| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 21 日 星期六 
返教會!  |
|
本來今日打算8點起身做運動嘅~
唉!點知一睜開眼已經10點幾~
2點到,就去旺角返教會
哈哈,叻叻~原來我自己都識得去教會!
今日嘅主題係「時間」~
主導講得好好啊~
時間係唔會倒流,我哋應該好好珍惜!
返完教會同芷筠、善筠一齊去買生日禮物!
芷筠佢好辛苦啊!
身為佢嘅好朋友,見到佢咁辛苦~真係好心疼
願主保佑佢!
聽日約咗Danw,好耐冇見佢啦!
要好好聚舊~
|
| 刊登時間:2006-10-21 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五 
| 2006-10-20 |
|
今日又好似平時一様
返學放學冇咩特別
上堂嗰時林進杰同學好多嘢講啊~
係咁問埋D無聊嘅問題~
搞到全班都係到鬧佢,發曬脾氣咁啊!
其實,佢都幾可憐~人人都唔鍾意佢
佢都幾好啦~只係多嘢講、多問題啫!不是罪來的><
景麗好似唔係好舒服啊!妳要小心身體~不要病倒啊!
最近天氣也愈來愈冷了,大家都要小心身體啊!
素妍上台做師儀,做得好好呀!不錯~繼續努力吧!
|
| 刊登時間:2006-10-20 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四 
| 誠實! |
|
今日上游水堂,本來以為會考試的!
搞到我係咁練習
怕會唔合格嘛!
點知又唔洗考試
好似比人騙咁,點解老師唔早講呢!
數學今日要測驗,所以係咁溫
專注到老師講咩都唔知
就被佢留咗堂!
中文默書合格了,不過應該是不合格的~
老師改錯咗~
唔知講唔講好~好迷惘!盈盈話過到良心就唔好講
過唔到啊
最後都係同呀Sir講咗
但是卻換來一句「你很誠實」
雖然要重默,不過都好開心!
盈盈說得對~
如果不誠實,主會程罰的~我怕怕呢
|
| 刊登時間:2006-10-19 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 18 日 星期三 
慘.......  |
|
好慘啊~
默書唔合格~
啊~~~~我實在太懶惰了
這是主對我的程罰啊
得到教訓了
知錯啦~以後也不敢了><
識咗一位新朋友呀
佢叫梁淑欣啊
同佢都幾好傾~
希望佢都覺得啦!
|
| 刊登時間:2006-10-18 06:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 17 日 星期二 
| 忙碌........ |
|
今日好似好忙碌咁......
走上走落,兩個珍貴的小息都用咗里當值~
上中文堂嗰時,Sir突然要人哋作文
先至得一堂~
午膳之前要交啊!
我又冇其他時間.......
所以,一邊上堂一邊偷偷地趕功課.......
上Music嗰時,將兩個同學個名調轉咗里叫
之後就係咁比佢哋笑
其實,也不出奇呢!
全班咁多人,邊到記得咁多~
好快就放學啦
昨天冇留底幫手,今日就留番底~
ya,就快整好啦!
加油~
|
| 刊登時間:2006-10-17 08:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|