後就搭車返歸lu

返到官塘食千和,食完同cherry姐,洋,肥強,pele一齊行返屋企

行到去和樂村果邊到啦= ="巧遇柱哥= 口=條友冇錢搭車= 口口口=行路返屋企= ="<---點解咁多= ="呢d嫁?因為真係真係好無奈

之後返到屋企,大支野=口="呀媽買左新電腦椅

佢好聰明知道佢一定唔識砌所以成合野比我砌

唔洗半個鐘砌好=口=好似好慢呵~

之後就做功課= ="跟本唔知有咩功課做so做中史

之後打blog打完訓~lu

 

 

 

 

to聰:你係我一生人到依家遇到既人中最同我夾最fd果個

我傷心你會聽我講,我開心講爛gag你會笑

希望永遠同你都係好兄弟!<-----癈話根本就係

 

 

to bee: 你好衰(有時),你好仆街(有時),你好撚乞我憎(有時)

你哄我好開心(經常),其實好多人會覺得你好衰

成日爆人野,但係你都有好既一面既,不過好比衰少= ="

不過你依然係我好兄弟名單內的,不過排名冇聰聰咁前(佢係我好兄弟名單中是第一的)

 

 

too波蘿:你條友好幫得手(有時)你好煩(有時)

你會搞我(有時)你會搞興我(少之有少)

大家唔好比佢個樣啞到,其實佢內心比好多人要善良

之不過不懂運用已而!你係我好兄弟名單中排第三的,呀bee排二= 口="咁前!?

 

 

to柱子:你份人好直(冇錯)你份人好鬼壞(當然)

你好幫得人手(一定係你啦)

如果你可以大方d唔好咁介懷某d野人氣一定比我還好(幹!你還叫好@@?起碼我係咁覺得)

不過柱哥份人同我一樣義字行頭你係我好兄弟名單中排第四的!

 

 

to:細佬(邊個係你細佬呀!?)

賢,一個同我用同一字的小朋友,你大過我的歲數

不過係我心目中你係我細佬點解?我自己都唔知啦= 3=

不過如果你係應該認真時,認真會好好好多

你係我好兄弟名單中同呀bee一樣的!!!!

 

 

to 比利燦@@誰呀???

比利同呀燦係我心目中出外玩不可少的人物

因為經常同你地接觸,所以人生好開心,點解???

佢地d野好好好笑,eg:呀燦口音,pele傻仔野

你地係我好兄弟名單中排第五的!!!!

 

 

今日講住咁多要訓囉



2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


好憎星期六!!!!!!!!!! 不屑 分類: 未分類

今日三月十四日

 

本來今日都冇乜野既,但係今日去左掃墓,

又上山又落山,咁就一個下晝,係成個過程我都係聽住歌~

塞左隻耳仔之後,我就到諗呀爺點死嫁呢~?

呀爸話個時佢先得三歲唔係太記得,總之係意外

姑媽都係話呀爺,死於意外,至於咩意外就冇講

我就一路冇乜出聲,係到諗,呀爺死於咩意外

真係好好笑,諗諗下諗左飬多隻咩龜或者守宮好,諗諗又諗左第二到= ="

我係去左屯門到掃墓既~搭車都搭成日= . =

之後當然返屋企,返到去之後就係到搞d龜換下水呀果d

緊住個妹就問我借成語詞典,佢條友呢問野又一舊舊既,我就教好佢點問人啦

跟住最搞笑呢,佢唔識做某功課,佢唔問我嫁喎

佢坐係到成粒鐘=口=",跟住呀媽發現左佢唔識

就問佢點解唔識都唔問佢呀哥(姐係我)

咁我就係到玩緊psp既,咁我呀爸就問我呀妹我係咪好惡所以佢唔敢問我

跟住呢我呀爸叫我出廳=口=??又關我事~@@?

我咪同佢講:[佢唔識唔問,係佢既問題喎]

呀爸就唔知做乜係咁罵我~我就[沈住氣最少保四秒寂靜]

超無奈~所以其實我好憎好憎星期六~

唉~不過算啦~點都好佢地都係我家人~



2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


頭痛到爆炸既一日 疲倦 分類: 未分類

今日三月十三日

返學果時見到東城仔,但係我發現佢發現唔到我YAYAYA

過馬路果時先去拍佢,佢又係做左個好誇既反應比我= ="影帝果然名不虛傳

番到去都冇乜野,好安全,因為冇咩功課要交

之後第一堂係電腦,又係係到玩下搞下咁

數學堂講左成堂卷,不過都唔錯既,起碼我仲會明呀SIR講咩

小息又係落去(但係我好似冇落@@)

緊住''領''野啦,開始頭痛> . <

成堂英文又痛但係都仲要聽佢講野OH MY GOOD LES<--可能串錯左= 3=

之後係本身好中意既ART堂

但係老陳入左黎,咩''抹''都冇係咁搵野黎嘈我= ="

之後呀SIR講選科D野,佢有佢講,我有我同老虎嘈

[泥鯭老虎]<--咩MEANING好多人都估到啦~

條友唔夠嘈打人T^T好慘,講左唔打女仔AND女人

捱打~緊住佢做左一件我好振驚既事,佢...................................................

佢.......................................................................................................

佢單車挑我機呀!!!!!!!!!!!

佢以為我肥一定慢= ="幹~!之後我咪起身大叫:[有個傻婆挑我單車機]

依家全班都知啦~YAYAYA睇佢星期日點死~

唔信我踩得快既朋友可向勤勤同聰聰查詢或狂星期日觀賽~

跟住放學,小權話食芝士CAKE,呀BEE佢地話食千和都唔知點

我就做左一個正確既選擇(起碼當時係咁諗)

返屋企

返到屋企啦~仲係到唱歌,但係不幸既事發生啦~!!

我...............................................我竟然.....

冇帶鎖匙=口=[黑過墨斗就咁解]

即刻打比呀媽,急招呀媽回京開關

因為個頭太痛啦,所以坐左係後樓梯到,一邊聽歌一邊睇西史書[西史萬歲]

呀媽返到黎開關我就即刻沖入去,除杉,著杉,彈上床

訓教~依家好好多啦起碼個頭唔再痛~YAYAYA

今日就咁多~



2009 年 3 月 11 日  星期三   陰天


平常日 開心 分類: 未分類

今日同平時一樣好安全

意思姐係冇性命危機,冇欠交,不過真係要多謝CHERRY姐啦成日幫我唔比MISS TANG知我冇做英文野

第一堂係數學一開波就比人叫起身,嚇死咁滯= ="

好彩唔係又要罰,不過話時話係邊個唔記得拎嫁~@@?

第二堂中史又係比呀SIR嚇死,起左身勁耐都唔叫我地敬禮

不過好彩都唔係要罰~

第三堂中文又係背默,次次都唔記得溫所以又係岩岩好合格(75)

之後地理堂,一個介紹水母一個介紹小羞魚

搞到我好想飬返海水魚= 3=

之後又係數學

LUNCH照習慣又去打波

打完波上黎,成班玩到好HIGHT

呀燦好慘呀比傻仔呀SIR插= ="

佢一係就唔冇罰啦~要罰就兩個都罰=3=好唔公平囉~

之後英文堂,MISS TANG問到有冇人之前學過'['姐雲'']同[''IN分啦貼]''果時,我舉左手= ="

估唔到得我學過(補習呀嗎)

最尾西史堂(我的最愛)

胡SIR如果可以惡D,我相信我地班一定會專心好多

今日胡SIR講果套戲我睇過呀,戲名唔係好長不過真係唔太記得叫咩名啦= ="

不過劇情都仲好記得

+-+係呀,星期日又可以成班人去玩啦~正@V@不過記得唔好放飛機呀!!!!!!!!!!!

今日係咁多~

 

 

 



2009 年 3 月 10 日  星期二   陰天


黃SIR大道理~!? 無奈 分類: 未分類

今日3月10號

                                       照平時咁返學,第一堂係數學,唔可以話悶既,都係咁啦...

第二,三堂生物 = 無奈死囉,我同呀BEE小DEDE同鄧綺YING姐姐係到侈足成堂怪就怪在呀吳SIR淨係鬧YING姐同BEE小DEDE,冇鬧我喎,平時係咁針住我黎鬧嫁嗎

今日好似轉死性咁= =",之後就中文堂兩堂啦

好悶咪玩下老牌虎原子筆囉,跟住就背下書抄下野

又過兩堂=3=

之後就LUNCH,好似平時咁食完飯就去打波

電腦堂,成堂係到睇書(唔係咸書)係電腦既書,跟住極快地完成地理份野PS:你地今日睇到純文字果份呀= =

跟住地理堂,呵呵!

我同你沖沖小朋友一齊講鯨= ="我知好鬼白木講到

音樂堂=LIVE輪唱會

每個獨唱女生都要唱

咁又一日~

咪住唔好咁快就想放學~黃SIR突入

佢.......................................佢...................................................竟然叫我同一D同學一齊留低

之後叫我地唔洗諗抄左先= =??我地呆哂咁滯,不過都係要抄,我地就係咁抄呀抄

NO,1出去係斌仔同妹姐,NO2係肥強同XX(唔記得左- -)

我同呀KAI,文哥,傑兄最尾走

我就最LOW= ="最尾答岩哂既一個= =唉~

放LU~有雪糕食~YAYAYA~(學校外邊有架新黎既雪糕居<--------冇錯係居嫁~點解?自己諗下啦下~)

今日係咁多啦~YO!



lamCY1005
暱稱: 賢.臣又貝
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
真的還有嗎?
好凍的一日
感動了的一個早上
如果...呢個世界少左我...
重拾.可以嗎?
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 219
今日人氣: 1
累積人氣: 3568
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed