| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 25 日 星期一 
又病咗啦~>-<!  |
|
今日,身體弱的我又病咗啦!唉~病咗,好辛苦啊!不過,都習以為常啦~
上I.S.堂嗰時,係咁同人傾計,阿Sir都唔罵人!而且,呢嗰阿Sir講書,好悶啊!
而家上數學堂,唔使林到頭都爆啦!因為Anna姐姐已經都教識我啦!返到教會真係要多謝晒佢~~
放學嗰時,真係超好~李樂然同學請我同景麗食嘢~係到要多謝佢啦~多謝晒!
放學搭車返屋企嗰時,同鄭怡楠一齊,超好笑~~
坐係我哋後面嗰個姨姨特然打咗個好大嘅噴嚔,之後佢重話:「大吉利是!」
超好笑!
返到屋企留下,特然記起自己唔得帶key~唉!大頭蝦~
好采,過咗一陣,家人就返里!如果唔係..........
P.S 我愛你們,就如神愛世人!
特然感到,在我身邊;充滿着「愛」!
你們與我一樣嗎?但願如此!
|
| 刊登時間:2006-09-25 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 24 日 星期日 
平凡  |
|
今日,成日都係屋企呀~超悶……
留係屋企做功課、上網、睇電視........
唉!你哋話係咪好無聊呢~
好采,Dawn打電話搵我傾計,如果唔係肯定悶死......
講到里到都無嘢啦~平凡、無聊的一天!
我經常都過着這樣的生活~>-<!
|
| 刊登時間:2006-09-24 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 23 日 星期六 
教會~~  |
|
今日,有客人里我屋企,係三位姐姐同兩位侄兒!
他們真的好可愛啊~聽見他們叫我姨姨,沒想到,我這麼快就做姨姨了!
好想留底陪他們一起玩,可惜...我要同芷筠返教會~><
今日,返教會識咗好多人~師母、Anna姐姐、陳先生、梁姑娘!
教會D姐姐真係好好人啊!Anna姐姐教我哋做功課,師母就講聖經故事~
返回教會之後,就去咗荃灣買電話繩,點知行咗咁耐,都冇件合心意,始終都無買到~
返到屋企,姐姐佢哋都未走,之後,就一齊食飯!
大家一齊食完飯之後,姐姐佢哋就要走~
姐姐佢哋走咗之後,爸爸就罵我~鳴鳴......
佢話我無禮貌~唔同姐姐佢哋講拜拜~
其實,我有的,我有揮手ga!佢見唔到炸~
姐姐同媽媽都知道!
算啦!家長就係咁,成日都話係外人面前要好好好好有禮貌~~
|
| 刊登時間:2006-09-23 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五 
2006-09-22  |
|
今日唔使返學,成個上午都係屋企上網,超悶……每次放假都係咁!
下午,同芷筠返小學,探老師同睇D師弟師妹打籃球~~
咁耐冇探老師,都有D生疏,以後要多D去探佢哋先得,不過都見到D舊同學
聽日,約咗芷筠去旺角返教會~
里次,應該係我第二次同芷筠一齊教會!
|
| 刊登時間:2006-09-22 09:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 21 日 星期四 
| 生日快樂! |
|
今日係婷婷生日呀~等咗咁耐...尋日幾乎想講出里,好彩都忍到
如果唔係,就冇驚喜啦!
婷婷
生日快樂!
講番今日上堂,真係超悶!!!!
堂堂都幾乎係到發夢~~無法啦!老師講書咁悶,相信你哋都明啦~
小息嗰時又無端端被人整爛咗個水樽,其實都冇咩唔開心,只係......想飲水嘅時候又無得飲~~幾乎「脫水~~」
上數學堂嗰時,嗰頭好似就里爆咁,D數超難,林到頭都爆~
放學搭車返屋企嗰時,認咗一位新朋友,佢叫馮愷婷,又認咗位新朋友啦~
好耐都無阿Dawn聯絡,可能佢最近比較忙啦!
聽日,約咗芷筠返小學,探老師,唔知會點呢?
希望聽日過得特別D啦!唔好咁平凡~同無聊
|
| 刊登時間:2006-09-21 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|