| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 3 日 星期日 
不再空口講白話~  |
|
今日好早就起咗身,
大約八點到啦
八點半,就開始溫書
溫數學啊!溫咗一課~
大約溫到十點左右!
好勁呀~終於都講得出做得到~
一點幾,約咗景麗同Danw去圖書館!
本來想同景麗係自修室溫書,
不過自修室爆棚~
下次去過第二間!
最後都無溫到,淨係幫Danw整嘢
之後就行咗一陣街~
同景麗去大球場,
真巧呢!見到校長呀
佢哋舉辦教師運動會!
跑咗一個圈,
就走啦~
簡簡單單,但係又充實嘅一日~
繼續努力!加油!
P.S景麗記得留言啊,
等妳的留言!
|
| 刊登時間:2006-12-03 10:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 2 日 星期六 
目標  |
|
今日整都留在家裡
看TV、上網
極無聊呢~
與Dawn約好了,明天一起去圖書館
幫佢手做D嘢!
今日好似特別冷,都不願意出街~
不過,最後都被細佬拉咗出去
夜晚,好冷呢
入到商場先暖D
想買聖誕禮,但係又唔合心意
都係冇買到!
返到屋企,同爸爸講想換床~
『又食白果~』
不過,只要我考到全級三名之內,就有希望!
雖然係好渺茫,但只要我有努力過
我肯踏出第一步~
就算結果係點,我都會接受
最起碼,對得住自己同父母!
如果今次唔得,就下次,下次唔得就下下次
值到達成為止!
|
| 刊登時間:2006-12-02 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 1 日 星期五 
收拾心情  |
|
今日係最後一日玩樂的日子!
今天以後就要開始收捨心情
準備考試~
考試真係令到我好擔心呢!
英文、數學都唔識~
就連以前係強項嘅中文、科學都開始下滑了~
所以呢個禮拜,一定要開始溫習
再唔溫我就死得啦~唔可以跌ge~
上課時~坐係位上,
望着窗外的天空
發現窗外的天空原來是那麼小的
只有那一小角
沒有一朵雲
雖然是這樣,天空依然是那麼蔚藍,那麼漂亮!
但,空氣、環境質素越來越差
不知日後還可以看到
廣闊無際、蔚藍、令人心擴神怡的天空呢~
不過,我相信只要大家一起努力~一定可以的!
一定要珍惜現在所擁有的事物啊~
不要要傷害它~
不然,失去了就會後悔了~
|
| 刊登時間:2006-12-01 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 30 日 星期四 
天空!  |
|
今日好開心啊!
一大清早,穿上冬季校服
走出門口,落到樓下
看到樓下下堂已經佈置好聖誕飾物
頓時感覺到聖誔節快要來臨了,也代表著冬季也來臨了!
返到學校,見到同學又一起聊天
學生就是這樣嘴巴總是不停地動~(除了我以外)~
大半天都在學校渡過,真的有小小厭倦
不過無辦法!學生嘛~
終於都放學了~奇怪~平時的我,應該一放學就立刻返屋企~
今日竟然會為同景麗打羽毛而留底~景麗實在太好人了,肯陪我留底!
婷婷也很好人呢~幫我哋抄考試範圍,Thank you~
最快樂的時段可算是放學了
同景麗、婷婷、怡楠、李樂然一齊玩
好好笑、好刺激!
臨走時,不其然仰望着天空
好靚呀~藍藍的、廣闊的
帶着愉快的心情,望着廣闊無際的天空
心情也更加愉快,輕鬆!
不同的心情,所望着的天空也會有不同體會!
在同一天空下,有着不同的人!
可能你我曾經相遇!
|
| 刊登時間:2006-11-30 06:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 19 日 星期日 
| 幸福......嗎? |
|
今日整天都係屋企.......
上網、上網又上網~
so.......悶、悶、悶又係悶
之後細佬返咗里
就同佢同爸爸一齊落樓下買嘢
唔知點解?一落別樓下.......
就有一陣冬天的感覺
好冷、好多霧!
唔知係咪已經到咗我又愛已恨的冬天呢!
去買糖食,老闆好好人呀
去買五枝糖,送多二枝〕~
一邉睇自已喜歡的節目,一邊食鐘意食的食物!
真係好開心~~
曾經係堂上作過一篇文
『幸福的定義』
對於我來說,『幸福』真的隨時都可以感受~
因為快樂就是幸福~當你開心高興時,幸福就會降臨!
不要把幸福定義得那麼重,放輕點吧!降低點吧!
我相信,就算多麼不幸的人,
都會有幸福的時候!
p.s所以你不要再說自已不幸
有我在你身邊,不幸都變幸運!
|
| 刊登時間:2006-11-19 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 24 | »
|