lamkai1inG
暱稱: :p
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
2012 年 9 月 3 日  星期一   晴天


2012-09-03 分類: 未分類

國民教育其實殖民地時代已經有,只不過佢唔會直接叫你愛英女皇愛英國愛港督,喺從社會民生建設方面令你慢慢「愛國」(英國),而我哋係不至於太反感。並唔係夾硬逼你講我愛黨愛中國,你有冇聽過班長,係大過校長架!? 亦唔係不停輸入同胞旅遊定居,搞到全街都係國語人,我哋就會愛中國。國內人民可以接受國民教育,係因為佢哋真係認同自己中國人,佢哋知道自己痾出嚟嘅尿係有黃河色。我哋由出世嗰刻就知香港係殖民地,真係係人係鬼,自己都搞唔清,淨係覺得自己痾出嚟嘅尿,係應該有屈臣氏蒸餾水味,並唔係東江水味,我哋根本都唔認同自己係中國人,就算連國內班同胞,都唔當我哋係中國人,試問就成功強搞到中國模式,當洗腦成功,我哋就會變成受中國人認同嘅「中國人」嗎?