日___yat
雖然,我不是一個很完美的人!


但,總希望能為我的朋友、家人、或者不認識的人,帶來一點點的幸福........


至少,在他們傷心、無助的時候,能夠守候在他們身邊,聆聽他們的需要!

感謝主!
lamyatlan
暱稱: angela
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-12
2007-08-06
新日誌
2007-06-10
朱古力
文章分類
全部 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ALOHA
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 32
今日人氣: 0
累積人氣: 2696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                                                             

2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天



祝福!!

今天本來約了芷筠去教會的~

但臨有事~去唔到

想打電話去同佢講

但,好似打唔通~應該轉咗電話號碼吧!

想同佢講句sorry,

算!佢都係唔會睇到,佢都唔會里~

我同佢已經變得遙遠......

夜晚,彷彿聽到係遠邊傳來一段歌聲

啊!!!!

原來是一羣人

一邊走一邊用歌聲去祝福大家~

準備睡覺的我,被他們的歌聲吸引著

走到窗,望着窗外

聽着他們唱詩歌!

臨離開時,他們還一邉揮手一邉齊聲說道

Merry  Christmas!!!

那刻,感覺好像他們是向我揮手、祝福我!

是嗎?我也祝福你們啊!

讓我們齊來感主吧!

我是被他們的行動所感動的~

我要他們向世人的祝福傳播得更遠~

要記下他們的祝福!!

祝大家平安夜前夕快樂!!!!

晩安~

 

 

刊登時間:2006-12-23 11:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                             

2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天



聖誕禮物~

今日買咗好多份聖誕禮物啊!

有Danw,媽媽、爸爸、弟、哥.......

好多啊

花了很多錢呢

曾經有人講過

過聖誕節他從不會買任何聖誕禮物

因為一買就要買很多份~

是的~這點我也很同意啊!

本來只想買給爸媽已而~

但答應了Danw買給她的!

可是買給Danw就要給其他朋友呢,還有哥、弟!

不可能只買給Danw的~不可以偏心的~

唉~

不過,這是一份心意呢~

見到別人收到我送的禮物時,那副開心的模樣~

真的很開心啊!

今日本來約咗Danw去街的

但係佢臨時唔得閒啊~

所以,今日整日在家~

只曾經出街買禮物~

 

刊登時間:2006-12-22 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                             

2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天



好豐富啊~

完啦!完咗啦!

好興奮呀~

終於都放假啦!

放學之後,同景麗去葵廣啊

去食飯呀!行街~

買咗好多嘢呀~豐富呢!

要多謝景麗啦!

不過有一個失落~比人放飛機

放我飛機那位人兄,我是不會願諒你的

之後去咗景麗屋企

第二次去她屋企啦!

她家裡真的有很多小精品,超多啊!

同她一齊打機,幾好玩啦~

4點左古,就返屋企

多謝媽咪啦~

幫我洗嘢~多謝啊~

P.S弟弟,你又失約~

    你做不到,就不要答應我!!!

 

刊登時間:2006-12-21 06:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                             

2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天



好快就結束考試

明天就係最後一日嘅考試~

好想快D就到~

過埋明天就正式放聖誕假啦!

超期待呢!

唔使再不停地溫書~討厭考試!(為什麼要考試?讀書是為了考試嗎?)

不是的,讀書是為了將來~也可以是為了父母(以我的角度)

不過,我不想讀書呢!

但也沒辨法呢!

今日好想多謝兩個~

第一個

      弟弟,他送咗一份禮物給我,

      雖然不是很貴重,

     不過,那份心意已足夠了!

第二個

    媽媽,她就送了一份很大的聖誕禮物給我

   是五百大元啊!

   給我買新鞋新衣服的!

   但我比較喜歡媽媽陪我去買

   或親自去買給我的禮物!

無論如何~多謝你們啊!

你們對我實在太好了!

呀~還有要多謝~天父呢!

多謝祂賜一家疼愛我的家人!

我一定會好好珍惜!

這個聖誕實在太溫暖了!

 

刊登時間:2006-12-20 09:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                             

2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天



終於都可以放鬆......

今日,考數學~~呀.........

終於都燦到今日~我最弱嘅一科

終於都可以鬆一囗氣~

數學Ok,應該會合格的!

好了,只剩下一天~

努力,加油~

就快聖誕啦~

好期待呢

聖誕要開開心心的渡過

節目應該挺豐富~

我想你們也應該準備好慶祝節目吧!

有無預埋我先?

有好節目記得call我啦~哈哈

『今天,語無論次的』>><<

 

刊登時間:2006-12-19 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]