| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 23 日 星期六 
| 祝福!! |
|
今天本來約了芷筠去教會的~
但臨有事~去唔到
想打電話去同佢講
但,好似打唔通~應該轉咗電話號碼吧!
想同佢講句sorry,
算!佢都係唔會睇到,佢都唔會里~
我同佢已經變得遙遠......
夜晚,彷彿聽到係遠邊傳來一段歌聲
啊!!!!
原來是一羣人
一邊走一邊用歌聲去祝福大家~
準備睡覺的我,被他們的歌聲吸引著
走到窗,望着窗外
聽着他們唱詩歌!
臨離開時,他們還一邉揮手一邉齊聲說道
Merry Christmas!!!
那刻,感覺好像他們是向我揮手、祝福我!
是嗎?我也祝福你們啊!
讓我們齊來感主吧!
我是被他們的行動所感動的~
我要他們向世人的祝福傳播得更遠~
要記下他們的祝福!!
祝大家平安夜前夕快樂!!!!
晩安~
|
| 刊登時間:2006-12-23 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 22 日 星期五 
| 聖誕禮物~ |
|
今日買咗好多份聖誕禮物啊!
有Danw,媽媽、爸爸、弟、哥.......
好多啊
花了很多錢呢
曾經有人講過
過聖誕節他從不會買任何聖誕禮物
因為一買就要買很多份~
是的~這點我也很同意啊!
本來只想買給爸媽已而~
但答應了Danw買給她的!
可是買給Danw就要給其他朋友呢,還有哥、弟!
不可能只買給Danw的~不可以偏心的~
唉~
不過,這是一份心意呢~
見到別人收到我送的禮物時,那副開心的模樣~
真的很開心啊!
今日本來約咗Danw去街的
但係佢臨時唔得閒啊~
所以,今日整日在家~
只曾經出街買禮物~
|
| 刊登時間:2006-12-22 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 21 日 星期四 
| 好豐富啊~ |
|
完啦!完咗啦!
好興奮呀~
終於都放假啦!
放學之後,同景麗去葵廣啊
去食飯呀!行街~
買咗好多嘢呀~豐富呢!
要多謝景麗啦!
不過有一個失落~比人放飛機
放我飛機那位人兄,我是不會願諒你的
之後去咗景麗屋企
第二次去她屋企啦!
她家裡真的有很多小精品,超多啊!
同她一齊打機,幾好玩啦~
4點左古,就返屋企
多謝媽咪啦~
幫我洗嘢~多謝啊~
P.S弟弟,你又失約~
你做不到,就不要答應我!!!
|
| 刊登時間:2006-12-21 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三 
| 好快就結束考試 |
|
明天就係最後一日嘅考試~
好想快D就到~
過埋明天就正式放聖誕假啦!
超期待呢!
唔使再不停地溫書~討厭考試!(為什麼要考試?讀書是為了考試嗎?)
不是的,讀書是為了將來~也可以是為了父母(以我的角度)
不過,我不想讀書呢!
但也沒辨法呢!
今日好想多謝兩個~
第一個
弟弟,他送咗一份禮物給我,
雖然不是很貴重,
不過,那份心意已足夠了!
第二個
媽媽,她就送了一份很大的聖誕禮物給我
是五百大元啊!
給我買新鞋新衣服的!
但我比較喜歡媽媽陪我去買
或親自去買給我的禮物!
無論如何~多謝你們啊!
你們對我實在太好了!
呀~還有要多謝~天父呢!
多謝祂賜一家疼愛我的家人!
我一定會好好珍惜!
這個聖誕實在太溫暖了!
|
| 刊登時間:2006-12-20 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二 
| 終於都可以放鬆...... |
|
今日,考數學~~呀.........
終於都燦到今日~我最弱嘅一科
終於都可以鬆一囗氣~
數學Ok,應該會合格的!
好了,只剩下一天~
努力,加油~
就快聖誕啦~
好期待呢
聖誕要開開心心的渡過
節目應該挺豐富~
我想你們也應該準備好慶祝節目吧!
有無預埋我先?
有好節目記得call我啦~哈哈
『今天,語無論次的』>><<
|
| 刊登時間:2006-12-19 06:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 24 | »
|