| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
6月18日  |
分類: 未分類 |
今日
7:00先起身
8:??
去左珈到
10:??
番到學校
珈佢地考試
上電腦室
SMS^^"
12:12
落左去考
遲左
考完上番電腦室
1:??
SMS+傾電
第1次係學校傾電話^^"
2:??
走佬
珈既爸車我=]
2:??
番到屋k
3:??
訓教
4:??
先醒
5:00
上msn=]
聽日5洗番^^:
正
|
6月5日  |
分類: 未分類 |
今天
6:30
起身
7:20
出門口
8:?
番到學校
比人捉- -
扣左5知2定5分
PTH:
做小測
ENG:
mrs Yeung又5記得上堂
上左15分鐘就落堂=]
小息;
留係班房
作文
VAx2:
做做做
MAt:
悶悶悶
ENG:
dictation
+作文=]
lunch:
落1樓再上番4樓
又再落1樓再上番4樓
上上落落
HUM:
悶悶悶
想訓教
CHI:
考口試
放學
陪子媛搵呀sir
彩葉亭有人跳樓wo= =
5:??
番到屋k
on msn |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 47 | »
|